וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א הותקפו, תקרית בין לימונד לזליקוביץ'

29.12.2013 / 21:20

מספר אלמונים הגיעו לאולם והתעמתו עם אוהדי הפועל, אחד נפצע קל בראשו. המשטרה השליטה סדר. במשחק, השניים החליפו קללות

תקרית אלימה אירעה הערב (ראשון) מחוץ לאולם הכדורסל בהרצליה, שם שיחקו בני הרצליה המקומית והפועל תל אביב במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל בכדורסל.

במהלך הרבע השני מספר אלמונים הגיעו מחוץ לאולם בהרצליה ותקפו מספר אוהדי הפועל תל אביב, כשאחד מהם, אדם מבוגר, נפצע קל אחרי שספג בקבוק בראשו. מדובר באוהד שמורחק מהמגרשים, ולכן הוא שהה מחוץ לאולם.

הפועל ת”א כבר שניה, לירושלים זה הלך מאוד קשה

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
המשטרה הרגיעה את העניינים. הרצליה, הערב/מגד גוזני

מספר אוהדים אחרים של הפועל תל אביב יצאו מהאולם כדי לעזור לחבריהם, ומנעו מהמהומה להתפתח. ניידות משטרה שהוזמנו למקום השליטו סדר.

יש לציין כי זאת לא הפעם הראשונה שאוהדי הפועל תל אביב בכדורסל מותקפים. לא מזמן נזרק רימון הלם על אוטובוס של אוהדי הפועל תל אביב מחוץ לאצטדיון בלומפילד, לפני שאלה נסעו למשחק חוץ בצפון. כמו כן, בעבר אוהדי בית"ר ירושלים הגיעו להדר יוסף והתעמתו עם מספר אוהדים של הפועל תל אביב.

מהפועל תל אביב נמסר: "זו לא הפעם הראשונה שמגיעים למגרש בהרצליה אוהדים של קבוצה אחרת שאינם חלק מהמשחק כדי לפגוע ברכוש או באוהדים שלנו. אין שום סיבה שדברים כאלו יקרו במגרשי הכדורסל או מחוצה להם".

אנשי משטרה עם אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
אדם, שהורחק מהמגרשים, נפצע קל בראשו. הרצליה, הערב/מגד גוזני

כמעט עימות פיזי בין לימונד לזליקוביץ'

גם במשחק עצמו לא היה שקט. לקראת סיום המשחק התגרה אבירם זליקוביץ' מבני הרצליה ברביב לימונד, ואחרי ששחקן הפועל תל אביב קלע את שתי זריקות העונשין שסיימו את המשחק, אמר לימונד כמה מילים לכיוונו של זליקוביץ' ונהדף על ידי שחקני הפועל תל אביב. כשנגמר המשחק שוב השניים נראו קרובים כשאנשי הפועל תל אביב מנעו את העימות. בשלב זה החל לימונד להשתולל, ובעט בכיסא שהיה בצידי המגרש. לטענת אנשי הרצליה, לימונד ירק לכיוונו של זליקוביץ' במהלך הדקות האחרונות. אנשי הרצליה טוענים שלימונד השתמש באגרסיביות גם באיזור חדר ההלבשה, וניסה לגשת לעברו של זליקוביץ' עד שהוכנס לחדר ההלבשה. לטענת אנשי הפועל תל אביב, זליקוביץ' המתין ללימונד בחדר ההלבשה בסיום המשחק. בסיום לחצו השניים ידיים.

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב מול אבי בן שימול בני הרצליה. מגד גוזני
תקרית לא נעימה. רביב לימונד/מגד גוזני

אדלשטיין: "לא מקבל את ההתנהגות של לימונד"

ארז אדלשטיין, מאמן הפועל תל אביב, אמר בסיום על המשחק: "הרצליה קבוצה קשוחה, יש כאן שתי הבדלי תפיסות בין הקבוצות. הם הגיעו עם הרבה חבר'ה צעירים מאוד. אנחנו פתחנו את המשחק טוב וקצת יצאנו מהשטף שלנו. הייתה לנו ירידה וזו נקודה שנצטרך לתקן בהמשך. אני שמח שעשינו את הפעולות הנכונות בסיום וניצחנו באולם קשה.

"אנחנו ניתן עכשיו לשחקנים יומיים חופש ונחזור בכוחות מחודשים", המשיך המאמן הוותיק. "יש לנו מאמן כושר מצוין, עשינו אימונים טובים והיינו מוכנים למשחק הזה בצורה אבסולוטית. מדברים על ההגנה של הפועל תל אביב, העוזר מאמן שלי עופר שהוא שר ההגנה אצלי עובד על היריבות והקרדיט על משחק ההגנה שלנו צריך ללכת אליו".

על ההתנהגות של לימונד: "אני לא מקבל את ההתנהגות שלו. לא מקובל עליי שהוא רץ לקהל היריב בסיום המשחק. אני אדבר איתו ומבטיח שנטפל בזה. צריך להסתכל פרה פרה, אנחנו רוצים להתקדם לאט לאט, לא צריך לצאת בהצהרות".

ארז אדלשטיין מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
"צריך להסתכל פרה פרה, אנחנו רוצים להתקדם לאט לאט, לא צריך לצאת בהצהרות". ארז אדלשטיין/מגד גוזני

קרלון בראון, הגארד הנהדר של הפועל תל אביב שנבחר לשחק המצטיין וקלע 23 נקודות, אמר בסיום: "אני לא יודע מה לומר, היה משחק נהדר, הרצליה עשו קאמבק מרשים והלחיצו אותנו, אבל למזלנו השגנו את הניצחון. יש להם קבוצה נהדרת, אבל שמרנו על קור רוח בסיום. זו הרגשה נפלאה לנצח שבעה משחקים ברציפות. יש לנו עוד משחקים קשים בהמשך ואנחנו חייבים להמשיך את המומנטום שלנו".

מתן נאור: "היה משחק גדול, אמרתי את זה בחדר הלבשה, אגרסיבי, עם עצבים. הזכיר לי ניחוחות עבר וככה כדורסל צריך להיות. הייתה התחממות בסוף, לא יודע איך קרה ומה קרה, לא את הכול ראיתי, אבל ממה שראיתי זה נגמר בלי כלום. היו דברים בעבר שנגמרו יותר גרוע".

מנגד, המאמן המפסיד, אפי בירנבוים, סיכם: "הייתה חסרה לנו כמו תמיד עוד עצירה ועוד סל אחד. אני מדבר על דברים חיוביים ולא רוצה לדבר על שופטים. ראינו היום רק 60 אחוז מאנדודי איבי, שיחקנו מול קבוצה חזקה שנמצאת במומנטום חיובי אבל אנחנו נמשיך להילחם. יש לנו חבר'ה צעירים שפעם ראשונה משחקים בליגת העל וגם זה חלק מתהליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully