וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיידורף פרש מכדורגל והודיע: "אני מאמנה הבא של מילאן"

ההולנדי קיים מסיבת עיתונאים בה הודיע על פרידה מבוטאפוגו ופרישה ממשחק פעיל. יחתום על חוזה לשנתיים וחצי במועדון

קלרנס סיידורף יהיה מאמנה הבא של מילאן, כך אישר הערב (שלישי) שחקנה ההולנדי של בוטאפוגו במסיבת עיתונאים מיוחדת שערך. ההולנדי בן ה-37 פרש מקבוצתו הנוכחית כדי לעבור לקריירת האימון והוא צפוי להגיע לאיטליה ביום רביעי כדי לחתום על חוזה לשנתיים וחצי במועדון הפאר ממילאנו.

סיידורף אישר את הדברים במסיבת עיתונאים שערך ובה הוא הודיע: "אני פה כדי להודיע על פרישה מכדורגל. זו החלטה לא קלה, אני מאוד מרוצה ממה שהשגתי לאורך הקריירה שלי וכן, אני מאשר שאהיה המאמן הבא של מילאן".

לסיידורף יש אופציית יציאה מחוזהו בקבוצה ללא פיצוי ולכן הוא הגיע לרוסונרי כשחקן חופשי. ראוי לציין שאתמול עוד ערך השחקן אימון עם קבוצתו, אבל הבוקר כבר נעדר ממנו והקבוצה כינסה מסיבת עיתונאים מיוחדת. כזכור, הרוסונרי הודיעו בבוקר יום שני על פיטוריו של מסימיליאנו אלגרי בעקבות ההפסד 4:3 לססואולו. אלגרי הדריך את הקבוצה במשך שלוש עונות וחצי.

מילאן החליטה: קלרנס סידורף ימונה למאמן

מסימיליאנו אלגרי פוטר מאימון מילאן

קלרנס סיידורף לאחר פרישתו מכדורגל ולפני מינויו לתפקיד מאמן מילאן. רויטרס
יביא את השינוי? סיידורף/רויטרס

קרלו אנצ'לוטי, מאמן העבר של מילאן ומאמן ריאל מדריד בהווה, התייחס היום למינוי ואמר: "סידורף היה שחקן שלי ויש לו אישיות גדולה. יש לו את היכולת והידע לעשות הכול בעולם הכדורגל. הוא הולך לעבור חוויה במקום שהוא מכיר היטב. מילאן כבר קיבלה החלטות מסוג זה. לאריגו סאקי לא היה כל ניסיון וגם לא לפאביו קאפלו. בכל פעם ההחלטות הללו התבררו כטובות. אני מאחל לו הצלחה".

גם טיאגו סילבה הביע תמיכה במינוי: "אם סידורף מגיע, הוא יעשה עבודה טובה כי הוא אדם גדול ומאוד רציני. הוא ישנה את המנטאליות של השחקנים. אני מצטער על המצב בו מילאן נמצאת, אבל עכשיו משהו בטוח הולך להשתנות. אני גם משוכנע שיגיעו שמות גדולים".

סיידורף שיחק במילאן בין 2002 ל-2012 וזכה עם המועדון פעמיים בליגת האלופות ובסופרקאפ האירופי, פעמיים באליפות איטליה, פעם אחת בגביע האיטלקי ופעם נוספת בגביע העולם לקבוצות. בקיץ 2012 עזב את מילאן וחתם לשנתיים בבוטאפוגו, במדיה רשם 66 הופעות וכבש 18 שערים. מילאן, כאמור, תהיה משרת האימון הראשונה שלו והוא ינסה להרים אותה לאחר סיבוב ראשון גרוע בו סיימה הקבוצה במקום ה-11 בלבד.

קלרנס סיידורף בוכה לצד מאמן בוטאפוגו אדוארדו הונגרו. רויטרס
לא רק רונאלדו רגיש. סיידורף נפרד בדמעות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully