וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בהנהלת הפועל תל אביב. העמותה: "לא נשחרר"

24.12.2013 / 17:15

העמותה דורשת לממש את הערבויות בבקרה, בדירקטוריון מחכים לתשובת רמון. ויגו מעוניינת בשאילת דמארי, שיעמוד למכירה בלבד

one

שוב חם בהנהלת הפועל תל אביב. המצב הכלכלי והמקצועי בקבוצה גרם ללא מעט כעסים שעיקרם מופנה כלפי הבעלים חיים רמון. חברי הדירקטוריון ואנשי עמותת האוהדים דרשו בימים האחרונים לקיים ישיבה דחופה בנוכחות הבעלים, חשב המועדון יניב משולם והמאמן רן בן שמעון על מנת לקבל תשובות על הסוגיות הכספיות והמשבר המקצועי. אלא שכרגע, על פי גורמים בדירקטוריון ובעמותה, רמון לא הגיב לדרישה לקיום הישיבה כבר למעלה משבוע ולפיכך מתכוונים שם לקיים את הישיבה בלעדיו.

אתמול (שני) התקיימה אסיפה סוערת בוועד המנהל של עמותת האוהדים וגם שם הועלו טענות נגד רמון ונגד עידו חג'ג'. העמותה מתנגדת לשחרור שחקנים בינואר, כאשר אם ישוחררו שחקנים, תדרוש העמותה להחזיר לאוהדים את הכסף ששילמו על התייקרות מחירי המנויים. בעמותה מתכוונים לדרוש מרמון למצוא פתרונות אחרים לכיסוי הגרעונות, כמו למשל שימוש בערבויות המופקדות בבקרה. אלא שכאמור גם בעניינים הללו לא נשמע מוצא פיו של הבעלים.

בעלי הפועל תל אביב חיים רמון. קובי אליהו
שוב חם בהפועל תל אביב. חיים רמון/קובי אליהו

גורם בהפועל תל אביב מסר בתגובה: "לפני כשבועיים הייתה ישיבה עם העמותה שם נפרשו כל הבעיות הכלכליות של המועדון. מי שרצה תשובות, קיבל אותן. אין שום ניסיון להתחמק, אך גם אין שום דבר חדש מאז אותה ישיבה. לפני שיתקבלו החלטות עם משמעויות כלכליות חשובות, כל בעלי המניות יקבלו תשובות. לא יתקבלו החלטות גורליות בלעדיהם".

למרות הטענות, נראה שהנהלת הפועל תל אביב עדיין נחושה למכור שחקנים בינואר כדי לאזן את התקציב. מי שמועמד לעזוב הוא החלוץ עומר דמארי. נציגים של סלטה ויגו הספרדית ניסו ביממה האחרונה לבדוק את אופציית שאילתו של החלוץ מהאדומים עם אופציה לרכישה, אך הסיכויים לעסקה כזו נמוכים. במועדון ובסביבת החלוץ מעריכים שאם דמארי יעזוב, יהיה זה למכבי חיפה.

איתי שכטר ובריאן חרסיסיץ' שהחמיצו את שני המשחקים האחרונים הגבירו את קצב האימונים ובקבוצה אופטימיים לגבי שיתופם במשחק הליגה הביתי מול הפועל באר שבע ביום שני. הבלם יורחן קולין ייעדר בגלל צהובים, אך מחליפו המיועד זאב חיימוביץ' לא התאמן בימים האחרונים בגלל פציעה. אם האחרון לא יהיה כשיר, אוראל דגני יוסט לעמדת הבלם ואברהם צ'קול יפתח כמגן ימני. גם רמזי ספורי בספק למשחק בגלל פציעה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עומר דמארי, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מעורר עניין בספרד. עומר דמארי/ברני ארדוב
  • עוד באותו נושא:
  • חיים רמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully