וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל ניצחה את ווסטהאם 1:3, צ'לסי גברה על סוונסי

התותחנים חזרו למסלול הניצחונות בעזרת צמד של וולקוט. הזאר כבש ב-0:1 של הבלוז. 2:3 למנצ'סטר יונייטד בהאל

שגעת חג המולד באנגליה יצאה לדרך היום (חמישי) עם מחזור הבוקסינג דיי המסורתי של ה-26 בדצמבר. במוקד יעמוד המפגש בין מנצ'סטר סיטי לליברפול, אבל עוד קודם לכן ארסנל ניצחה את ווסטהאם 1:3, צ'לסי גברה על סוונסי 0:1 ומנצ'סטר יונייטד חזרה מהאל עם 2:3.

כל מה שצריך לדעת לקראת מחזורי חג המולד באנגליה

האם ג'ורדן הנדרסון הוא המנהיג החדש של ליברפול?

שחקני ארסנל תיאו וולקוט, מסוט אוזיל. GettyImages
יצאו מהמשברון. וולקוט, אוזיל וארסנל/GettyImages

האל סיטי - מנצ'סטר יונייטד 3:2

ניצחון חשוב לשדים האדומים, שחזרו מפיגור 2:0 לניצחון בפעם השמינית בהיסטוריה בפרמיירליג, השיגו ניצחון עשירי ברציפות בבוקסינג דיי ובעיקר רשמו ניצחון ליגה שלישי ברציפות.

פתיחת המשחק הייתה קצבית והאל עלתה ליתרון כבר אחרי חמש דקות. כדור קרן שהוגבה מצד ימין ננגח על ידי אלכס ברוס וג'יימס צ'סטר בעט מקרוב פנימה לרשת הגבוהה. 0:1 מפתיע להאל. 13 דקות בלבד והמארחת השיגה את השער השני שלה מול ההגנה המבולבלת של האלופה. יאניק סאגבו עט על כדור טועה ברחבה ובעט חלש, אבל ג'וני אוואנס הסיט את הכדור לשערו הוא. 0:2 להאל סיטי.

בדקה ה-19 מנצ'סטר יונייטד חזרה למשחק עם שער מצמק. ויין רוני הרים מצב נייח מצד ימין וכריס סמולינג הבלם עלה מעל כולם ונגח לפינה הרחוקה. רק 1:2 להאל. בדקה ה-26 נמשך הקאמבק של יונייטד עם שער ענק של ויין רוני. דני וולבק הוריד כדור בראש לעברו של כוכב האלופה וזה בעט מהאוויר לחיבורים. 2:2 מרתק.

האל החזיקה מעמד עד המחצית ובדקה ה-63 כמעט עלתה שוב ליתרון אחרי שאלכס ברוס שוב עלה למצב נייח ונגח מקרוב למשקוף של דה חאה. בדקה ה-66 הושלם המהפך של יונייטד ומי כבש את השער? ג'יימס צ'סטר, הבלם שגדל אצל האלופה וכבש את הראשון, נגח לשערו הוא הרמה של אשלי יאנג מצד ימין. 2:3 ליונייטד. בדקה ה-90 מנצ'סטר יונייטד נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאנטוניו ולנסיה הורחק בצהוב שני, אבל דויד דה חאה בלם את הניסיונות האחרונים של המארחת.

ווין רוני שחקן מנצ'סטר יונייטד כובש. GettyImages
בישל לסמולינג וכבש שער נהדר. רוני/GettyImages

ווסטהאם - ארסנל 3:1

אחרי שלושה משחקים ברציפות ללא ניצחון ואיבוד הפסגה כתוצאה מכך, ארסנל הגיעה למשחקי חג המולד וסוף השנה כאל מבחן ובינתיים היא עברה בהצלחה את ההתמודדות הראשונה. התוצאה הזו השיבה את ארסן ונגר לפחות זמנית לפסגת הטבלה.

התותחנים הציגו כהרגלם משחק סבלני והנעת כדור שנועדה לפצח את ההגנה המקומית. השחקנים של ונגר לא הגיעו להרבה הזדמנויות, אבל גם כשהצליחו לחדור לרחבה אחרי פעולות יצירתיות של מסוט אוזיל וסנטי קאסורלה, הם החמיצו והמחצית הראשונה הסתיימה ב-0:0.

בצד השני, ההזדמנויות דווקא נוצלו. דקה בתוך המחצית השנייה מארק נובל הפציץ מ-17 מטר, שצ'סני שבמקום להדוף ניסה לקלוט, השמיט וקרלטון קול אמר תודה וכבש מקרוב. בדקות הבאות הפטישים היו קרובים יותר ל-0:2 מאשר שארסנל הייתה קרובה להשוות., אבל לא הצליחה למצוא את הרשת.

כמו ארסנל קודם, הפעם ווסטהאם הייתה זו ששילמה ביוקר על ההחמצות. הדקה ה-68 הגיעה ואיתה השוויון. תיאו וולקוט נע בתוך הרחבה מימין לשמאל ובעט כדור שטוח וחלש, אדריאן נרדם בין הקורות והכדור עבר לו בין הרגליים. 1:1. שלוש דקות עברו וזה כבר 1:2 לתותחנים, כשהכובש הוא שוב וולקוט, הפעם בנגיחה. הבליץ הושלם בדקה ה-79. לוקאס פודולסקי שחזר מפציעה קיבל מז'ירו על סף הרחבה ונעץ כדור חד ושטוח בפינה. שלושה שערים ב-11 דקות ו-1:3 לארסנל.

שוער ארסנל, וויצ'ך שצ'סני, נכנע מול ווסטהאם. GettyImages
השמיט וספג. שצ'סני/GettyImages

צ'לסי - סוונסי 0:1

הבלוז לא שכנעו, אבל הם ממשיכים להיות דבוקים לצמרת הגבוהה ולהיות חזק במאבק האליפות. המקומיים פתחו את המשחק עם לחץ על שער האורחים, אבל אדן הזאר ודויד לואיז פספסו את המסגרת מקרוב. בדקה ה-28 הבלגי מצא את הרשת, דווקא במצב פחות נוח. הוא התקדם לעומק המגרש ובעט מחוץ לרחבה כדור שעשה דרכו למרכז השער, גרהארד טרמל היה חייב לעצור, אבל נכנע. 0:1 לצ'לסי. עד הסיום סוונסי ניסתה להשוות, צ'לסי ניסתה להכפיל, אבל התוצאה נותרה בעינה. הבלוז ממשיכים לשמור על מאזן נקי מהפסדי בית בבוקסינג דיי מאז 1995.

אדן הזאר שחקן צ'לסי חוגג. GettyImages
כבש עם לא מעט עזרה מטרמל. הזאר חוגג/GettyImages

אברטון - סנדרלנד 1:0

אחרי 10 משחקים ללא הפסד, כולל ארבעה ניצחונות בחמשת המחזורים האחרונים, אברטון מצאה את עצמה בפיגור שתי נקודות בלבד מהפסגה, אבל טעות אחת קריטית הרסה לה את החגיגה דווקא נגד נועלת הטבלה. הצרות של אברטון החלו בדקה ה-23. השוער טים הווארד מסר לליאון אוסמאן שהסתבך ואיבד לקי סונג יון. הקוריאני שניצב לבדו מול הווארד, חלף על פניו, אבל האמריקאי הכשיל אותו וראה אדום. סונג יון כבש מהנקודה הלבנה ולמעשה קבע את תוצאת המשחק. ניצחון ראשון של החתולים השחורים בגודיסון פארק מאז 1996.

השופט לי פרוברט שולף כרטיס אדום לשוער אברטון טים הווארד. GettyImages
טעות, הכשלה וכרטיס אדום. הווארד/GettyImages

מנצ'סטר סיטי - ליברפול (19:30, ספורט1 ו-HD)

המשחק המסקרן שינעל את המחזור ה-18 יפגיש בין השלישית לראשונה בטבלה. מנצ'סטר סיטי מציגה מאזן ביתי מושלם העונה, כולל יחס שערים של 5:35 במשחקי הבית בליגה. ליברפול הביסה את טוטנהאם 0:5 במשחק החוץ הקודם שלה, אך לא ניצחה את הסיטיזנס בחוץ במסגרת הליגה מאז אוקטובר 2008. ג'ו הארט, שחזר לשער בליגה מול פולהאם לאחר כמעט חודשיים על הספסל, צפוי לשמור על מקומו. סיטי עדיין ללא סרחיו אגוארו הפצוע ותחסר גם את המגנים הימניים פאבלו סבאלטה ומיקה ריצ'רדס, כך שגאל קלישי עשוי למלא שוב את התפקיד. גם ליברפול פצועה ותגיע ללא סטיבן ג'רארד, דניאל סטארידג' וחוסה אנריקה, אבל לואיס סוארס הלוהט, מלך שערי הליגה עם 19 כיבושים ב-12 משחקים בלבד, ירצה להמשיך את דצמבר המושלם שלו ולשפר את השיא שעומד כבר על 10 שערים לחודש זה. "יהיה קשה, אבל נוכל לעצור את סוארס", אמר מנואל פלגריני. ההגנה שלו תעמוד באתגר?

שוער מנצ'סטר סיטי ג'ו הארט. AP
צפוי לשמור על המקום בשער. ג'ו הארט/AP

אסטון וילה - קריסטל פאלאס 1:0
לקריסטל פאלאס: דווייט גייל (90).

קרדיף סיטי - סאות'המפטון 3:0
לסאות'המפטון: ג'יי רודריגז (14, 20), ריקי למברט (27).

ניוקאסל - סטוק סיטי 1:5
לניוקאסל: לוק רמי (44, 56), יוהאן גופראן (48), יוהאן קבאיי (66), פאפיס סיסה (80, פנדל). לסטוק: אוסאמה אסעידי (29).

טוטנהאם - ווסט ברומיץ' 1:1
לטוטנהאם: כריסטיאן אריקסן (36). לווסט ברומיץ': יונאס אולסון (38).

נוריץ' - פולהאם 2:1
לנוריץ': גארי הופר (13). לפולהאם: פייטים קאסמי (33), סקוט פארקר (87).

תקציר: ניוקאסל - לסטר. one
חגיגה בסט. ג'יימסז. שחקני ניוקאסל/one

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully