וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד וברצלונה נפרדו ב-0:0 מאכזב

שתי המוליכות סיפקו משחק מאכזב. ליאונל מסי נכנס במחצית והיה קרוב לכיבוש בדקה ה-80. אתלטיקו מאבדת נקודות ראשונות בבית, בארסה מסיימת סיבוב כאלופת החורף

חובבי הכדורגל הספרדי לא יכלו לבקש משחק יותר מעניין כדי לסיים את הסיבוב הראשון בליגה. ברצלונה המוליכה התארחה אצל סגניתה אתלטיקו מדריד למפגש שהבטיח המון אבל קיים מעט והסתיים ב-0:0 מאכזב בוויסנטה קלדרון. כשרק הפרש שערים מפריד ביניהן, שתי הקבוצות הטובות בספרד הציגו משחק זהיר מאוד שלא הבליט אף קבוצה. טאטה מרטינו הפתיע כשפתח עם ליאונל מסי וניימאר על הספסל, אבל השניים נכנסו במחצית השנייה והארגנטינאי כמעט הכריע את המשחק עם בעיטה חזקה בדקה ה-80, אבל קורטואה הציל את אתלטיקו מספיגה.

רצף הניצחונות של ברצלונה על אתלטיקו בליגה נעצר על שישה, ומנגד אתלטיקו איבדה נקודות ראשונות העונה במבצרה הביתי. למרות האכזבה מכך שלא השיגו שלוש נקודות, הקולצ'ונרוס, שכבר ניצחו העונה את ריאל מדריד בברנביאו, שוב הוכיחו שהם לא נופלים משתי הגדולות ונותרו חזק במאבק על התואר. מי שבטוח לא תתלונן על התיקו הזה היא ריאל מדריד שתשחק מחר מול אספניול ותוכל לצמק את הפער מהפסגה לשלוש נקודות בלבד אם תנצח בברצלונה.

איך הסתדרה ברצלונה בלי ליאונל מסי?

השאלות הבוערות שיקבלו תשובה במשחק העונה בספרד

חואנפראן שחקן אתלטיקו מדריד מול פדרו שחקן ברצלונה. GettyImages
אין הכרעה. חואנפראן מול פדרו/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 3: אתלטיקו פתחה בטירוף ופריצה של ארדה טוראן מצד ימין כמעט הסתיימה בשער מוקדם, אבל ג'רארד פיקה הדף את כדור הרוחב המסוכן שלו.

דקה 17: מצב ראשון לברצלונה. חילופי מסירות קצרות הסתיימו בבעיטה של פדרו מ-17 מטרים, אבל הכדור שלו היה חלש וחמק החוצה.

דקה 28: מצב טוב לאתלטיקו מדריד שהגיע אחרי כדור קרן של קוקה. מיראנדה הבלם נגח לאחור ודייגו קוסטה גלש לכדור אבל הזווית הייתה קשה מדי ובארסה ניצלה.

דקה 33: המשחק המשיך להיות שקול והפעם זה היה תורה של בארסה לסכן אחרי שאנדרס אינייסטה הרים כדור לרחבה ופדרו נגח אבל מעל השער.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
מפגש ענק ללא הכרעה. מסי מול קוסטה/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

דקה 45: טאטה מרטינו לא חיכה זמן רב והכניס את ליאונל מסי במקומו של אינייסטה.

דקה 48: מסי רק נכנס וכבר הטביע את חותמו עם פריצה מצד ימין ומי שהגיע כדי לבלום אותו היה דייגו קוסטה חלוץ אתלטיקו שעזר להגנה.

דקה 59: מצב נהדר לאתלטיקו מדריד. ארדה טוראן חילץ כדור במרכז השדה והכניס כדור עומק לדייגו קוסטה שבעט חזק ברגל שמאל, אבל הכדור שלו התגלגל החוצה.

דקה 69: מסי התאושש מהמפגש הלא נעים מול קוסטה וכמעט כבש בנגיחה אחרי הרמה של אלבה מצד שמאל אבל הכדור שלו חמק החוצה.

דקה 79: אתלטיקו חיפשה הכרעה והתקרבה לשער המיוחל כשארדה טוראן קיבל כדור מקוקה ומהאוויר בוולה אבל הכדור היה חלש מדי ו-ואלדס קלט.

דקה 80: ליאונל מסי קיבל כדור כ-20 מטרים ובעט חזק ברגל שמאל, אבל קורטואה הדף בקושי. מצב גדול לבארסה.

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה מול דייגו קוסטה שחקן אתלטיקו מדריד. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
משחק בית ראשון שהוא לא כובש העונה. דייגו קוסטה נבלם על ידי פיקה/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

הרכבים

אתלטיקו מדריד: טיבו קורטואה, חואנפרן, מירנדה, דייגו גודין, פיליפה לואיס, קוקה, טיאגו, גבי, ארדה טוראן, דייגו קוסטה, דויד וייה.

ברצלונה: ויקטור ואלדס, דני אלבס, ג'רארד פיקה, חאבייר מסצ'ראנו, ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס, צ'אבי, אנדרס אינייסטה, ססק פברגאס, פדרו, אלכסיס סאנצ'ס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully