וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי פתח תקוה ובני יהודה נפרדו ב-2:2 מרתק

מערכת וואלה! ספורט

18.1.2014 / 19:50

קרב התחתית במושבה הסתיים ללא הכרעה: ניצן דמארי וגידי קניוק כבשו למלאבסים, אבל אביב חדד ואמיר עגייב השוו פעמיים. הזהובים עדיין במקום האחרון

one

בדרך כלל כששתי קבוצות תחתית נפגשות אנחנו מקבלים משחק משמים עם מעט שערים. אבל הערב (שבת) המפגש בין מכבי פתח תקוה לבני יהודה במושבה סיפק את אחד המשחקים המרתקים העונה שהסתיים ב-2:2 דרמטי ומלא באירועים, רובם ככולם במחצית הראשונה שבה הובקעו כל השערים. המלאבסים הם אלו שהובילו פעמיים משערים של ניצן דמארי הבלם וגידי קניוק בשער נהדר לחיבורים, אבל הזהובים חזרו פעמיים בזכות שערים של אביב חדד ואמיר עגייב שסובב לחיבורים בדקה ה-34 וכבש שער משחק שלישי רצוף. עגייב יכל גם להכריע את המשחק הזה כשנותר לבד מול השער בדקה ה-57, אבל בעט רע החוצה.

בסופו של יום, התיקו הזה שירת רק את המארחים, ששמרו על פער של שש נקודות מהזהובים שמבחינתם עדיין שקועים במקום האחרון ורחוקים מחוף מבטחים. למרות התוצאה המאכזבת, יוסי אבוקסיס יכול בהחלט להיות מרוצה מהיכולת שהקבוצה שלו מציגה מאז שהוא מונה למאמן הקבוצה, יכולת שהחזירה למגרשים גם את האוהדים הזהובים ששלחו לא פחות מ-1,500 צופים לאצטדיון המושבה. במחזור הבא הקבוצה תחזור לאצטדיון בלומפילד ותארח את הפועל חיפה. למלאבסים מצפה משחק קשה יותר מול מכבי חיפה בחוץ.

אמיר עגייב שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
כבש משחק שלישי רצוף, אבל לא ראה ניצחון. אמיר עגייב/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 1: השופט אלון יפת הוציא לדרך את קרב התחתית המסקרן לעיני כ-3,000 צופים.

דקה 3: מצב ראשון למארחים. כדור ארוך הגיע לדיא סבע בתוך הרחבה, אך הבעיה שלו הייתה חלשה למרכז השער.

דקה 9: חילופי מסירות בין עגייב לקין השאירו את האחרון לבד מול צחי גיגי אבל חלוץ הרכש בעט לא טוב מעל השער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ניצן דמארי מכבי פתח תקוה חוגג שער. ברני ארדוב
שער בזק שלא הספיק לניצחון. ניצן דמארי מקבל אהבה/ברני ארדוב

דקה 15: גול! למרות פתיחה טובה של הזהובים, המלאבסים עלו ליתרון מהיר. שמוליק מלול הרים כדור מאגף שמאל, ניצן דמארי הבלם עלה להתקפה ונגח תוך כדי זינוק פנימה. 0:1 למכבי פ"ת.

דקה 17: גול! שוויון במושבה. אביב חדד התרומם מעל כל הגנת המלאבסים ונגח לפינת השער של צחי גיגי שהצליח רק להדוף פנימה. 1:1 במושבה.

אביב חדד בני יהודה חוגג שער. ברני ארדוב
הגול שלו החזיק מעמד בקושי שתי דקות. אביב חדד/ברני ארדוב

דקה 19: גול! הקצב המטורף נמשך והמארחים החזירו לעצמם מיד את היתרון עם שער נהדר. הגנת בני יהודה הרחיקה כדור לא טוב היישר לרגלו של גידי קניוק שבעט פצצה מ-25 מטרים לחיבורים של איינוגבה ההמום. 1:2 דרמטי ומרתק במושבה.

דקה 20: הקצב הנהדר לא נרגע ובני יהודה יצאה מיד להתקפת נגד. ג'יימס קין קיבל כדור בתוך הרחבה ושלח פצצה למשקוף. עוז ראלי נגח נגח את הריבאונד לעבר השער, אך הכדור חולץ מהקו ברגע האחרון.

דקה 29: הזהובים המשיכו לתקוף, בעיטה מסוכנת של לירוי צעירי מ-25 מטרים נהדפה על ידי גיגי לקרן.

דקה 30: שוב בני יהודה תוקפת והפעם אמיר עגייב הלוהט ניסה את מזלו מאותו מרחק. הכדור פגע בשחקן הגנה וכמעט נכנס אך יצא לקרן.

דקה 34: גול! משחק פשוט מטורף במושבה ושוב בני יהודה משווה. בזמן שפ"ת התגוננה הזהובים בעטו מרחוק והפעם זה השתלם להם כשפצצה של אמיר עגייב מ-25 מטרים נעצרה רק בין חיבורי הקורות של צחי גיגי. 2:2 מרתק במושבה.

אמיר עגייב שחקן בני יהודה חוגג. ברני ארדוב
שער שלישי ברציפות. אמיר עגייב חוגג את השוויון/ברני ארדוב

דקה 38: קבהא הגביה כדור מסוכן לרחבה, פוסקו הרחיק לא טוב והכדור הגיע לדני פרדה שבעט טיל מהאויר ופספס את השער בסנטימטרים.

דקה 52: בני יהודה חיפשה את שער היתרון ולירוי צעירי ניסה את מזלו עם בעיטה נוספת מ-20 מטרים אבל הכדור שלו חמק כמטר מהקורה.

דקה 57: הזדמנות נהדרת לזהובים להפוך את התוצאה. לירוי צעירי פרץ נפלא לעומק והשאיר את אמיר עגייב לבד מול צחי גיגי אבל זה בעט רע מעל השער. מזל גדול למלאבסים.

דקה 68: אמיר עגייב ניסה את מזלו בבעיטה מהאוויר אבל צחי גיגי הדף בקלות.

דקה 78: בני יהודה נחלשה והמלאבסים ניסו לעקוץ שוב כאשר התקפה יפה שלהם הסתיימה בבעיטה מרחוק של קניוק, אבל הכדור חלף מעל השער.

דקה 81: הלחץ של המלאבסים נמשך. הרמה טובה של פסר מצד ימין מצאה את רועי דיין המחליף שבנגיחה קשתית כמעט הפתיע את איינוגבה.

דקה 92: כמעט שער דרמטי למלאבסים אחרי שגידי קניוק מצא פירצה במרכז ההגנה של בני יהודה ובעט כדור חזק שחלף סנטימטרים מהשער.

ייטב לוזון קובי רפואה מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
צמד חמד. ייטב לוזון וקובי רפואה מחלקים הוראות/ברני ארדוב

הרכבים

מכבי פתח תקוה: צחי גיגי, נאור פסר, איבן הרצג, ניצן דמארי, שמוליק מלול, גידי קניוק, מרואן קבהא, דיא סבע, דני פרדה (עמנואל אוגודה, 46), פדרו גלבאן (רועי דיין, 70), ויקטור מרעי (חגי גולדנברג, 88).

בני יהודה: דלה איינוגבה, עומר ורד (חן עזריאל, 63), אביב חדד, גל כהן, איציק עזוז, אמיליאנו פוסקו, רפי דהן, לירוי צעירי, עוז ראלי, אמיר עגייב (נס זמיר, 76), ג'יימס קין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully