וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיצ'ן: "אנחנו חייבים להיות הרבה יותר אגרסיביים"

25.12.2013 / 15:01

גארד הפועל ירושלים לקראת המפגש מול הפועל תל אביב ברבע גמר הגביע (חמישי). מאט ג'נינג נוטה להעדיף את סיינה

דרווין קיצ'ן הפועל ירושלים. מגד גוזני
"זה משחק נוקאאוט ואנחנו חייבים להישאר מרוכזים". קיצ'ן/מגד גוזני

הפועל ירושלים מתכוננת למפגש הפיקנטי והחשוב מול הפועל תל אביב מחר (חמישי) במשחק ברבע גמר הגביע, וערכה היום את האימון המסכם לקראת ההתמודדות. כזכור, בראד גרינברג טס בשבוע שעבר לארצות הברית בשל סיבות אישיות ובשל כך לא השתתף באימון המסכם שערכו האדומים, אך הוא נמצא בקשר רציף עם עוזר המאמן אורן עמיאל שהעביר בפועל את האימונים.

גרינברג צפוי לשוב הלילה חזרה לישראל ויעמוד על הקווים במשחק הגביע. דרווין קיצ'ן אמר לקראת הפועל תל אביב: "המשחק הקודם נגדם היה מאוד אגרסיבי ומותח, ואני משוכנע שגם הפעם זה לא יהיה שונה. זה משחק נוקאאוט ואנחנו חייבים להישאר מרוכזים ולהיות הרבה יותר אגרסיביים ממה שהיינו בתחילת השבוע".

בימים האחרונים ערכה הפועל ירושלים מו"מ אינטנסיבי עם מאט ג'נינג מציבונה זאגרב, ואף הגיעו עמו להבנתו כספיות, אולם סיינה האיטלקית נאבקת גם היא על שירותיו של השחקן. למרות שהגיעו להבנות, ג'נינג נוטה להעדיף את סיינה. אם האמריקאי אכן יבטל את הגעתו, בקבוצה יבדקו אופציות נוספות. אחת מהן היא המשך המעקב אחר מצבו של אפיק ניסים באילת.

כמו כן, בקבוצה ימשיכו לבדוק את האפשרות לצרף ברייסי רייט (29, 1.91 מ'). האמריקאי, בוגר מכללת אינדיאנה ששיחק בעבר בצדביטה, סראגוסה ואריס סלוניקי, התחיל את העונה הנוכחית במדי סמארה הרוסית ובשמונת משחקיו בליגת ה-VTB העמיד ממוצעים מרשימים של 15.6 נקודות, 4 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים למשחק.

ליגת העל בכדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully