וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק קרלייל: "זאת הייתה הופעה טובה של מקל"

מאמן דאלאס החמיא לרכז שלו שמסר 7 אסיסטים. אנתוני: "מתחילים להאמין שאנחנו קבוצה טובה", וגם האסיסט של כספי

שבעה משחקים נערכו הלילה (בין שני לשלישי) ב-NBA וגולת הכותרת הייתה היכולת הנהדרת של השחקנים הישראלים. אחרי כמה משחקים בהם נדחק לקצה הרוטציה של דאלאס, גל מקל חזר הלילה לשחק דקות משמעותיות, כשב-14 וחצי דקות מסר שבעה אסיסטים ואיבד כדור אחד בעוד קבוצתו רשמה ניצחון בית 88:107 על אורלנדו ועלתה למאזן 16:23.

"גל היה סולידי", החמיא למקל המאמן ריק קרלייל, "הוא מסר כמה אסיסטים יפים מאוד לשלשות. שבעה אסיסטים ואיבוד כדור אחד, ובנוסף הוא שיחק הגנה טובה מאוד, אז זאת הייתה הופעה טובה".

דירק נוביצקי רשם משחק סביר עם 15 נקודות, אך פציעה ביד הגבילה אותו רק ל-28 דקות: "קיבלתי שתי מכות", אמר הגרמני, "לא יכולתי ממש לזרוק , אבל יכולתי לעזור ואני שמח שניצחנו, שמח שלא היו צריכים אותי לרבע האחרון. בשנה שעברה היו לנו את הזקנים המכוערים האלה כי היינו שבעה משחקים מתחת למאזן מאוזן, ועכשיו אנחנו שבעה מעל. אנחנו נשמח להמשיך ככה. לכמה קבוצות שמעלינו יש בעיית פציעות, כך שאני מקווה שנוכל להמשיך לעבוד קשה, במיוחד מחוץ לבית. אולי נוכל לעלות בדירוג".

גל מקל דאלאס מאבריקס. AP
זכה לאמון מחודש. גל מקל/AP

בעוד מקל רשם משחק מפתיע, עומרי כספי המשיך ביכולת המצוינת שלו, כשקלע 12 נקודות ב-23 דקות, כשהוא צולף שלוש שלשות מחמישה ניסיונות, בעוד קבוצתו לא התקשתה מול בוסטון וניצחה 92:104 בדרך למאזן 14:25.. במהלך הרבע השלישי רשם הפורוורד הישראלי, לו זה היה משחק שני רצוף בספרות כפולות, אסיסט נהדר כשמצא את דוויט הווארד להאלי הופ מרשים.

"זה היה רחוק ממשחק מושלם", סיכם הפורוורד צ'נדלר פרסונס את היכולת של הרוקטס, "לא שיחקנו טוב בכלל ברבע האחרון ובייליס קלע כמה זריקות קשות. היינו צריכים לשנות כמה דברים ולבצע התאמות, אבל שחקנים טובים מסוגלים לעשות זאת, אנחנו פשוט חייבים להמשיך להריץ את ההתקפה שלנו. יש לנו ביטחון שדוויט יקלע את הזריקות עונשין מתי שמתחילים לעשות עליו עבירות, כך שאני חושב שזה ניצחון חשוב מאוד עבורנו".

שחקן יוסטון רוקטס עומרי כספי מטביע. Rob Carr, GettyImages
משחק שני בספרות כפולות. עומרי כספי/GettyImages, Rob Carr

הקבוצה המתאוששת של התקופה האחרונה היא ניו יורק ניקס, שניצחה הלילה את פיניקס 96:98 בהארכה. הקבוצה מהתפוח הגדול השיגה את ניצחונה החמישי ברציפות, ועלתה למאזן 15:22, כשהיא מתקרבת לאזור הפלייאוף במזרח. הניקס איבדו יתרון מבטיח בתחילת הרבע הרביעי, אבל בהארכה הציגו הגנה חזקה וניצחו אותה בתוצאה ההזוייה 4:6 כדי להשיג את הניצחון.

"הם חזרו מאחורה והיינו צריכים להשאר מרוכזים, כולם עשו את העבודה שלהם, ביצענו את העצירות והשגנו את הניצחון", אמר כרמלו אנתוני לאחר המשחק, "כקבוצה אנחנו משחקים טוב מנטאלי, אנחנו מתחילים להאמין שאנחנו קבוצת כדורסל טובה. זה סימן טוב בשבילנו שאנחנו מנצחים משחק כאלה".

כרמלו אנתוני ניו יורק ניקס. AP
רוחות של תקווה בניו יורק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully