וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורחה מסי נוקה מהחשד למעורבות בהלבנת כספים

ב"מארקה" מספרים שאביו של ליאונל מסי לא היה חשוד. אחרי הפרסום הראשוני ב"אל מונדו", משפחת מסי שקלה תביעת דיבה

בספרד מדווחים שאביו של ליאונל מסי, חורחה, נוקה מחשד למעורבות בהלבנת כספים עבור קרטל סמים. כזכור, אתמול דווח בעיתון "אל מונדו" שעל פי החשד, קרטל של סוחרי סמים קולומביאנים ניצלו סעיף בחלוקת הכספים במשחקי ראווה בהם שיחק מסי הבן כדי להלבין כספי סמים בשיתוף עם מסי האב.

חורחה מסי, אביו של ליאונל מסי. AP
נוקה מהחשדות. חורחה מסי/AP

במשפחת מסי זעמו על הפרסום ושעות לאחר מכן כבר איימו להגיש תביעת דיבה נגד העיתון הספרדי. מאוחר יותר חברת LLM שמנהלת את ענייניו של הפנומן הארגנטינאי ושאביו הוא נשיאה, הוציאה הודעה רשמית בה נאמר: "חורחה מסי מעולם לא היה קשור לתיק הזה. הוא לא נחקר, לא הוזמן להעיד ובוודאי שלא הואשם. אנחנו מקווים שהעיתון 'אל מונדו' יתקן את הפרסום הלא נכון שלו".

על פי הדיווח אתמול, היחידה המשטרתית בספרד אשר חוקרת את המקרה, הגיעה למתחם האימונים של ברצלונה וחקרה את ליאונל מסי, כמו גם את דני אלבס, השוער פינטו וחאבייר מסצ'ראנו, על מנת לבדוק מה הם יודעים לגבי החשדות, לאחר שכולם נטלו חלק באותם משחקים. יחד עם זאת, ב"מארקה" דיווחו היום שחורחה מסי אכן לא חשוד ושהרשויות תישאלו את ארבעת השחקנים של ברצלונה אודות אותם משחקי ראווה רק כדי לנסות להבין מי היה המארגן שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully