וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבי: "אם אני רוצה להרביץ למישהו, אני אעשה את זה"

12.1.2014 / 20:52

סנטר הרצליה ששלח אגרוף בכיוונו של אופייבו, הורחק וצפוי לעמוד לדין: "שחקנים עושים הצגות". בחיפה טענו: התגרה בקהל

אנדודי איבי הראה הערב (ראשון) את שני הפרצופים שלו בצורה הקיצונית ביותר. שחקנה של בני הרצליה כיכב מול מכבי חיפה עם אחת ההופעות הטובות בקריירה שלו בישראל, כשקלע 28 נקודות עם החטאה אחת בלבד מהשדה (11 מ-11 לשתיים, 1 מ-2 לשלוש) אבל ארבע דקות לסיום הרבע השלישי חבט ללא כדור באייק אופייבו והורחק. בלעדיו, הרצליה הפסידה לבסוף 89:84.

עוד בליגת העל: ניצחונות להפועל ירושלים, אילת ונס ציונה

שחקן בני הרצליה אנדודי איבי מול שחקן מכבי חיפה אייק אופייבו. ניב אהרונסון
השאלה הבלתי נמנעת: מה יגיד אפי בירנבוים לשחקנו שאיבד שליטה? אנדודי איבי מול אייק אופייבו/ניב אהרונסון

איבי עצמו אמר בסיום: "זה מה ששחקנים באירופה עושים, הם עושים הצגות. אני גבר ואם אני רוצה להרביץ למישהו אני אעשה את זה. אני כאן כדי לשחק כדורסל ואני כולי פועל מתוך אהבה. זה היה הפסד קשה".

בחיפה סיפרו לאחר המשחק לוואלה! ספורט כי איבי התגרה לאורך כל המשחק בקהל הירוק, כשלא מעט פעמים הוא סימן בתנועות שונות לאחר הסלים שלו. האירוע צפוי להופיע בדוח השיפוט של ירון זריף, ולאחר מכן יחליט היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל האם להעמיד את השחקן לדין. השחקן ייקנס באופן אוטומטי בסכום של 12 אלף שקלים, אך משום שהחוק שקבע הרחקה אוטומטית ממשחק נוסף בוטל לפני כמה שנים, הרחקה תינתן רק אם איבי יועמד לדין.

אגב, אין זו הפעם הראשונה העונה בה השניים נתקלים. לאחר המשחק בסיבוב הקודם, החליפו איבי ואופייבו מהלומות במגרש החניה. השניים ניהלו אז טראש טוק במהלך המשחק, ולאחר שאופייבו נכנס לרכבו ניסה איבי למשוך את שחקן חיפה מהרכב, אך לא הצליח. דונטה סמית' ששהה עם חברו לקבוצה ברכב, הצליח למנוע עימות פיזי בעזרת מנהל בני הרצליה זאב ברעם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully