וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארקה: צ'אבי אלונסו חתם לשנתיים בריאל מדריד

הקשר שהיה מועמד לעזוב בסוף השנה סגר על הישארותו. דיווח: פרס פנה לראול שמשחק בליגה הקטארית כדי שיחזור למועדון

אוהדי ריאל מדריד יכולים כנראה להיות מרוגעים היום (רביעי) כאשר "מארקה" מפרסם כי צ'אבי אלונסו סגר על חוזה לשנתיים נוספות במדי הבלאנקוס. שמו של אלונסו עלה בחודשים האחרונים כמועמד בולט לעזוב בתום העונה כשבין השאר נטען שהוא ישוב לשחק באנגליה כששמות של קבוצות, ביניהן ליברפול וצ'לסי, עלו כמועמדות לקלוט אותו. בריאל החלו גם לבדוק מועמדים לתפקיד, ביניהם את קשר בורוסיה דורטמונד אילקאי גונדואן.

אלונסו, 32, משחק בריאל מדריד מאז 2009 ונחשב לאחד השחקנים הבולטים בקבוצה בשנים האחרונות. אל הברנבאו הגיע הקשר הספרדי מליברפול שבשורותיה הוא שיחק במשך חמש שנים. את תחילת הקריירה שלו הוא העביר בריאל סוסיאדד ב' וכעבור שנה הוא עבר לקבוצה הבכירה של המועדון. לאלונסו יש 109 הופעות בינלאומיות שבהן הוא הבקיע 15 שערים. במהלך העונה סבל אלונסו מפציעות ועל כן הוא שותף רק ב-12 משחקים, שמונה מהם בליגה, אבל עדיין לא הבקיע שער.

צ'אבי אלונסו שחקן ריאל מדריד מול רוברט לבנדובסקי שחקן דורטמונד. רויטרס
לא הולך לשום מקום. צ'אבי אלונסו/רויטרס

ובינתיים האם אחד האיחודים המרגשים של הכדורגל הספרדי ובכלל, העולמי, עומד להתממש? על פי העיתון הספרדי "אל קונפידנסיאל", נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס הציע לראול, חלוץ העבר האגדי של המועדון, לשוב.

פרס ניצל את הנסיעה של ריאל מדריד לקטאר במהלך פגרת החורף, שם הבלאנקוס ניצחו לפני כשבוע 0:1 את פריס סן ז'רמן, על מנת להיפגש עם ראול ולהגיש לו הצעה לחזור לקבוצה הלבנה מבירת ספרד, במדיה שיחק 18 שנים וכבש 323 שערים ב-741 הופעות, עד שעזב בתום עונת 2009/10 עם הגעתו של ז'וזה מוריניו ועבר לשאלקה הגרמנית ומשם, לאל סעד מהליגה הקטארית.

ראול עם איקר קסיאס. GettyImages
איחוד מרגש? ראול עם קסיאס ורונאלדו/GettyImages

הקשר הראשוני בין הצדדים נוצר כאשר אל סעד וראול הגיעו למשחק ידידות מול ריאל בברנבאו וכעת, הגיעה גם הצעה רשמית. המטרה של פרס היא להכניס את ראול למסגרת הארגונית של ריאל מדריד החל מהעונה הבאה. בקבוצה ישמחו לראות את אחד הסמלים הגדולים בתולדות המועדון חוזר הביתה, מתוך הכוונה לחזק את הקשר של הקבוצה עם הקהל.

התוכנית המקורית של ראול, כך על פי הדיווח, הייתה לשחק עונה נוספת בקבוצתו הקטארית ואז להתמקד בקריירת האימון, אולם ייתכן שהתוכניות ישתנו בשל ההצעה, אותה ראול שוקל כעת. השחקן תמיד הצהיר שאחת המטרות שלו היא לשוב לריאל.

בינתיים בריאל מדריד התפתחות מעניינת בנוגע לפציעה של גארת' בייל מוקדם יותר העונה. אתמול פרסמה תחנת רדיו בספרד כי אלברו ארבלואה עמד מאחורי הפציעה של השחקן הוולשי, והמועדון השתיק את המקרה. היום הגיב המגן הספרדי בנושא בטוויטר כשצייץ: "האמת היא שדרסתי את גארת' בייל אבל הוא בן אדם חזק ונשאר בחיים".

עדכון ראשון: 13:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully