וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”דרשו שאבחר ברונאלדו כדי לנקות את התדמית של בלאטר”

שערוריות כדור הזהב מתחילות לצוץ: על פי "אל מונדו דפורטיבו", מאמן קטאר טען כי אולץ להצביע לרונאלדו ומאמנים אחרים סיפרו כי הבחירות שלהם שונו

כדור הזהב הלך בפעם השנייה לידיו של כריסטיאנו רונאלדו, שהתרגש אמש (שני) עד דמעות וחגג יחד עם אוהדיו ואוהדי ריאל מדריד את הבחירה היוקרתית לתואר כדורגלן השנה בעולם. אלא שבפיפ"א כמו בפיפ"א, תמיד יצוצו שמועות על שערוריות או עיוותים בהצבעות. גם הפעם.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן השנה של פיפ"א לשנת 2013. AP
בכל מקרה, הכדור נשאר שלו. כריסטיאנו רונאלדו/AP

תיאוריית הקונספירציה תפסה תאוצה בעקבות ציטוט מכיוונו של פאהד אל זארה, מאמן נבחרת קטאר, שטען כי נשיא ההתאחדות שלו הפציר בו לבחור ברונאלדו וכך גם עשו הקפטן שלו ונציג התקשורת של המדינה. "נאמר לי להצביע לרונאלדו כדי לנקות את התדמית של בלאטר אחרי העימות התקשורתי שלו עם רונאלדו ולהודות לו על כך שהביא את הגביע העולמי לקטאר", צוטט אל זארה. אגב, הציטוט שלו מוטל בספק שכן הוא הוסר מאתרים מסוימים, בעוד באתרים אחרים נשמר.

על פי העיתון הקטלאני "אל מונדו דפורטיבו", מאמן קטאר לא לבד. אנדוני גויקוצ'ואה, הקצב מבילבאו שמאמן כיום את נבחרת גינאה המשוונית, סיפר כי ההצבעה שלו (רונאלדו, מסי, אינייסטה) לא הופיעה כלל ברישומים של פיפ"א. מאמן נבחרת פיג'י בחר ברונאלדו, מסי וריברי, אך על פי פיפ"א ההצבעה שלו כללה את רונאלדו, ריברי ולבנדובסקי. כך נמצאו אי דיוקים גם בהצבעות של מאמני בוליביה, כווית, ונואטו והרפובליקה הדומיניקנית.

כל אלה מצטרפים למקרה של טיאגו סילבה, קפטן נבחרת ברזיל, שחשב כי אין באפשרותו להצביע לניימאר מפני שהם מאותה מדינה. לכן הוא כלל את רונאלדו ברשימה שלו, אחרי מסי וזלאטן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully