וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי חולון שוחררו ממעצר, אחד הורחק עד לסיום העונה

15.1.2014 / 17:32

שני האוהדים שנעצרו במעורבות בפציעת השוטר בסיום המשחק מול הפועל תל אביב שוחררו לאחר שחבריהם שכרו להם עורך דין

שני אוהדי הפועל חולון שנעצרו אתמול (שלישי) בבוקר בגין מעורבות בפציעת השוטר במשחק בין קבוצתם להפועל תל אביב שוחררו היום ממעצר. אחד האוהדים שוחרר על ידי בית המשפט בתנאים הבאים: ערבות עצמית וצד ג', הפקדה כספית, אי יצירת קשר עם המעורבים והרחקה ממשחקי הפועל חולון עד סוף העונה. יש לציין כי אוהדי הפועל חולון שכרו עורך דין על מנת לעזור לחבריהם ששהו במעצר.

אוהדי הפועל חולון באימון פתיחת העונה. קובי אליהו
אוהדי הפועל חולון באימון פתיחת העונה/קובי אליהו

כזכור, בסיום משחק הניצחון של חולון על הפועל תל אביב שלשום התרחשה מהומה גדולה בתוך ומחוץ לאולם הדר יוסף. מספר אוהדי חולון שרצו לחגוג עם השחקנים פרצו לפרקט, ובתגובה החלו אוהדי הפועל תל אביב להקניט אותם, כשעל פי טענת חולון גם בקריאות אנטישמיות וסימון צלבי קרס. בשלב הזה החלו האוהדים משני הצדדים להשליך חפצים זה על זה בתוך האולם, כשהמשטרה מונעת מהקהל לצאת בשלב הראשוני.

לאחר שמספר אוהדי חולון יצאו מהאולם החלה מהומה סמוך לשטח הסטרילי שהקימה המשטרה. בתחילה הצדדים החליפו רק קללות, אך לאחר זמן קצר חזרו אוהדי הקבוצות להשליך זה על זה חפצים כשאבן שנזרקה מצד אוהדי חולון פגעה בשוטר שעמד סמוך לאוהדי הפועל תל אביב, הוא נפצע והובהל לבית החולים. לאחר צפייה במצלמות האבטחה הוחלט לעצור שני אוהדים, שכאמור שוחררו היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully