וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פריס סן ז'רמן מוכנה לשלם 400 מיליון יורו על מסי"

עכשיו גם בקטאלוניה מודים: הקבוצה הצרפתית רוצה את הפרעוש. מומחה ספרדי: "ערך השוק של מסי - פי 5 מרונאלדו"

אם יגידו את זה מספיק פעמים, אולי עוד נתחיל להאמין. אחרי שהתקשורת במדריד החלה עם מסכת השמועות בתקופה האחרונה, כעת אפילו התקשורת בקטאלוניה כבר לא יכולה להתעלם מכך: פריס סן ז'רמן רוצה לרכוש את ליאונל מסי מברצלונה.

סבב הדיונים החדש על הנושא החל לאחר שאמש (שישי) חרארדו מולינה, פרופסור לשיווק ספורט בינלאומי ספרדי ואדם שנחשב לרציני מאוד במדינה, עלה לשידור בתחנת הרדיו הגדולה ביותר בספרד, Cadena SER וקישר בין הקבוצה הצרפתית לכוכב הארגנטינאי.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מציג את נעל הזהב. David Ramos, GettyImages
אין קץ לשמועות. מסי/GettyImages, David Ramos

"יש מועדון שנתמך על ידי ממשלה מסוימת ומוכן לשלם 400 מיליון יורו על ליאונל מסי", אמר מולינה. ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטאלני עשו אחד ועוד אחד והבינו במהרה כי מדובר בפריס סן ז'רמן, שם אותו מולינה לא יכול היה לחשוף בשל חוקי הסודיות, אך לכולם ברור באיזו מועדון מדובר.

מולינה, שהחברה שלו העריכה לאחרונה את השווי של מסי ב-401,274,000 מיליון יורו, הוסיף: "יש שלושה מועדונים באירופה שביקשו מאיתנו את תוצאות המחקר הזה כדי לדעת כמה מסי שווה. המועדונים האלה, שלא נוכל לחשוף את שמם, ביקשו את הפרטים לגבי השחקן מתוך כוונה להחתים אותו".

עוד אמר מולינה לגבי ערכו של מסי: "השווי שלו בשוק הספורט היום הוא פי חמש מאשר זה של כריסטיאנו רונאלדו. על פי מחקרים שערכנו, רונאלדו שווה 150-160 מיליון יורו. סעיף השחרור של מסי עומד על 250 מיליון יורו, אבל לדעתנו הסכום הזה נמוך מדי. אין כרגע אף ספורטאי בעולם ששווה כמו מסי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully