וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייטב לוזון: "במצב שנוצר, תיקו לא כזה נורא"

מאמן מכבי פ"ת על ה-2:2 מול בני יהודה: "משחקים טוב". אבוקסיס: "כל משחק עד הסוף יהיה קשה, נתנו קרב גדול"

מכבי פתח תקוה שמרה הערב (שבת) על מרחק של שש נקודות מבני יהודה והדעות במועדון חלוקות בעקבות התוצאה (2:2). הקבוצה של ייטב לוזון וקובי רפואה יכלה לפתוח פער משמעותי על יריבותיה מהתחתית וכעת צריכה לקוות שעירוני רמת השרון, עליה היא מובילה כעת בשתי נקודות, לא תנצח מחר במשחק בטדי על מנת להישאר מעל הקו האדום.

ייטב לוזון עם קובי רפואה מאמני מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
היה די מרוצה מהתיקו, ייטב לוזון/ברני ארדוב

מאמן המלאבסים ייטב לוזון אמר בסיום: "פעמיים הובלנו, הם חזרו ולא חסר היה שהיינו יכולים גם לאבד את המשחק הזה. במצב שנוצר תיקו זה לא רע, חבל שלא ניצחנו מהתחלה, אבל גם לשמור על הפער הזה ולקחת נקודה זה לא נורא. עלינו וירדנו, הובלנו ופתאום ספגנו. ב-2:1 היינו צריכים להיות סבלניים ולשמור על הכדור, אולי ככה היינו מנצחים את המשחק".

על התקופה הטובה יחסית בו נמצאת קבוצתו אמר לוזון: "אנחנו תקופה ארוכה משחקים טוב, היה משחק טוב. המשחק נגד מכבי חיפה? לא צריך לומר יותר מזה. משחק טוב מאוד, נבוא לכל מקום וכל מגרש לצבור נקודות. נבוא לשם לנצח. בקרב תחתית ישיר הכי חשוב זה לא להפסיד את המשחק, כי אז היינו נצמדים אלינו. באופן טבעי היינו שמרנים. אמרנו בחדר ההלבשה במחצית שבמקרה הכי גרוע צריך לא להפסיד את המשחק".

במשחק הערב צפה הקשר אדריאן כריסטאה, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט. שחקנה של נבחרת רומניה בעבר וסטיאווה בוקרשט בהווה, יערוך מחר בבוקר בדיקות רפואיות במטרה לחתום על החוזה. ייטב לוזון אמר עליו: "מחר הוא עובר בדיקות רפואיות ואם הכל יהיה בסדר הוא צפוי לחתום".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
עוד נקודה לאוסף. אבוקסיס/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס סיכם: "רצינו מאוד לנצח, גם עשיתי חילופים בשביל זה. במחצית הראשונה היה כדורגל יפה ומהנה, אני פחות מרוצה מהשמירה שלנו במצבים הנייחים, אבל זה חלק מהמשחק. במחצית השנייה הגענו לשניים-שלושה מצבים ממש טובים כדי להכריע את המשחק. לא עשינו את זה וחבל. יחד עם זאת, אני חושב שנתנו קרב גדול.

כל משחק עד הסוף הולך להיות מאוד קשה ונצטרך להביא יכולות כמו שהראנו היום בכל משחק. אני שמח שהצלחנו להראות אופי ולחזור מפיגור, במיוחד אחרי מה שקרה לנו בשבוע שעבר מול באר שבע. זה משהו שהיה יכול להכניס אותנו לדאון ואני שמח שזה לא קרה.

יותר מהכל אני לוקח מהמשחק הזה את הקהל שלנו, שנתן הצגה גדולה. אני לא מכיר הרבה קהלים של קבוצות במקום האחרון שמגיעים ככה למשחקי חוץ ונותנים עידוד אדיר לאורך כל המשחק. אני בטוח שאם הקהל ימשיך להיות איתנו עד הסוף, יהיה לנו הרבה יותר כוח בהמשך, כי מחכים לנו עוד הרבה קרבות.

חוץ מההצטרפות של קדוסי ועזריאל אין לנו תכניות להביא שחקנים. עזריאל לא שיחק הרבה זמן, אז אנחנו נותנים לו להיכנס לאט לאט לעניינים וקדוסי יכול כבר בשבוע הבא מבחינתי לעלות בהרכב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully