וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרם של אוהדי חולון הוארך ב-24 שעות

14.1.2014 / 16:35

שני החשודים בהתפרעות שכרו עורך דין פרטי. בחולון טענו כי אוהדי הפועל סימנו לעברם תנועות מתגרות של צלבי קרס

ברני ארדוב

הפועל חולון רשמה אמש (שני) ניצחון גדול בהדר יוסף כשהפתיעה את הפועל תל אביב 70:75, אך המשחק ייזכר בעיקר בשל הפציעה של רביב לימונד והאירועים המכוערים בסיום. כזכור, בסיום המשחק נכנסו מספר אוהדי חולון לפרקט, ואוהדי הפועל תל אביב החלו להקניט אותם, בתגובה הצדדים החלו להשליך אחד על השני חפצים, גם מחוץ לאולם, וכתוצאה מכך נפצע שוטר בעינו, ככל הנראה על ידי אבן שהושלכה על ידי אוהדי חולון.

הבוקר הודיעה משטרת מחוז תל אביב כי שני צעירים תושבי חולון, ככל הנראה אוהדי קבוצת החוץ, בני 25 ו-22, חשודים במעורבות אירוע. השניים הובאו הבוקר לבית המשפט השלום בתל אביב ומעצרם הוארך ב-24 שעות. השניים שכרו עורך דין פרטי שייצג אותם. באיגוד הכדורסל ימתינו לתום החקירה כדי להכריע האם ואת מי מהקבוצות להעמיד לדין.

אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
חבל שמשחק גדול כזה נגמר במעצרים. אוהדי הפועל חולון בהדר יוסף/ברני ארדוב

אמש הוציאה חולון הודעה בה היא מכחישה את מעורבות אוהדיה באירועים: "בסיומו של המשחק קהל האוהדים שלנו חגג באופן טבעי את הניצחון במגרש תוך שהוא איננו מורשה לצאת מהמגרש בטענה שהקהל של הפועל מחכה בחוץ עם אבנים. החגיגות של הקהל החולוני לא מצאו חן בעיני קהל הפועל שנשאר במגרש והגיב בסימון של צלבי קרס וקללות. הקהל שלנו שכאמור רק רצה לחגוג, ללא שום התגרות כלפי קהל הפועל, הגיב בקללות משלו. שום אבן או משהו דומה לא נזרקה מהקהל שלנו מהסיבה הפשוטה שאסרו עליו לצאת ומי שהגיעו עם האבנים והבקבוקים מבחוץ אלו אוהדי הפועל. כך קרה גם מחוץ לאולם כשהקהל שלנו הוא זה שהותקף והגיב לתקיפה זאת, כשהמשטרה והמאבטחים (שמין הסתם עובדים בשורות הפועל) מתנפלים אך ורק על אוהדי חולון תוך התעלמות ממי שהתחיל בכול המהומה, קרי אוהדי הפועל".

עוד הוסיפה חולון בהודעה: "מצלמות הערוץ הראשון ששידרו את המשחק התלוו לקהל אוהדינו וצילמו מחוץ למגרש את האירועים בהם רואים בבירור מי תקף ומי בסך הכל התגונן והגיב לתקיפה ולפרובוקציה. מוטב לו אירועים מסוג זה לא היו מתקיימים אך רצוי להעמיד דברים על דיוקם. הגיע הזמן שירדו מקהל אוהדינו, הקהל הטוב בליגה, שכל חטאו היה שרק רצה לשמוח אחרי ניצחון. בכל הזדמנות 'מחפשים' את הקהל שלנו והגיע הזמן לשים לזה סוף".

בהפועל תל אביב הגיבו הבוקר להודעת חולון: "תגובתה של חולון למקרי אמש היא בבחינת לעג לרש וכל מי שנכח במגרש יודע כי אין בינם לבין האמת דבר. עדויות השוטרים במקום, הכיסאות הרבים שהושחתו על ידי אוהדי חולון, ובעיקר השוטר שנפגע בעינו כתוצאה מהתפרעות אוהדי חולון מוכיחים באופן חד משמעי מי היה הצד שהתפרע".

עוד הוסיפו האדומים כי: "הנהלת הפועל תל אביב מגנה כל שימוש באלימות ופועלת למנוע אותה וגם מצליחה בכך, אבל העובדות הן כי משטרת ישראל עצרה הלילה חשודים מקרב אוהדי חולון וכי מצלמות האבטחה מספקות תמונות חד משמעיות ומראות את אוהדי חולון מתפרעים ומשליכים חפצים לעבר אוהדינו. מוטב היה לו הנהלת חולון הייתה עוסקת בהרגעת הרוחות ולא מגיבה באופן שמערער את אמינותה הבסיסית ביותר לאור העובדות שהתגלו ועוד יתגלו בהמשך.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן הפועל תל אביב רביב לימונד. ברני ארדוב
מתן נאור על לימונד: "אין ספק שהוא משמעותי, ובטח במשחקים כאלה"/ברני ארדוב

בהפועל מודאגים מאוד לאור פציעתו של רביב לימונד בכתף. כזכור, הכוכב של הקבוצה נתקל באייזק רוזפלט במהלך הרבע השלישי, ולא חזר לשחק, כשבצילום שנערך לו לאחר המשחק התברר כי הוא סובל מחבלה לא פשוטה והוא הצטווה לנוח עשרה ימים, כשלאחר מכן יוודע מתי יוכל לחזור. לימונד יחמיץ את המשחקים של הקבוצה מול מכבי ראשון לציון, עירוני נס ציונה וגלבוע/גליל, ובהפועל מקווים שיוכל לשוב לחצי גמר גביע המדינה מול הפועל אילת.

"כדורסל זה מומנטומים, אני לא יודע תמיד לשים את האצבע על מה הפסיד את המשחק", אמר הקפטן מתן נאור בסיום, "אני חושב שבשני המשחקים האחרונים, היינו צריכים להיות ביתרון גדול יותר במחצית ולא ניצלנו את המומנטום שלנו בשביל לפתוח פער גדול יותר. לא ידענו כמו במשחקים קודמים לעשות את המהלכים הנכונים בסוף. אין ספק שרביב משמעותי ובטח במשחק כזה".

נאור הוסיף ואמר: "ההרגשה של ניצחונות נגמרת מאוד מהר, דיברתי על זה בדיוק בחדר הלבשה שקשה לחזור לתחושה הזאת רק מעצם הזיכרון, או להיזכר פתאום באיזה ניצחון, אתה לא מקבל את אותה התחושה כמו שאתה מקבל את המכה בבטן שאתה נזכר באיזה הפסד. זה הטבע שלנו כבני אדם, אין מה לעשות ובטח בספורט. שהרגעים הקשים יבואו ואנחנו נמדד באיך אנחנו יוצאים מהם. התחלנו את העונה עם כמה רגעים פחות טובים, שכבר דיברו עלינו בצורה מסוימת וידענו לצאת מזה ואנחנו נצטרך לצאת מזה עוד פעם. יש עוד עונה ארוכה לפנינו, כל הקלישאות נכונות, זאת המציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully