וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל יעבור ניתוח וייעדר בין 4 ל-6 שבועות

16.1.2014 / 9:42

פציעה מאכזבת לרכז דאלאס, שעבר בדיקת MRI בברכו הימנית אחרי שסבל מכאבים והחמיץ את המשחק מול הקליפרס, וגילה שהוא סובל מקרע חלקי במיניסקוס: "אף פעם לא נעים להיפצע, אבל זה חלק מהכדורסל. מאמין שאחזור במהרה להמשך העונה"

גל מקל קיבל הבוקר (חמישי) בשורות רעות מאוד, כשגילה שייאלץ להיעדר מהמגרשים לתקופה של בין ארבעה לשישה שבועות. רכזה של דאלאס, שסחט השבוע מחמאות ממאמנו ריק קרלייל לאחר שחזר בהדרגה לרוטציה של המאבריקס, נעדר מהמשחק הלילה מול הקליפרס בשל כאבים בברכו הימנית, ועבר בדיקת MRI שגילתה שהוא סובל מקרע חלקי במיניסקוס.

"אני לא יודע מה קרה", אמר מקל בהתייחס לכאבים מהם סבל אחרי הניצחון על אורלנדו שלשום, בו חילק 7 אסיסטים ואיבד רק פעם אחת ב-15 דקות. "הכאב החל במחצית הראשונה, ולאחר מכן התחושה הייתה מוזרה והאיזור התנפח קצת". אחרי שגילה את תוצאת הבדיקה אמר מקל: "אף פעם לא נעים להיפצע, אבל זה חלק מהכדורסל", סיפר מקל, "אני מקבל את הטיפול והליווי הרפואי הטוב בעולם ומאמין שאחזור במהרה להמשך העונה".

גל מקל דאלאס מאבריקס. AP
דווקא עכשיו. גל מקל/AP

התזמון של פציעתו של מקל רע גם מכיוון שבסוף השבוע דווין האריס צפוי לחזור לסגל של דאלאס. בטקסס העריכו שבעקבות כך יישלח אחד מבין שני הרוקיז - מקל או שיין לארקין - לליגת הפיתוח בשל המחסור בדקות, וכעת נראה שלארקין יישאר בסגל בתפקיד הרכז המחליף עד חזרתו של מקל.

ב-30 המשחקים של מקל עד כה במדי דאלאס הוא רשם ממוצע של 9.6 דקות למשחק, והעמיד ממוצעים של 2.4 נקודות (34% מהשדה, 25% לשלוש), 2.1 אסיסטים ואיבוד אחד למשחק.

בלי מקל, המאבריקס שמטו יתרון 17 חמש דקות לסיום מול הקליפרס

אסף רביץ מנתח את חצי העונה הראשונה של גל מקל בליגה הטובה בעולם

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully