וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "בייל שיחק היטב במשחק קשה"

מאמן ריאל החמיא לרכש הנוצץ שכבש בבכורה. בסביליה נותרו המומים מתצוגת השיפוט בהפסד לבארסה, הבלם נבארו: "שדדו אותנו וכל העולם ראה. זה לא יכול להיות". מרטינו הילל את ניימאר: "הוא סיפק משחק נטול שגיאות, השילוב שלו עם מסי עובד היטב"

הרגע לו חיכו אוהדי ריאל מדריד כל הקיץ סוף סוף הגיע אמש (שבת), עם הופעת הבכורה של גארת' בייל במדי הבלאנקוס. הוולשי שנרכש ב-100 מיליון יורו הגדיל לעשות וכבש במשחקו הראשון, אבל ריאל איכזבה עם 2:2 מול ויאריאל, דווקא אחרי שחזרה מפיגור מוקדם ועלתה ליתרון.

"זה היה משחק קשה", סיכם קרלו אנצ'לוטי. "אני לא חושב שזו היכולת הכי גרועה שהצגנו, אבל ההבדלים בקצב בין הקבוצות היו ברורים, אבל אפשר היה לצפות שנתקשה אחרי משחקי הנבחרות. התגובה של הקבוצה לספיגת השער הראשון הייתה טובה, כבשנו פעמיים ואם הייתה לנו קצת יותר תשומת לב היינו מנצחים, אבל זו תוצאה הוגנת כי ויאריאל שיחקה היטב".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"זו תוצאה הוגנת כי ויאריאל שיחקה היטב". קרלו אנצ'לוטי/רויטרס

על הבכורה של בייל אמר אנצ'לוטי: "אני חושב שהוא שמח להבקיע את השער הראשון שלו בריאל. הוא שיחק היטב במשחק קשה, והראה את הגישה הטובה שלו. זו הפעם הראשונה שהוא שיחק לצד רונאלדו, וברור שבעתיד הם עוד יחליפו עמדות ואולי גם אגפים, אין בכך שום דבר חריג".

דייגו לופס, שפגש את הקבוצה בשערה עמד במשך חמש שנים, אמר בסיום: "זה היה המשחק הכי מרגש בקריירה שלי. ביליתי כאן תקופה נפלאה והקבוצה הזו תמיד תהיה בלב שלי". על המחלוקת המתמשכת לגבי העדפתו על פני איקר קסיאס אמר לופס: "אני מצטער שיש כל כך הרבה דעות בנושא, אבל אין לי מה לעשות. אולי אנשים לא מכירים מצבים בהם יש שני שוערים בכירים, אבל זה קורה לא מעט כשיש תחרות על אפודת השוער".

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. רויטרס
הלב הראשון שהוא שולח לאוהדי ריאל. גארת' בייל/רויטרס

בינתיים בברצלונה חגגו את הניצחון הדרמטי 2:3 על סביליה, אחרי שליאונל מסי הקפיץ את קאמפ נואו בתוספת הזמן עם בישול נהדר לאלכסיס סאנצ'ס שכבש את שער הניצחון. בסיום המשחק בחר טאטה מרטינו לשבח את ניימאר, שממשיך להשתלב בהצלחה במכונה המשומנת של אלופת ספרד.

"ניימאר סיפק משחק נטול שגיאות מכל הבחינות", אמר מאמן בארסה. "הוא עובד קשה מאוד בשביל הקבוצה, גם בחלק ההגנתי. אנחנו מאוד מרוצים ממה שהוא מוסיף לקבוצה. השילוב שלו עם מסי עובד היטב, והוא רשם את הבישול השני שלו. בקרוב הוא יהיה רענן יותר וחזק יותר".

"גם ססק פברגאס עובר תקופה טוב מאוד", המשיך מרטינו במחמאות. "אני רוצה לציין גם את אלכסיס, שתמיד נותן לנו אלטרנטיבות והופך את הדברים לקלים יותר עבורי". על פציעתו של ג'ורדי אלבה שנפצע והוחלף כבר בדקה ה-15, אמר מרטינו: "אלבה נפצע בשריר הירך ברגלו הימנית, הוא יעבור בדיקות נוספות ביום ראשון כדי לקבוע את חומרת הפציעה".

ליאונל מסי, ניימאר, דני אלבס שחקני ברצלונה. AP
"השילוב שלהם עובד היטב". ניימאר ומסי/AP

ואיך אפשר בלי לדבר על השיפוט? לשתי הקבוצות היו שלל טענות לעבר השופט מונייז פרננדס. בברצלונה חשבו שסטפן מ'ביה היה צריך לראות צהוב שני בדקה ה-42, אחרי עבירה גסה על ניימאר, אבל בסופו של דבר, האורחים היו אלה שזעמו בסיום.

אפילו בעיתוני קטאלוניה, שם בדרך כלל תומכים בברצלונה ומנסים להסתיר ככל הניתן את טעויות השיפוט לטובתה, הבליטו את הכעס של האנדלוסים. בסביליה לא קיבלו בהבנה את ההחלטה לפסול להם שער שוויון אפשרי בדקה ה-64, לאחר שנגד קאלה נשרקה עבירה על דני אלבס. אם זה לא הספיק, עמוק בתוספת הזמן מסי העביר למרכז, הכדור נהדף ואלכסיס כבש את שער הניצחון הדרמטי: האורחים טענו כי הארגנטינאי ביצע עבירה על אלברטו מורנו במהלך שהוביל לשער ובנוסף, שהשער המכריע נכבש אחרי ששלוש דקות תוספת הזמן הסתיימו.

הבלם פרננדו נבארו היה על סף דמעות בסיום: "שדדו אותנו. בארסה קבוצה גדולה, אבל לא יכול להיות שעושים לנו דבר כזה. כל העולם ראה את שהתלונות שלנו מוצדקות. חבל, כי שיחקנו טוב באצטדיון כל כך קשה. נצטרך להרים את עצמנו ולהמשיך. אני מפחד שיענישו אותי, אז אני מעדיף שלא להגיד כלום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully