וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד הודיעה רשמית: רונאלדו חתם על חוזה חדש

הפורטוגלי שקושר במהלך השנה האחרונה לחזרה למנצ'סטר יונייטד יישאר אצל הבלאנקוס עד 2018, שלוש שנים מעבר לחוזה הנוכחי. ההכרזה הרשמית תהיה היום ב-14:45, במסיבת עיתונאים חגיגית. רונאלדו ירוויח 17 מיליון יורו, מיליון יותר ממסי ויגדיל את זכויותיו ממרצ'נדייז

רויטרס

אחרי אינספור ספקולציות במהלך השנה האחרונה, חלקן קשרו אותו לחזרה למנצ'סטר יונייטד, אחרות למעבר לאחת הקבוצות הגדולות האחרות של אירופה, החידה נפתרה כעת: ריאל מדריד הודיעה הבוקר (ראשון) כי כריסטיאנו רונאלדו חידש את חוזהו במועדון. ככל הנראה החוזה החדש ישאיר את רונאלדו בקבוצה עד 2018, שלוש שנים מעבר לחוזה בו החזיק עד עכשיו. הוא צפוי להרוויח 17 מיליון יורו לעונה, מיליון יותר מליאונל מסי. כמו כן, הוא צפוי להגדיל את זכויותיו ממכירות מרצ'נדייז, כאשר על פי החוזה הישן האחוזים היו 40:60 לטובתו מול המועדון.

פרטי החוזה החדש יתפרסמו היום במסיבת עיתונאים שתיערך באצטדיונה הביתי של ריאל, סנטיאגו ברנבאו, בשעה 14:45 שעון ישראל. לאחר שאמש הבלאנקוס סיימו רק בתיקו 2:2 מאכזב בחוץ מול ויאריאל, במשחק בו רונאלדו העלה אותם ליתרון 1:2 זמני אחרי שגארת' בייל כבש שער בבכורה שלו בקבוצה, היום זוכים האוהדים לחדשות טובות.

אנצ'לוטי מרוצה מבייל, סביליה זועמת: "השופט שדד אותנו מול בארסה"

כריסטיאנו רונאלדו חוגג שער במדי ריאל מדריד. Denis Doyle, GettyImages
להחזיר לו את הביטחון. רונאלדו/GettyImages, Denis Doyle

ההודעה על חידוש החוזה מגיעה שבועיים בלבד לאחר שרונאלדו איבד את מקומו כשחקן היקר ביותר בהיסטוריה לחברו החדש לקבוצה גארת' בייל, שנרכש מטוטנהאם תמורת 100 מיליון יורו ביום האחרון של מועד ההעברות באירופה. מעבר לכך, בעונה שעברה הצהיר הפורטוגלי כי הוא לא שמח במדריד ואף שקל לעזוב, כך שנראה שבמועדון מבירת ספרד עשו הכול כדי להחזיר לו את הביטחון במעמדו ואת שמחת החיים.

ב-203 משחקים במדי ריאל, רונאלדו בן ה-28 עומד עד היום על מאזן מדהים של 203 שערים. בסך הכול הוא כבש בקריירת המועדונים שלו 326 שערים, אבל זכה עם ריאל באליפות אחת וגביע אחד בלבד בארבע עונותיו הראשונות במועדון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully