וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאולו סוזה: "חיפה מרוכזת רק בליגה, יהיה משחק שונה"

מאמן מכבי תל אביב מצפה לפייט גדול יותר מאשר בסיבוב הראשון. בן חיים: "בעיקרון אני בריא, הצוות המקצועי יחליט אם אשחק או לא"

מכבי תל אביב נערכת למשחקה נגד מכבי חיפה (שני, 20:50, ערוץ 1 ו-HD) והאלופה יודעת שניצחון על הירוקים יגדיל את הפער מהשנייה בטבלה הפועל באר שבע לשש נקודות. לקראת ההתמודדות מול קבוצתו של אריק בנאדו ערכו הצהובים מסיבת עיתונאים בקריית שלום, בהשתתפות המאמן פאולו סוזה והחלוץ טל בן חיים.

הקבוצה תערוך היום את האימון המסכם לקראת המשחק המסקרן. המאמן סוזה יחסר את מונס דאבור שמחלים מפציעה בברכו. גם טל בן חיים שסובל מקרע קטן ברשתית העין ונצטווה למספר ימי מנוחה בספק למשחק. המאמן הפורטוגלי מתלבט עדיין לגבי המערך איתו יפתח במשחק, כאשר הוא שוקל שתי אופציות שונות, של שלושה שחקני הגנה וקישור מעובה, או ארבעה שחקנים בחלק האחורי ושלישייה בקישור ושלישייה בהתקפה.

הנהלת המועדון הודיעה כי היום (ראשון), החל מהשעה 12:00 תחל מכירת הכרטיסים למשחק הביתי נגד באזל במסגרת שלב הנוקאאוט בליגה האירופית. בקבוצה החליטו להוזיל את המחירים עבור בעלי המנויים, כאשר מחירי הכרטיסים ינועו בין 100-150 שקל ביציעים הרגילים 10-11-7-8-13-2.



מכבי תל אביב תנסה לצרף את איתי שכטר

כבר בשישי פרסמנו: שכטר רוצה לעזוב את הפועל תל אביב

מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה. קובי אליהו
מוכן לאתגר. פאולו סוזה/קובי אליהו

"המפתח של המשחק מחר הוא להיות עצמנו, להיראות בצורה הכי טובה שיש", אמר פאולו סוזה בפתח דבריו. "זה משחק שונה מהמשחק הראשון בינינו. בזמנו, חיפה שיחקה בשתי מסגרות וזה היה שונה מאוד. עכשיו הם מתרכזים רק בליגה, הם קיבלו בחזרה שחקנים חשובים לקראת המשחק הזה. אני בטוח בשחקנים שלי וביכולת שלהם. אני מעריך שחיפה תעשה כמה שינויים במשחק, אבל זה משהו שאנחנו רגילים אליו. קבוצות רוצות להשיג מולנו נקודות, לנצח אותנו. זה יהיה משחק קשה, כי הם מנסים להתאושש מפתיחת העונה החלשה. הם רוצים להפחית את הפער בינינו. צריך לשחק מהר, ולעשות התאמות מהירות. השחקנים שלי. אני מרוכזים כל הזמן במשחק הבא".

עוד אמר סוזה על השאיפות של הקבוצה: "במסיבת העיתונאים הראשונים שלי אמרתי שהכי קשה לזכות באליפות שנייה ברציפות, כי היריבות מתחזקות, אבל עד עכשיו השחקנים שלי מציגים יכולת נהדרת ומגיעות להם מחמאות על כך".

על חלון ההעברות בינואר: "תמיד אנחנו מחפשים להתחזק, אנחנו רוצים להתחזק בעמדות ספציפיות, אבל לא נדבר על שחקנים".

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. קובי אליהו
החלטה של הצוות המצועי. בן חיים/קובי אליהו

טל בן חיים הוסיף: "היום אני בריא, לא התאמנתי כל השבוע. אני לא יודע אם אשחק, יש צוות מקצועי שיחליט אבל ברמת העיקרון אני בריא. צריך להסתכל על זה כעל עוד משחק ליגה. אנחנו לא מסתכלים על קבוצות אחרות ועל מונחים מההיסטוריה. אנחנו רוצים לעשות צעד נוסף כדי להתקדם לעבר המטרה שהצבנו לעצמנו העונה. אנחנו קבוצה טובה מספיק כדי להתרכז רק בעצמה. חיפה תתכונן בצורה הכי טובה שיש. תמיד שחיפה באה לשחק בבלומפילד יש אווירה טובה ומשחק טוב, ואני בטוח שזה גם מה שיקרה מחר. אני מרגיש מצוין במכבי תל אביב, אני נהנה להיות חלק ממכבי תל אביב".

טל בן חיים (שני משמאל) עם ברק יצחקי (שני מימין) במהלך אימון מכבי תל אביב. קובי אליהו
מתכוננים לחיפה. אימון מכבי תל אביב/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully