וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ברבע גמר הגביע, רונאלדו כבש

הפורטוגלי כבש בכדור חופשי, די מריה הכפיל והבלאנקוס ברבע גמר הגביע אחרי 0:2 על אוסאסונה. קונטראו הורחק

ארבעה משחקי גומלין בשמינית גמר גביע המלך בספרד שוחקו הערב (רביעי), כשבמוקד עמד משחק החוץ של ריאל מדריד אצל אוסאסונה והופעתו הראשונה של כריסטיאנו רונאלדו לאחר בחירתו בפעם השנייה לכדורגלן השנה בעולם. CR7 כבש בדקה ה-22, אנחל די מריה הוסיף שער בדקה ה-56, וריאל מדריד גברה 0:2 על אוסאסונה, השלימה ניצחון כפול על יריבתה ועלתה לרבע הגמר. מי שקלקל מעט את החגיגה בלבן הוא פאביו קונטראו, שחזר לשחק אחרי היעדרות של חודשיים, אך הורחק בכרטיס אדום לאחר עבירה גסה בדקה ה-85 על אוייר.

שחקני ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו (ימין) אנחל די מריה (שמאל). AP
חגיגה משותפת. רונאלדו כבש את הראשון, די מריה את השני/AP

אוסאסונה - ריאל מדריד 2:0

אחרי זכייתו המרגשת בתואר כדור הזהב, כריסטיאנו רונאלדו חזר למגרש, פתח בהרכב ריאל מדריד, כבש ונראה כמו אחד שכבר עובד על זכייה בכדור הזהב של 2014. הבלאנקוס ניצחו 0:2 בבית במשחק הראשון משערים של קארים בנזמה וחסה, והשלימו את העבודה במגרש בו סיימו בתיקו בשני הביקורים האחרונים שלהם עם ניצחון 0:2.

כצפוי, ריאל שלטה למן הפתיחה אך לא הצליחה לייצר מצבים ליד שערו של חואן אוריול. עד הדקה ה-22. רונאלדו בעט כדור חופשי אדיר למרכז השער, אוריול הדף לקרקע, הכדור פגע בו ונכנס פנימה וריאל מדריד עלתה ל-0:1. בדקה ה-29 רונאלדו היה קרוב לשני שלו, כשפרץ לרחבת אוסאסונה ובעט ברגל שמאל מזווית קשה, אך הפעם אוריול הדף היטב. בדקה ה-33 אוסאסונה שיגרה איום ראשון לעבר שערו של איקר קסיאס כשלאברו קחודו שלח כדור חופשי מעל המשקוף של הבלאנקוס. בדקה ה-42 קחודו שלח כדור לקורה ושתי דקות אחר כך דה לה קוובאס אילץ את קסיאס לזנק ולמנוע שוויון.

פתיחת המחצית השנייה הייתה שייכת לריאל ובדקה ה-56 עלתה ל-0:2. חסה רודריגס פרץ באגף ימין, שלח כדור רוחב מצוין לאנחל די מריה והארגנטינאי בעט ממרכז הרחבה והכפיל את יתרון הבלאנקוס. בדקה ה-62 גארת' בייל החליף את כריסטיאנו רונאלדו בריאל מדריד. בדקה ה-72 מוראטה נפגע בפניו, עינו התנפחה אולם הוא המשיך לשחק ואנצ'לוטי לא החליפו. בדקה ה-85 ריאל מדריד נשארה בעשרה שחקנים לאחר שפאביו קונטראו עבר עבירה גסה על אוייר, קיבל צהוב שני והורחק בכרטיס אדום.

משחקים נוספים:

אספניול - אלקורקון 2:4 (3:4 בסיכום הכללי)
אתלטיק בילבאו - בטיס 0:2 (1:2 בסיכום הכללי)
לבנטה - ראיו וייקאנו 0:1 (0:1 בסיכום הכללי)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully