וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליהו: "ההפסד בגביע להפועל ת"א עדיין מהדהד בראש"

30.12.2013 / 9:53

פורוורד ירושלים מפיק לקח מהניצחון הדרמטי על אשדוד: "צריך ללמוד לגמור משחק כזה מוקדם יותר". פראחוסקי סובל מנקע

לאחר שהודחה ברבע גמר גביע המדינה על ידי הפועל תל אביב, הפועל ירושלים הצליחה לשוב למסלול הניצחונות. אולם אם בירושלים ציפו אמש (ראשון) למשחק קל מול נועלת הטבלה מכבי אשדוד, הם התבדו לאחר שהאדומים הצליחו להשיג ניצחון דחוק בתוצאה 85:87. חדשות לא מעודדות הגיעו מכיוונו של ארטיום פראחוסקי: הסנטר נקע את קרסולו במהלך הרבע השלישי וטרם ברור זמן ההחלמה והאם יהיה כשיר למשחק מול אילת ביום חמישי.

ליאור אליהו שחקן הפועל ירושלים. מור שאולי
"לא רצינו להיכנס לסחרור של הפסדים". אליהו/מור שאולי

ליאור אליהו אמר לאחר המשחק אמש: "היה חשוב להתחיל את הסיבוב השני ברגל ימין. אני שמח שעשינו את זה. לא רצינו להיכנס לסחרור של הפסדים, היו מול אשדוד מספר פעמים בהם יכולנו לסיים את המשחק, הם עשו כמה מהלכים יפים ומגיע להם קרדיט. להבא אנחנו צריכים ללמוד לגמור את המשחק הזה בשלב מוקדם יותר ולא להגיע לסוף".

על ההפסד בגביע אמר אליהו: "ברור שההפסד מול הפועל תל אביב מהדהד בראש ועוד יהדהד בהמשך. זה חלק מהגביע, אך אנחנו נתמודד עם זה. יש ימים לשחקנים, יש כאלה שמשחקים יותר טוב ופחות טוב, זה חוזק של קבוצה שיש עומק, ואנשים יודעים להשלים אחד את השני. בסך הכול נגד הפועל הרגשתי טוב. למען האמת, מלבד ההחטאות היה משחק בסדר, אבל יש גם ימים כאלה, חבל שזה קרה דווקא ביום הזה, אבל ממשיכים הלאה. בעזרת השם נמשיך לשמור על המקום הראשון, זה היעד שלנו כמובן לסיים הכי גבוה שאפשר בליגה, ומשם מה שיהיה יהיה".

כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, ירושלים בודקת את האופציה להחתים את ברייסי רייט, זאת לאחר שמאט ג'נינג, שהיה על סף סיכום בירושלים, העדיף את סיינה האיטלקית. רייט (29, 1.91 מ'), בוגר מכללת אינדיאנה ששיחק בעבר בצדביטה, סראגוסה ואריס סלוניקי, והתחיל את העונה הנוכחית במדי סמארה הרוסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully