וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: "במצבנו מחמאות לא מספיקות"

19.1.2014 / 12:02

למרות התיקו מול מכבי פ"ת, האחרונה בטבלה לא מאבדת תקווה, ומעודדת מהקהל: "גורם לנו להאמין שהמשימה אפשרית"

one

בני יהודה הציגה אמש (שבת) את אחד ממשחקיה הטובים העונה, אך זה הספיק רק לתיקו 2:2 בקרב התחתית נגד מכבי פתח תקוה והפער בין הקבוצות נותר על שש נקודות. הזהובים הצליחו הפעם לא לספוג שערים בדקות הסיום ויתרה מכך אף היו קרובים לנצח את המשחק, אך החמצה גדולה של אמיר עגייב, שהיה המצטיין בקבוצה, וכן שני משקופים של אמיליאנו פוסקו וג'יימס קין מנעו נצחון חוץ יקר ערך.

מעבר לפן המקצועי, שיחת היום בין השחקנים הייתה 2000 האוהדים הכתומים שהגיעו לתמוך בקבוצה באיצטדיון המושבה. "הקהל הזה גורם לנו להאמין שהמשימה אפשרית", אמר שחקן בקבוצה לוואלה! ספורט. "אמרנו מתחילת העונה שאם הקהל שלנו יעמוד לצידנו, הוא יהיה כוח אדיר בשבילנו ונקווה שנראה המשכיות לזה גם במשחק הבית הקרוב נגד הפועל חיפה".

אביב חדד בני יהודה חוגג שער. ברני ארדוב
חזרה להם התקווה. שחקני בני יהודה חוגגים במושבה/ברני ארדוב

השחקן התייחס גם ליכולת הטובה שהציגה הקבוצה והוסיף: "במצבנו מחמאות לא מספיקות. אנחנו חייבים להתחיל לחבר מספר נצחונות יחד, כי עדיין הפער מהקו האדום הוא משמעותי ואסור לנו לוותר. אנחנו אופטימיים בגלל היכולת שהצגנו, אבל מה זה שווה אם אנחנו לא מנצחים. אני מקווה שבמשחקים הבאים נתרגם את היכולת הזו גם לנצחונות".

חלוץ הרכש אוהד קדוסי צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה ויערוך ככל הנראה את הופעת הבכורה שלו במדים הזהובים, במשחק הבית נגד הפועל חיפה בשבת. בקבוצה צפויים להודיע בימים הקרובים באופן סופי על צירופו לגבי הקשר ליאם ווקר, שסיכם עקרונית את תנאיו אך טרם חתם באופן רשמי. אחרי החתמתם של חן עזריאל, קדוסי וג'יימס קין האנגלי, עלו הסיכויים שגם ווקר יצורף ויחזק את חוליית הקישור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אוהד קדוסי שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
צפוי לערוך בכורה מול הפועל חיפה. אוהד קדוסי/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully