וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי אלונסו: "כדור הזהב? המספרים מדברים בעד עצמם"

קשר ריאל מדריד דיבר על הארכת חוזהו ועל התואר בו רונאלדו חייב לזכות. גם חסה מפרגן לפורטוגלי: "תמיד נותן לי עצות"

בזמן שספרד סופרת את הדקות לקראת העימות החזיתי בין אתלטיקו מדריד לברצלונה שייערך מחר (שבת), בריאל מדריד עשו אתמול את שלהם עם 0:2 ביתי על אוסאסונה במשחק הראשון של שמינית גמר הגביע, משערים של בנזמה וחסה. כעת הבלאנקוס ייאלצו לצפות במשחק עונה בלעדיהם בין שתי המוליכות הצמודות זו לזו בטבלה, כשהם נמצאים חמש נקודות מתחתיהן.

בייל חזר אחרי חודש, ריאל מדריד ניצחה את אוסאסונה 0:2 בגביע

גם ליאו מסי חזר: "הרגשתי נהדר, מאמין שאשחק מול אתלטיקו"

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. AP
"אי אפשר ששתיהן יפסידו". קרלו אנצ'לוטי/AP

"בארסה או אתלטי? אני לא יודע איזו תוצאה תהיה טובה יותר בשבילנו", אמר מאמן ריאל קרלו אנצ'לוטי אחרי המשחק. "אי אפשר ששתיהן יפסידו, אז מה שאנחנו יכולים לעשות זה לנצח כדי לצמק את הפער מהן. הערב התקרבנו לשלב הבא בגביע, וזו תוצאה טובה כי הגומלין בפמפלונה לא יהיה קל".

על היכולת המשופרת של חסה בן ה-20, שכבש את שערו השלישי העונה, אמר אנצ'לוטי: "היה לו משחק נהדר, הוא עבד הרבה. בכלל, הוא שחקן חשוב בתקופה טובה". כשנשאל על הפעילות של קבוצתו בחלון ההעברות השיב: "החתמנו שחקן נפלא - צ'אבי אלונסו. לגבי אלברו מוראטה, הוא יישאר. הוא לא ביקש לעזוב, ואני מרוצה ממנו".

חסה שחקן ריאל מדריד. AP
מחמיא בעיקר ל-CR7. חסה/AP

חסה עצמו, שגילה בסיום שהפציעה שגרמה להחלפתו נבעה בסך הכל ממתיחה, אמר: "אני אוהב לשחק עם השחקנים האלה, ואני מרוצה מאוד ממה שאני עושה. עכשיו אני רק צריך להמשיך להתאמן אותו דבר ולעבוד קשה בכל יום. אני תמיד מודה לחבריי לקבוצה על התמיכה שלהם, במיוחד לרונאלדו, שתמיד נותן לי עצות טובות. הייתי רוצה לבשל גם לו שערים".

אלברו ארבלואה הוסיף: "אתלטיקו ובארסה מקדימות אותנו בטבלה, ואנחנו רוצים תוצאה שתאפשר לנו להמשיך להילחם ולתפוס אותן. אם יהיה תיקו בויסנטה קלדרון, זה יהיה הכי טוב בשבילנו". על חברו חסה אמר: "הוא מצליח בצורה מרשימה, והוא צריך להמשיך כך".

צ'אבי אלונסו דיבר היום על הארכת חוזהו בשנתיים נוספות ואמר: "זה המקום הכי טוב עבורי, ואני מאוד שמח. לא היה לי לחץ, היו לי כאן שנים מצוינות ואני מקווה שהשנתיים הבאות גם כן יהיו מוצלחות. המגעים עם הקבוצה היו מאוד שוטפים ופשוטים, ואני אסיר תודה". הקשר הוותיק נשאל על טקס כדור הזהב שייערך ביום שני, ופרגן כמובן לחברו לקבוצה: "המספרים מדברים בעד עצמם: אין ספק שכריסטיאנו רונאלדו ראוי לזכות בפרס, והוא מראה זאת כל יום. הלוואי שיזכה".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג שער עם צ'אבי אלונסו. AP
יש פרגון. אלונסו ורונאלדו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully