וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברטומאו: "השחקן הטוב בעולם צריך להרוויח הכי הרבה"

חבר הנהלת ברצלונה ניסה להרגיע את גזרת ליאונל מסי ובראיון לטלוויזיה הבטיח: "הוא יקבל את החוזה הכי גבוה בעולם"

חאבייר פאוס, סגן נשיא ברצלונה, גרם לסערה לא קטנה במועדון אחרי שבראיון שערך לתחנת רדיו בספרד, שלל את האפשרות שחוזהו של ליאונל מסי ישודרג בהתאם למעמדו ואף תקף כשאמר ש"חוזהו של מסי לא ישודרג בכל חצי שנה".

הראיון הזה עורר גם את חמתו של מסי בעצמו שתקף את פאוס בצורה קשה וטען שהוא אינו מבין בכדורגל. והערב (שלישי), אולי בנסיון להרגיע את השטח, התראיין ג'וסף מריה ברטומאו, חבר הנהלת ברצלונה ומי שנחשב ליד ימינו של סנדרו רוסיי נשיא, והבטיח שבקרוב מאוד ליאונל מסי יהפוך להיות השחקן עם החוזה הגבוה ביותר בעולם, כיאה "לשחקן הטוב בעולם" על פי טענתו.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. Denis Doyle, GettyImages
יקבל חוזה יקר יותר מרונאלדו? ליאונל מסי/GettyImages, Denis Doyle

בראיון שערך לתחנת הטלוויזיה המקומית, הבהיר ברטומאו: "שיהיה ברור לכולם - השחקן הטוב בעולם צריך לקבל את החוזה הכי טוב ולהשתכר גם יותר מכולם".

ברטומאו מנסה לכבות את האש שמאיימת לפרוץ ביחסים בין הכוכב למועדון והתייחס גם לשמועות על מרמור של שחקן ואמר: "היחסים בין מסי לברצלונה הם כמו נישואים שעובדים הרבה מאוד שנים".

שכרו המדויק של מסי בברצלונה לא פורסם אומנם, אך לפני קצת יותר משלושה חודשים שודרג חוזהו של כריסטיאנו רונאלדו יריבו הגדול שהפך לשחקן בעל השכר הגבוה ביותר בעולם עם חוזה של 17 מיליון יורו לשנה. כמובן שבברצלונה לא יודו בכך, אך הרצון שלהם וגם של השחקן עצמו הוא לקבל את השכר הגבוה ביותר, אולי כסוג של הצהרה והבעת אמון בארגנטינאי שנאבק כעת עם פציעה מטרידה.

ג'וסף ברטומאו חבר הנהלת ברצלונה. GettyImages
מנסה להרגיע את השטח. ברטומאו, משמאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully