וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: מחריף המשבר בין העמותה לחיים רמון

עמותת האוהדים כתבה מכתב חריג נגד הבעלים: "לא עמד בהתחייבות". רמון: "רוב הדברים שנכתבו משוללי יסוד". מכבי חיפה פנתה באופן רשמי לעומר דמארי

one

מחריף הקרע בין עמותת האוהדים של הפועל תל אביב לבעלים חיים רמון. אחרי שחברי העמותה דרשו לקיים ישיבה דחופה ונדחו על ידי רמון, החליטו הערב (חמישי) לפרסם מכתב נגד האיש המחזיק בזכויות הניהול במועדון.

בהודעה מטעם העמותה ובעלי המניות נכתב: "עמותת 'האדומים' ובעלי המניות איציק ניסנוב, מאיר תושב, סיימון כץ ובכור צבאן מוציאים לנכון להתריע בפני קהל האוהדים על מצבו הכלכלי הקשה אליו נקלע מועדון הכדורגל הפועל תל אביב בניהולו של חיים רמון. מהיום בו קיבל לידיו את זכויות הניהול מנהל חיים רמון את המועדון בבלעדיות, ובפועל, עמותת 'האדומים' ושאר בעלי המניות מלבד עידו חג?ג?, לא שותפו בתהליכי קבלת ההחלטות המהותיות לקהל האוהדים ולעתידו של המועדון, זאת על אף פניותיה של הנהלת העמותה.

"חודשים רבים עושה עמותת 'האדומים' ככל שביכולתה על מנת לעמוד במטרותיה ובחובתה לייצוג חבריה, לצד רצון למתן שקט תעשייתי שיאפשר את התנהלותו השוטפת של המועדון. כחלק מהחתירה לניהול תקין ושקוף, שלחה העמותה באמצעות בא כוחה עו"ד יאיר דנגור מכתב ובו התריע ב"כ העמותה את עובדת אי קיום המחויבות החוזית לה התחייב מר רמון בחוזה התקשרות של העמותה לרכישת המניות וכמו כן על אי ניהול תקין של החברה אשר אינה מקיימת ישיבות דירקטוריון וקבלת דיווחים. המכתב נשלח ביום 27/10/2013 וטרם נענה.

מתיחות בהנהלת הפועל תל אביב, העמותה דרשה לממש ערבויות

הצעה: חברי הדירקטוריון ירכשו את זכויות הניהול מחיים רמון

המכתב ששלחה עמותת האוהדים לחיים רמון

בעלי הפועל תל אביב חיים רמון. קובי אליהו
בעמותה טוענים שהוא מתעלם מהם. חיים רמון/קובי אליהו

כמו כן, ערכה העמותה באמצעות משרד רואה חשבון ביקורת סביב התנהלות הפועל תל אביב. הבדיקה הנ?ל לא הושלמה ולמעשה עד עצם היום הזה העמותה ויתר בעלי המניות ניזונים מנתונים שנמסרו להם בעל פה ובעיקר מספקולציות. מתוצאות הביניים של דו"ח הביקורת שיזמה העמותה, עולה תמונה עגומה וחשש לאופן פעילותה של הפועל תל אביב הקרובות.

כשם שהאוהדים והעמותה התגייסו לטובת המועדון בתחילת העונה הנוכחית, אנו קוראים לכל הגורמים שהתחייבו בבקרה התקציבית ואף מספר פעמים בכלי התקשורת, לעמוד בהתחייבותם. במקביל, לאור הגרעון שהתגלה, אנו מצפים שבעל זכויות הניהול וצוות ההנהלה ישמיעו את קולם ויישאו באחריות. בחודשים האחרונים, ולאור המצב, העמותה מרכזת מאמצים בכדי לאתר משקיע למועדון. בנוסף, העמותה יחד עם בעלי המניות האחרים החלה בגיבוש תכניות עתידיות למועדון. לא ננוח עד שעתידה של הפועל תל אביב יובטח ונפעל בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותנו כדי להגן על המועדון.

תגובתו של חיים רמון למכתב העמותה לא איחרה להגיע והבעלים כתב בתגובה: "הופתעתי מתוכנו של המכתב ששלחה העמותה, עליו קראתי רק דרך התקשורת. בשיחה עם הרוב המכריע של בעלי המניות, הובהר לי כי המכתב לא נשלח על דעתם וכי יש להם השגות רבות על תוכנו. מעבר לעובדה שרוב הדברים שכתובים במכתב משוללי יסוד, איני מתכוון לדון בנושא בתקשורת.

"באמירה כללית אומר שנציגי העמותה נפגשו עמי בכל עת שביקשו וקיבלו תשובות על הכל ממני ומאנשי הנהלת המועדון, והם היו שותפים לכל ההחלטות המרכזיות כמו החתמת שחקנים מובילים וחילופי מאמנים. בקרוב אתן דיווח מלא לציבור על הנעשה במועדון ועל התוכניות העתידיות"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ירו בלו שחקן מ.ס. אשדוד לפני ברנקו איליץ', יורחן קולין שחקני הפועל תל אביב. ברני ארדוב
חוזר מהשעיה. יורחן קולין, משמאל מול אשדוד/ברני ארדוב

בתוך כך, הקבוצה תנסה לצאת דרך חדשה כבר ביום שבת במשחק מול מכבי פתח תקווה. כחלק מהמאמצים ערכה היום הקבוצה ארוחת גיבוש לאחר אימון הבוקר. באימון עצמו תרגל המאמן רן בן שמעון את אותו הרכב שפתח מול באר שבע עם שינוי אחד בהגנה. יורחן קולין שחוזר מהשעיה יחליף את ברנקו איליץ' שייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים וישתף פעולה עם אוראל דגני במרכז ההגנה. ליאור לוי יפתח שוב כמגן ימני ואילו שמעון הרוש ימשיך לקבל את הקרדיט כמגן השמאלי. איתי שכטר יחזור אף הוא לסגל, אבל לא יפתח בהרכב ויחל את המשחק על הספסל. לעומתו, בריאן חרסיסיץ' וזאב חיימוביץ' פצועים וגם בשבת ייעדרו.

עוד חדשות טובות להפועל הגיעו מצידו של רועי גורדנה שאמור לשוב להתאמן בתוך שבועיים. בקבוצה חששו שהקשר הצטרך ניתוח עקב פציעה בבטן התחתונה, אך מבדיקות הוחלט שלא לנתח את הקשר והוא כבר החל באימונים אישיים קלים ובשילוב תרופות.

בנושא אחר, מכבי חיפה היום פנתה באופן רשמי לחלוץ עומר דמארי ובקשה ממנו להגיע למשרדים של בעלי הקבוצה, יעקב שחר, בכדי לדון על חוזה. החלוץ, עדיין לא החזיר תשובה לירוקים מכיוון שלא העביר את הבקשה לראשי הפועל. כרגע, יש פערים בין חיפה להפועל על עברת השחקן, אך באופן עקרוני לא אמורה להיות התנגדות מטעם האדומים לניהול משא ומתן כזה בין החלוץ לבין הירוקים שכן גם הם מעוניינים בעסקה זו.

בהפועל טוענים כי פנייה בנושא זה לא התבצעה אליהם לא על ידי החלוץ ולא על ידי חיפה עצמה. בכל אופן, דמארי ממתין להוראה מטעם ראשי הפועל להתחיל את המשא ומתן עם שחר כשגם שם צפויות בעיות לא קטנות. דמארי ידרוש מחיפה כ-300 אלף דולר נטו לעונה וסעיף יציאה סביר לאירופה. בחיפה מתקשים להאמין כי שחר ישלם לדמארי סכומים שכאלה ולכן למרות ההערכות שהחלוץ יעבור לשירות הירוקים הדרך לסיכום עוד רחוקה ומסובכת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ניצלו את הזמן לארוחת גיבוש קבוצתית. שחקני הפועל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully