וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאו מסי חזר: "הרגשתי נהדר, מאמין שאשחק מול אתלטיקו"

ליאו מסי כבש צמד במשחק הקאמבק שלו בברצלונה, כשיר למשחק העונה מול אתלטיקו, וטוען: "משתוקק לשחק יותר מתמיד, רוצה לסיים פה את הקריירה". העיתון "אולה" שינה את הלוגו ל"לאו" בעקבות ההופעה. סונג בטוח: "המפלצת חזרה"

איזו חזרה מרשימה למגרשים רשם אתמול (רביעי) ליאונל מסי, שעלה מהספסל אחרי חודשיים של היעדרות, כבש צמד תוך ארבע דקות ועזר לברצלונה להביס 0:4 את חטאפה במשחק הראשון במסגרת שמינית גמר גביע המלך. בספרד תהו כיצד הארגנטינאי יחזור מהפציעה הטורדנית, גם בארגנטינה נלחצו מהכושר של בן ארצם לקראת הגביע העולמי בקיץ, אבל מסי הוכיח שהוא לא איבד את החדות. יתרה מזאת, מסי אף סיפק הודעה מרגיעה לאוהדי ברצלונה: "אני כשיר למשחק מול אתלטיקו מדריד, אוכל לשחק", אמר מסי. ובינתיים בארגנטינה מצדיעים למסי ולרגל הקאמבק הנפלא שלו העיתון "אולה (OLE)" שינה את שמו ל"לאו (LEO)", באופן חד פעמי כמובן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
וזה כשהוא עדיין קר. מסי/מערכת וואלה, צילום מסך
ליאונל מסי, ברצלונה. AP
אופטימיות לקראת משחק העונה. מסי/AP

"כבר לא יכולתי לחכות לחזרה שלי למגרשים", אמר מסי בסיום המשחק, "העברתי יותר מדי זמן מחוץ לדשא. הרגשתי טוב מאוד באימונים, בדקתי את הכשירות שלי בכל דרך אפשרית, אבל כשאתה על המגרש הכול נראה אחרת. בלי קשר לשערים שכבשתי, הדבר החשוב זה שהרגשתי בריא, לא הרגשתי שוב כאב במפשעה".

מסי הודה ש"שמחתי מאוד לחזור לארגנטינה, היה טוב להתרחק קצת מהכול. במשך תקופה שיחקתי כשאני סובל מפציעה, ועכשיו אני נחוש לתת המשך עונה מצוינת". ומה עם קרב הצמרת המסקרן מול אתלטיקו במדריד? "אדבר על זה עם המאמן מרטינו ועם הרופא, אבל האמת שאני פשוט רוצה לחזור לשחק. אני כשיר, ואני מאמין שאשחק, אבל אני תמיד חושב קודם כל על טובת הקבוצה. אני משתוקק לשחק יותר מתמיד".

על ברצלונה, שהסתדרה טוב מאוד בלעדיו, אמר ש"אין שום שחקן שאין לו תחליף, וכל אחד מאיתנו עושה עבודה מצוינת כשהוא מקבל הזדמנות לשחק". וטקס כדור הזהב? "אלך לטקס, כמו בכל שנה, זה תמיד כבוד להיכלל בין שלושת השחקנים הטובים בעולם. בלי קשר לתוצאה הסופית. מבחינתי התארים החשובים ביותר הם הקבוצתיים, אבל גם תארים אישיים הם טובים".

גם קרלס פויול התמוגג מהיכולת של מסי, ואמר ש"הייתה לו פציעה רצינית, אבל הוא מעולם לא שכח איך לשחק. הוא התאמן בצורה רצינית מאוד, והראה את זה. זה מה ששחקנים גדולים עושים". ואם זה לא מספיק, אלכס סונג אמר: "המפלצת חזרה".

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה
שחקן ברצלונה ליאונל מסי עולה כמחליף. David Ramos, GettyImages
הרגע לו כולם חיכו. מסי חוזר/GettyImages, David Ramos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully