וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעה: חברי הדירקטוריון ירכשו את זכויות הניהול מחיים רמון

26.12.2013 / 15:49

מהפך ניהולי בהפועל תל אביב? בדירקטוריון שוקלים הקמת חברת ניהול שתרכוש את הזכויות ותחליף את הבעלים המכהן. כל חבר ישקיע מיליון שקל בעונה וימונה מנכ"ל בשכר. עמותת האוהדים תומכת במהלך. חיימוביץ' לא כשיר לבאר שבע, גם רעננה רוצה את רן יצחק

one

האם נמצא פתרון למשבר הכלכלי בהפועל תל אביב? חברי הדירקטוריון בראשות האחים ניסנוב העלו בימים האחרונים הצעה להקים קבוצת ניהול שתרכוש את יתר זכויות הניהול מחיים רמון ותנהל בפועל את המועדון כחלופה לבעלים. הרעיון עלה לאחר שבהנהלת המועדון הבינו שנמוכים הסיכויים למצוא רוכש בודד שייקח על עצמו 100 אחוז ממניות המועדון וזאת למרות מספר שיחות עם מועמדים פוטנציאליים שהתקיימו בשבועות האחרונים.

כמו כן, בדירקטוריון קיים כעס רב על הבעלים רמון שלטענתם אינו משתף בהחלטותיו ומחשבותיו לגבי הקבוצה. חברי הדירקטוריון מבינים שהדרך היחידה להציל את המועדון מקריסה כלכלית היא כאמור להקים קבוצת ניהול שבמסגרתה כל איש עסקים שיהיה חלק ממנה יתרום כמיליון שקל לעונה.

מי שאמורים להיות חלק מהקבוצה העתידית אם תקום הם חברי הדירקטוריון הנוכחיים: האחים ניסנוב, עידו חג'ג', סיימון כץ, מאיר תושב ובכור צבאן בתוספת מספר אנשי עסקים אוהדי הקבוצה שיקבלו פנייה. על פי הרעיון, קבוצת הניהול תביא מנכ"ל בשכר שישמש כמנהלה בפועל. ראוי להדגיש שהצעד הזה זוכה לתמיכה גם מעמותת האוהדים. בדירקטוריון הסכימו לאשר הפרטים, אך ציינו שמהלך זה נמצא בחיתוליו והם לא יודעים להעריך אם יבשיל עד כדי רכישת המועדון.

כזכור, כיום מחזיק רמון ב-50 אחוז מזכויות הניהול בהפועל תל אביב, 20 אחוז שייכים לעמותת האוהדים ו-30 אחוז לחברי הדירקטוריון.

חם אצל האדומים: העמותה והדירקטוריו נגד חיים רמון

הפועל תל אביב נענשה ברדיוס עם קהל

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

בעלי הפועל תל אביב חיים רמון. ניב אהרונסון
המהלך בחיתוליו. רמון/ניב אהרונסון

לעניין אחר. הפועל רעננה פנתה באמצעות רונן קצב, סוכנו של החלוץ רן יצחק, וביררה את האפשרות לצרף את השחקן, שלא זוכה לדקות משחק, בינואר הקרוב. בהפועל תל אביב עדיין לא התקבלה החלטה האם לשחררו וזאת מכיוון שהסגל לא משופע חלוצים ובקבוצה עדיין לא יודעים האם עומר דמארי ימשיך עד תום העונה. כזכור, גם הפועל עכו עוקבת אחרי מצבו של יצחק ועשויה לנסות לצרפו.

לגבי דמארי, בהפועל תל אביב טוענים כרגע שלא מתקיים משא ומתן רציני מול מכבי חיפה להעברתו. האדומים טוענים שחיפה עדיין לא החליטה האם להשקיע כבר העונה את הכסף הדרוש כהכנה לעונה הבאה בה תעבור לשחק באצטדיון חדש או לחכות עם ההעברה לסיום העונה. בכל מקרה, האדומים טוענים שמשא ומתן בין הצדדים יכול להסתיים במהירות, אך עדיין לא התקבלה הצעה רצינית עבור החלוץ.

לקראת המשחק מול הפועל באר שבע ביום שני צפויות למאמן רן בן שמעון לא מעט בעיות ובמיוחד בחלק האחורי. הבלם זאב חיימוביץ' לא יהיה כשיר למשחק ואילו ההולנדי יורחן קולין מוצהב וייעדר בוודאות. שחקני הקבוצה זכו היום ליום חופש ורק מחר יחזרו להתאמן. אז יצטרך בן שמעון להחליט מי יצטרף לברנקו איליץ' במרכז ההגנה. אוראל דגני הוא זה שאמור לעשות את ההסבה לעמדת הבלם ובמקרה כזה, אברהם צ'קול יפתח כמגן ימני. בנוסף, יתברר במהלך יום שישי האם איתי שכטר ובריאן חרסיסיץ' יהיו כשירים.

בעניין אחר, דניאל רפאל לזר בן ה-11 אוהד מושבע של הפועל ת"א שמתמודד עם מחלה קשה, הגשים אתמול חלום וזכה לארח את גילי ורמוט ואיתי שכטר בביתו., "הילד הזה נכנס לנו ללב", אמר ורמוט אחרי המפגש. "הוא גיבור אמיתי, עם חלומות, שאיפות ועוצמה שמסייעת לו לנצח כל דבר עם אמונה וחיוך". שכטר הוסיף: "למרות גילו הצעיר, אפשר ללמוד ממנו הרבה על כוח רצון ועל חוזק פנימי של בן אדם", אמר איתי שכטר, "נמשיך ללוות את דניאל ואנחנו מאחלים לו רק בריאות ושימשיך לחייך כל הזמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ורמוט, שכטר והילד דניאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully