וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן מאטה חתם במנצ'סטר יונייטד: "המקום המושלם"

הקשר הספרדי הפך לרכש היקר בהיסטוריה של השדים האדומים, ששילמו 37.1 מיליון ליש"ט לצ'לסי. מאטה ילבש את החולצה מספר 8: "גאה להיות כאן". מויס: "הוא אחד מעושי המשחק הטובים בעולם"

דייויד מויס מנג'ר מנצ'סטר יונייטד עם חואן מאטה. דף הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
שד אדום. חואן מאטה עם דייויד מויס לאחר החתימה/אתר רשמי, דף הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד

מנצ'סטר יונייטד השלימה את הרכש היקר בתולדותיה, כשהחתימה הערב (שבת) באופן רשמי את חואן מאטה. הקשר הספרדי נרכש ב-37.1 מיליון ליש"ט מצ'לסי, חתם על חוזה ארוך טווח לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות וקיבל את החולצה מספר 8. מאטה נפגש עם המאמן דייויד מויס ויהיה בסגל למשחק הליגה הקרוב מול קרדיף סיטי ביום שבת.

מאטה אמר לאחר החתימה: "אני מתרגש להצטרף לקבוצה. יונייטד היא המקום המושלם עבורי. זה יום שמח מאוד, זה מועדון ענק ואני מרגיש גאה מאוד להיות כאן. אני כבר לא יכול לחכות למשחק הבכורה ולשער הבכורה שלי".

מויס הוסיף: "הוא אחד מעושי המשחק הטובים בעולם וזה עונג אמיתי להשלים את העסקה הזו. אשמח לתת לו דקות כבר מול קרדיף סיטי".

חואן מאטה, דייויד מויס, מנצ'סטר יונייטד. מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
כבר נפגשו מוקדם יותר. דייויד מויס עם חואן מאטה/אתר רשמי, מנצ'סטר יונייטד

כזכור, מאטה סיכם אמש במנצ'סטר יונייטד, עדיין אלופת אנגליה למי ששכח. השדים האדומים הודיעו באתרם הרשמי כי עסקת הענק נסגרה, והספרדי יהיה השחקן הראשון מאז הקמת הפרמיירליג שעובר ישירות מצ'לסי ליונייטד.

מאטה כיכב בשנתיים החולפות במדי צ'לסי והיה בורג מרכזי בקבוצה שזכתה בליגת האלופות ובגביע האנגלי ב-2011/12 ובליגה האירופית ב-2012/13. העונה, לאחר שז'וזה מוריניו שב למועדון הלונדוני, הספרדי כמעט ולא זכה להזדמנויות ובין השניים נולד סכסוך, בשיאו מוריניו הודיע בתחילת החודש כי מאטה רשאי למצוא לעצמו קבוצה חדשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. GettyImages
הסכסוך עם מוריניו הוביל למעבר/GettyImages

יונייטד, שעוברת עונה קשה מאוד ותסיים אותה כמעט בודאות ללא תואר מקומי לאחר שהשבוע הודחה בתום דו קרב פנדלים ביתי ומביך בחצי גמר גביע הליגה מול סנדרלנד, קפצה על המציאה בניסיון לחזק את הסגל. עבור מאטה, ששיחק העונה רק 17 פעמים בצ'לסי (לעומת 54 לפני שנתיים ו-64 בעונה שעברה), מדובר בהזדמנות לבסס את מקומו בסגל נבחרת ספרד לקראת המונדיאל שייצא לדרך בברזיל בעוד כארבעה וחצי חודשים.

הקשר הספרדי החל את הקריירה במדי ריאל מדריד ב', אולם מעולם לא שיחק בקבוצה הבכירה של המועדון. הוא עבר ב-2007 לולנסיה ועימה זכה בגביע הספרדי. בקיץ 2011 נמכר לצ'לסי תמורת 23.5 מיליון ליש"ט. במדי הנבחרת הספרדית יש למאטה 30 הופעות ותשעה שערים והוא היה חלק מהסגל שזכה במונדיאל 2010 וביורו 2012.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully