וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן הודיעה: קלרנס סיידורף יאמן

הרוסונרי הצטרפו להודעת ההולנדי: "הרפתקה חדשה מתחילה עכשיו". דיווח: "יאפ סתאם עשוי לשמש כעוזרו". חוליט מבקר

מילאן הודיעה היום (רביעי) רשמית כי קלרנס סיידורף ישמש כמאמנה בשנתיים וחצי הקרובות ויגיע מאוחר יותר לאיטליה מברזיל כדי להתחיל בקריירת האימון החדשה. בהודעת המועדון נכתב: "יש ציפייה רבה לקראת נחיתתו של קלרנס. הרפתקה חדשה מתחילה עכשיו. הוא יגיע לכאן בקרוב".

באיטליה מצפים לראות האם ההחתמה של סיידורף תוכיח את עצמה, ובינתיים מתברר שהדמות הראשונה שבכוונתו של ההולנדי לצרף תהיה דווקא בגזרת המאמנים, כאשר על פי דיווחים בהולנד יאפ סתאם עשוי להגיע ולשמש כעוזר מאמן. סתאם, ששיחק במילאן בין 2004 ל-2006 ב-42 משחקים עבור הרוסונסרי, מועמד לתפקיד העוזר המאמן ועשוי לעזוב את אייאקס שם הוא משמש בתפקיד עוזר המאמן.

סיידורף פרש והודיע: "אני מאמנה הבא של מילאן"

סיידורף מקבל מנדט במילאן כמאמן בזכות עצמו

יאפ סטאם עוזר מאמן אייאקס. AP
השיקול הכלכלי יכריע? יאפ סתאם/AP

לסתאם אמנם יש חוזה באייאקס עד 2015, וסוכנו אמר בנושא: "עדיין לא שמענו משהו ממילאן, אבל יאפ בכל מקרה שמח מאוד מעבודתו באייאקס. העניין הכספי ישחק תפקיד לגבי מעבר אפשרי למילאן. כשזה מגיע לנושא הזה, יהיו גורמים רבים שנצטרך לשקול".

ובינתיים סיידורף התייחס למינוי הצפוי שלו, ואמר: "הפיטורים של אלגרי היו מכריעים בהחלטה שלי. גליאני צלצל אליי ביום שני. לא יכולתי להגיד לא למילאן אחרי ששיחקתי שם במשך עשר שנים. אני אוהב אתגרים, ולאמן את מילאן יהיה אתגר נוסף בקריירה שלי. הגעתי להחלטה להצטרף למילאן, אבל אתמול היה לילה קשה מאוד עבורי. אני בטוח שקיבלתי את ההחלטה הנכונה. כשסיפרתי לילדים שלי שאני חוזר למילאן, הם כולם היו בשקט, אבל הם לא נגד זה. אני לא יודע איזה מערך אני אוביל במילאן".

קלרנס סיידורף לאחר פרישתו מכדורגל ולפני מינויו לתפקיד מאמן מילאן. רויטרס
"בטוח שקיבלתי את ההחלטה הנכונה". סיידורף/רויטרס

מי שהתייחס למינוי הוא רוד חוליט, כוכבה לשעבר של מילאן, שהופתע מהמהלך של ההנהלה, ואמר: "הופתעתי מהבחירה שעשה המועדון. לקלרנס אין ניסיון כמאמן. למרות זאת אני חושב שהבחירה למנות אותו תתברר כטובה בעתיד הקרוב". כריסטיאן פאנוצ'י הוסיף: "סיידורף הוא חבר, בחור חכם ומקצוען. אני חושב שיש לו את המיומנויות והאישיות להשיג דברים טובים. מילאן במצב הזה לא יכולה לצפות לדברים גדולים, אבל הוא יכול לעשות עבודה טובה במועדון ולשנות את הדרך. זו החלטה נכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully