וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המלך: ריאל מדריד ניצחה את אוסאסונה 0:2

בנזמה (19) וחסה (60) כבשו לבלאנקוס במשחק הראשון בשמינית גמר הגביע. בייל חזר אחרי חודש, רונאלדו רשם משחק מתסכל

יממה לאחר שחזתה במסי כובש צמד במשחק החזרה שלו ובברצלונה רושמת 0:4 קליל על חטאפה במשחק הראשון של שמינית גמר גביע המלך, נאלצה ריאל מדריד לעבוד קצת יותר קשה מול אוסאסונה, אך גם היא תגיע לגומלין ביתרון מבטיח. הבלאנקוס ניצחו הערב (חמישי) 0:2 אצלם בבית משערים של בנזמה וחסה, וקיבלו בחזרה את גארת' בייל, ששב למגרשים אחרי שנעדר כחודש בגלל פציעה.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם קרים בנזמה. Andres Kudacki, AP
שבר את הקרח. בנזמה/AP, Andres Kudacki

מהלך המשחק

ריאל פתחה טוב והגיעה פעמיים אל הרחבה של האורחים כבר בדקות הראשונות, אבל דווקא אוסאסונה היתה זו שבעטה ראשונה לשער, כשמהלך נפלא בדקה ה-8 של קיודו שניער מעליו שני מגינים הסתיים בבעיטה חדה שנהדפה על ידי קסיאס. בדקה ה-15 פרץ חסה אל הרחבה וספק הוכשל על ידי שוער האורחים, אך השופט לא התרשם והראה לשחקנה של ריאל את הצהוב על התחזות. אלא שלא חלפו ארבע דקות וריאל כבר מצאה את הרשת: לוקה מודריץ' הרים כדור מצויין לרחבה היישר אל ראשו של קרים בנזמה שנגח טוב אל הרשת. רונאלדו החל להיות מתוסכל כשחסה שלח כדור לכוכב שעמד שלושה מטרים מהרשת, אך הגנת אוסאסונה הצליחה להרחיק, ובמקרה אחר בעיטה חופשית שלו טסה ליד הקורה והלכה החוצה.

בייל היה קרוב מאוד לרשום בישול עם פתיחת המחצית השניה כששלח הגבהה נפלאה בדקה ה-50 לבנזמה, אך הצרפתי נגח סנטימטרים ליד הקורה. בדקה ה-60 הלחץ של המארחים השתלם כשרונאלדו סידר כדור נפלא לחסה, שמקרוב ירה פנימה. דקה מאוחר יותר שוב היה הפורטוגלי קרוב לכבוש כשקיבל כדור עומק וניסה לכבוש בנגיעה, אך הכדור התגלגל החוצה. הערב החלש של רונאלדו נמשך בדקה ה-71, כשבייל קיבל כדור, ומשבעה מטרים, בלי שוער בשער ניסה לשלוח לרשת, אך במקום זה הכדור פגע בפורטוגלי ויצא. עד לסיום ניסו המארחים למצוא את השלישי אך כשלו, וייאלצו להגיע לגומלין ביתרון שני שערים "בלבד".

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל מול שחקן אוסאסונה דמיה אבלה. Andres Kudacki, AP
ברוך שובך. בייל, שוב על המגרש/AP, Andres Kudacki

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully