וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאו מסי: "סגן נשיא ברצלונה לא מבין כלום בכדורגל"

הארגנטינאי תקף את פאוס: "לא ביקשתי שום שדרוג בשכר", והגיב להאשמות על אביו: "בזכותו אני כדורגלן, הכל היה לצדקה"

ליאונל מסי החליט לעננות לתקשורת הספרדית ולנקות כל חשד שדבק בו, אחרי שאביו חורחה נוקה מחשד למעורבות בהלבנת כספים עבור קרטל סמים. כזכור, בעיתון "אל מונדו" דווח שעל פי החשד, קרטל של סוחרי סמים קולומביאנים ניצלו סעיף בחלוקת הכספים במשחקי ראווה בהם שיחק מסי הבן כדי להלבין כספי סמים בשיתוף עם מסי האב.

"האמת היא שאני מתמקד בהחלמה שלי ולא בשום דבר אחר. אני משתדל להגיע לכשירות פיזית בזמן הכי מהר ולא קורא שום דבר ממה שכותבים, המשפחה שלי סיפרה לי משהו על זה", צוטט ליאונל מסי ב"ספורט" הקטאלני. "חבל מאוד שככה דיברו על אבא שלי, כי מה שאנחנו עושים במשחקים האלה זה 100% למען צדקה".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. AP
מתרכז בהחלמה, אבל לא רק. מסי/AP

מסי הכחיש כי "הקריב" את אביו כדי שהקריירה שלו לא תינזק. "זה מצחיק, כי אני מאוד קשור לאבא שלי מבחינה אישית ומקצועית. הוא דואג לי ובזכותו אני משחק כדורגל, וכל עוד הוא רוצה הוא ידאג לכל מה שקשור בי". השבוע חברת LLM, שמנהלת את ענייניו של הפנומן הארגנטינאי ושאביו הוא נשיאה, הוציאה הודעה רשמית בה נאמר: "חורחה מסי מעולם לא היה קשור לתיק הזה. הוא לא נחקר, לא הוזמן להעיד ובוודאי שלא הואשם. אנחנו מקווים שהעיתון 'אל מונדו' יתקן את הפרסום הלא נכון שלו".

חורחה מסי, אביו של ליאונל מסי. AP
נקי. חורחה מסי/AP

בהמשך נשאל מסי גם על טענתו של חאבייר פאוס, סגן נשיא ברצלונה, לפיה המועדון לא מתכוון לשדרג את שכרו של מסי בכל חצי שנה, והשיב בתקיפות: "ברצלונה זה המועדון הטוב ביותר בעולם, והוא צריך להיות מנוהל על ידי מנהלים טובים. לא אני ולא איש מהאנשים סביבי לא ביקשנו שדרוג בשכר, והוא יודע את זה טוב מאוד. אסור לאדם שלא מבין דבר בכדורגל לנסות לנהל מועדון כמו עסק".

  • עוד באותו נושא:
  • ליאנל מסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully