וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "פדרר תמיד מציף בי רגשות, הגעתי לשיא"

נדאל חגג ניצחון נוסף על יריבו ההיסטורי, ונושא עיניים לגמר באוסטרליה. פדרר התלונן על הצעקות של יריבו, שהתנצל

עוד פרק ביריבות ההיסטורית בין רפאל נדאל ורוג'ר פדרר תם ונשלם היום (שישי) בחצי גמר אליפות אוסטרליה, והפעם, קיבלנו המחשה לשינו שחל ביחסי הכוחות ביניהם. אם בעבר הקרב הזה סיפק עבורנו מותחנים ארוכים ומרתקים, הפעם השור הספרדי הוכיח עליונות מרשימה על פדרר הוותיק, ניצח אותו 6:7, 3:6, 3:6 והעפיל לגמר, שם יפגוש את בן ארצו של פדרר, סטאניסלס ואוורינקה המפתיע.

נדאל, שעדיין סובל מהפציעה ביד, ביקש טיפול אך התעלה למרות זאת וסיפק עוד הצגה מרשימה. בגמר הוא ינסה להשלים זכייה שנייה באליפות אוסטרליה, אחרי הזכייה ב-2009 ולהגיע בכך ל-14 תארי גרנד סלאם, ופדרר? אחרי שהחיה מחדש את הקריירה, ורשם כמה תצוגות נהדרות, הוא חוזר הביתה בתחושת החמצה, אך כזו שמשולבת בלא מעט גאווה.

נדאל הביס את פדרר ועלה לגמר

פז חסדאי על הפער שבין "הגדול בכל הזמנים" ל"המצליח בכל הזמנים"

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. GettyImages
מתרגש מפדרר. נדאל/GettyImages

"לשחק מול רוג'ר זו תמיד תחושה מיוחדת, הוא כנראה היריב שמעלה בי הכי הרבה רגשות", אמר נדאל הנרגש בסיום. "הוא אלוף נהדר, וגאווה גדולה להיות יריב שלו ולהתמודד איתו באותו עידן. במערכה הראשונה היה קשה, ידעתי שאעבוד קשה כדי לנצח בשובר שוויון, הוא היכה מכות מצוינות והיה קשה להחזיר. היה לי משחק טוב, הכי טוב שלי בטורניר עד עכשיו".

על הפציעה ביד: "אני בסדר, מדברים יותר מדי על זה, אבל הבעיה היא במיקום של התחבושת, ולא בפציעה עצמה. קשה לשחק ככה מול השחקנים הכי טובים בעולם, אבל אני מנסה להפחית את הכאבים ולהתעלם מהם כמה שאפשר. אחרי שהחמצתי את האליפות בעונה שעברה זה כבוד גדול בשבילי וכיף לחזור לכאן. זו תחושה מדהימה".

לגבי הקרב מול ואוורינקה: "ואוורינקה משחק מדהים, היה לו משחקים אדירים נגד ברדיך ודג'וקוביץ'. אני צריך להמשיך לשחק קשוח, סטאן מגיש מצוין ומכה חזק מאוד, אני צריך לשחק אגרסיבי, להביא אותו לעמדות לא נוחות. אני צריך לשחק כמו ששיחקתי היום, בעצם. מעולם לא חשבתי שאגיע ל-13 תארי גרנד סלאם בקריירה, אז גם 14 זכיות לא חלפו לי בראש. אני נשבע שאתן את כל כולי".

הטניסאים רוג'ר פדרר, רפאל נדאל. GettyImages
פדרר מברך את נדאל בסיום/GettyImages

במהלך המשחק אירע עימות קל בין שני השחקנים, כאשר פדרר התלונן לשופט על עוצמת הצעקות של נדאל כאשר הספרדי חבט בכדור. בסיום אמר השוויצרי: "זה בהחלט הפריע לי בכמה רגעים של המשחק. פעם אחת הוא צועק ופעם אחרת לא, בגלל זה התלוננתי. אבל זה לא מה שקבע את התוצאה". נדאל הגיב: "אני אף פעם לא מנסה להפריע, רק חושב איך להכות הכי טוב. אני מתנצל אם הפרעתי למישהו. לאורך הקריירה, מעולם לא אמרו לי שעשיתי משהו מפריע, אף יריב לא התלונן. רוג'ר יודע במאה אחוז שלא התכוונתי לעשות משהו שיפריע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully