וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.1

מאטה חתם במנצ'סטר יונייטד, ההסתערות המחודשת של פ.ס.ז' על מסי, השידוך האפשרי בין אנלקה ללאציו, הקבוצה החדשה של יעקובו. כל השמועות משוק ההעברות

דייויד מויס מנג'ר מנצ'סטר יונייטד עם חואן מאטה. דף הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
הרכש היקר בתולדות מנצ'סטר יונייטד. חואן מאטה עם דייויד מויס/אתר רשמי, דף הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד

העברות

* חואן מאטה הפך רשמית לשחקן מנצ'סטר יונייטד, לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות וחתם על חוזהו. השדים האדומים ישלמו 37.1 מיליון ליש"ט לצ'לסי ובכך ישברו את שיא ההעברות שלהם.

* הקשר אנטוניו נוצ'רינו עבר סופית בהשאלה עד תום העונה ממילאן לווסטהאם. כמה שעות לאחר מכן, גם מרקו בוריילו הצטרף רשמית לפטישים.

* יעקובו אייגבני, אקס מכבי חיפה, עזב את גואנגז'ו R&F הסינית וחתם באל ריאן הקטארית. זו תהיה הקבוצה ה-11 בקריירה של החלוץ הניגרי בן ה-31.

* הקשר ההתקפי בריאן ראבייו (19) הושאל מסביליה לדפורטיבו לה קורוניה מהליגה השנייה. הצ'יליאני רוצה לצבור דקות משחק כדי לשפר את סיכוייו להיכלל בסגל נבחרתו למונדיאל.

אייגביני יעקובו, אברטון. רויטרס
נדד לקטאר. יעקובו/רויטרס

שמועות

* ל'אקיפ הצרפתי טוען שפריס סן ז'רמן מתכוונת לנצל את הבלאגן בהנהלת ברצלונה בעקבות התפטרות סנדרו רוסיי כדי לנסות ולהסתער על ליאונל מסי, שחתם לאחרונה על הארכת חוזה עד 2018.

* על פי 'טיימס', מנצ'סטר יונייטד מצפה שהשלמת עסקת חואן מאטה תגרום לויין רוני להסכים לחתום על הארכת חוזהו במדי השדים האדומים, שמציעים לו 300 אלף ליש"ט לשבוע עד 2018.

* אחרי שחטף לליברפול את מוחמד סלאח ושיחרר את חואן מאטה ליונייטד, ז'וזה מוריניו הודה שצ'לסי מנהלת מגעים מתקמים עם סנט אטיין לרכישת קורט זומה, בלמה בן ה-19 של נבחרת צרפת הצעירה והצהיר: "כמו שאתם רואים, צ'לסי חושבת על העתיד".

* דיווחים באיטליה טוענים שלאציו הביעה עניין בניקולא אנקלה, חלוצה המושמץ של ווסט ברומיץ' שצפוי לספוג השבוע השעייה למספר משחקים מההתאחדות האנגלית בעקבות פרשת ה-'קנל'.

* אנדרסון, שהושאל בשבוע שעבר ממנצ'סטר יונייטד לפיורנטינה, יקבל את החולצה מספר 88 של הויולה, וביקש שבמקום 'אנדרסון' יופיע על גב החולצה השם 'Andow'.

אתמול: אסיין עבר למילאן, מאטה לצ'לסי

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
פרנק למפארד שחקן צ'לסי מול אנדרסון שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
קבוצה חדשה, מספר חדש, שם חדש. אנדרסון/רויטרס

* גלאטסראיי, שעל פי הדיווחים בטורקיה קרובה להחתים את ביברס נאתכו, צפויה להשאיל את הכישרון הפורטגלי בן ה-19 ברומה לגזיאנטפספור על מנת שיוכל לצבור דקות משחק.

* בנוסף לניסיון להחתים את אנטוניו נוצ'רינו ומרקו בוריילו, ווסטהאם מנהלת מגעים עם פנרחבצ'ה על שאילתו של הקשר הפורטוגלי ראול מיירלש עד לתום העונה.

* מאמן סנדרלנד גאס פוייט סימן את אבר באנגה, קשרה הארגנטינאי של ולנסיה, כמטרת הרכש העיקרית שלו.

* קריסטל פאלאס קרובה לצרף את מומו סיסוקו, קשר נבחרת מאלי ששיחק בעבר בולנסיה, ליברפול, יובנטוס, פריס סן ז'רמן ופיורנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully