וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: עמותת האוהדים דורשת הסברים מרמון

30.10.2013 / 17:50

בא כוח העמותה שלח לבעלים מכתב ובו דרישה לקיים בדחיפות אסיפת בעלי מניות. בין הטענות: אי עמידה בהסכם ההתקשרות

one

חילוקי דעות בהנהלת הפועל תל אביב. עמותת האוהדים, באמצעות משרד עורכי הדין דיוויס - דנגור ושות', הוציאה מכתב לבעלים חיים רמון ובו דרישה לקיים בדחיפות אסיפת בעלי מניות תוך שבוע, בין היתר כדי לקבל הסברים בעקבות הפרסומים על מכירה אפשרית של הקבוצה. מהמכתב עולות טענות כנגד רמון הקשורות להתקשרות בין הצדדים. הסיבה למשלוח מכתב זה, מסבירים בעמותה, היא להגן על זכויות העמותה שנחתמו מול רמון.

על פי הסכם העברת הזכויות במועדון, עמותת "אדום לעד" מחזיקה ב-20 אחוז ממניות הפועל תל אביב. לטענתם בהסכם נקבע ש"הצדדים להסכם יפעלו במשותף וינהלו את החברה על הצד הטוב ביותר ובשקיפות מלאה". עוד טוענים בעמותה שהנתונים הקשורים ברכישה אמורים היו להיות מוצגים בפניהם בתוך שבועיים ממועד החתימה. כמו כן, נקבע לטענתם בהסכם שלעמותה יהיו שלושה דירקטורים בדירקטוריון החברה וכן זכות וטו לגבי כל שינוי בעלי שליטה בקבוצה ובכלל זה העברת פעילות בחברה לשליטת תאגיד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רמון לא עמד בתנאי העסקה. המכתב שנשלח לבעלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלא שלטענת בא כוח העמותה, רמון לא עמד בתנאי ההסכם מאחר ש"עד היום טרם נערכה אסיפת בעלי מניות, לא נבחרו דירקטורים לחברה ובכלל דירקטורים מטעם מרשתי", לשון המכתב. "בדוח של ועדת הביקורת של העמותה ציינה הוועדה את עובדת אי קיום הוראות הסכם הרכישה הפגיעה הצפויה בזכויות האוהדים אשר השקיעו מכספם לרכישת מניות החברה כאשר התנהלות זו אינה עולה בקנה אחד עם הוראות החוק והדין כל שכן אינה עומדת בבסיס עקרונות העמותה ומטרותיה".

בעמותה דורשים לקיים תוך שבוע אסיפת בעלי מניות ולקבל דיווח על מערך החשבונות של הפועל תל אביב, עדכון בנוגע ל-50 אחוז מהמניות עליהן קיים עיקול בהליכים שננקטו על ידי גרושתו של מוני הראל, עדכון בנוגע להתדיינות המשפטית מול אלי טביב, קבלת החלטה בנוגע להצעת העמותה לקבל את ניהול מחלקת הנוער, בדיקה וביקורת על אופן ניהול חנות המוצרים וכן שינוי התקנון לעניין זכות הווטו ובחירת דירקטורים מטעם העמותה.

למרות הטענות במכתב הקשורות במינוי דירקטורים מטעם העמותה, טוענים גורמים בה שהדירקטוריון לא הוקם מכיוון שטביב עדיין בתמונה ולפי חלוקת המניות הנוכחית יהיה זכאי לנציגים בדירקטוריון. אלא שהדרישה לקיום אסיפת בעלי מניות לא מספיקה לאנשי העמותה. "אנו דורשים לפתור את הבעיות הללו ולא להסתפק באסיפת בעלי מניות", אמר גורם בעמותה לוואלה! ספורט. "כשחיים נכנס לקבוצה הוא דיבר על שקיפות. העמותה אכן פועלת לקדם זאת גם במועדון ולכן ועדת הביקורת שבודקת את הספרים כבר כמה חודשים, פנתה כדי להבין מה מצבו הפיננסי של המועדון.

"פנינו לרמון כי אנחנו מאמינים בו ומאמינים ששיתוף הפעולה בין הגופים אכן יועיל למועדון. העמותה קמה כדי לשמור על הפועל תל אביב וזה בדיוק מה שאנחנו עושים", הוסיף הגורם. "מקדמים ניהול תקין ושקיפות".

מהפועל תל אביב נמסר: "אין תגובה"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בעלי הפועל תל אביב חיים רמון. קובי אליהו
העמותה דורשת ניהול תקין ושקיפות. חיים רמון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully