וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב נענשה ברדיוס עם קהל

25.12.2013 / 17:56

האדומים יאלצו לארח את משחק הבית נגד הפועל חיפה מחוץ לבלומפילד ומתכוונים לערער: "זו החלטה שגויה ומחמירה"

one

הפועל תל אביב ספגה היום (רביעי) עונש קשה מבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, משחק רדיוס עם קהל, בעקבות התפרעות אוהדיה בדרבי התל אביבי האחרון. הקבוצה תיאלץ לארח את משחק הבית שלה מול הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-17 באצטדיון אחר במשחק שיתקיים מול קהל. כמו כן, האדומים ספגו קנס של 30 אלף שקל בפועל ו-40 אלף שקל על תנאי. ככל הנראה המשחק יתקיים בנתניה, אבל בשלב הזה במועדון לומדים את ההחלטה. כזכור, במשחק הדרבי האחרון זרקו האוהדים חפצים בעקבות חגיגת השער של ערן זהבי שחגג מולם עם תנועת אקדחים.

אוהדי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ינדדו לאצטדיון אחר. אוהדי הפועל תל אביב/ברני ארדוב

הדיין הפעיל עונש על תנאי שעמד לחובת הקבוצה מחודש מאי 2013 אחרי שהפועל תל אביב הואשמה בסעיף דומה בדרבי שבו הפסידה 4:2 כשאז ספגו האדומים קנס והוארך העונש על תנאי על חשבון הטלת עונש רדיוס.

מהפועל תל אביב נמסר: "מדובר בעונש בלתי מידתי ומופרז שאינו עולה בקנה אחד עם ענישה של קבוצות אחרות במקרים דומים ואף חמורים יותר. המועדון יערער על ההחלטה לבית הדין העליון שכן מדובר בהחלטה שגויה ומחמירה". בקבוצה גם הביעו תמיהה כיצד בדו"ח השופט של המשחק לירן ליאני לא צוינה התפרעות האוהדים, ואילו משקיף המשחק כתב בפירוש כי על כל צוות השיפוט נזרקו חפצים.

גם נציגי מכבי פתח תקוה התייצבו בבית הדין שהחליט לקנוס את הקבוצה בסכום של 2,500 שקל בעקבות סעיף של התנהגות בלתי ספורטיבית זכר למשחק הליגה מול הפועל רעננה. בדו"ח השיפוט צוין כי החל מהדקה ה-80 ועד לסיום המשחק הייתה התנהלות לא תקינה של מביאי הכדורים של הקבוצה שנעלמו בחלק מהאזורים והתעכבו בהחזרת הכדורים למגרש. מלבד הקנס בפועל ספגו המלאבסים קנס על תנאי בגובה 5,000 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוהדי מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
זרקו כדור למגרש. אוהדי אשדוד/קובי אליהו

עוד בבית הדין: מ.ס. אשדוד הורשעה בהתנהגות בלתי הולמת של האוהדים במשחק הליגה נגד בני יהודה. בדו"ח השיפוט צוין כי בדקה ה-42 במהלך התקפה של בני יהודה נזרק כדור במכוון לעבר המגרש מהקהל של אשדוד, מה שגרם להפסקת המהלך ולעצירתו. אשדוד נקנסה ב-5,000 שקל בפועל ו-5,000 שקל על תנאי.

הפועל חיפה נקנסה ב-3,000 שקל בעקבות איחור עליה למגרש בפתיחת משחק הליגה האחרון נגד רמת השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully