וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "כדורגל אמנותי בלי שערים הוא לא טוב"

מאמן צ'לסי שטח את משנתו אחרי ההפסד לאברטון. פלגריני מרוצה מהתיקו בסטוק, מויס על יאנג: "לא רוצה ששחקנים יצללו"

המחזור הרביעי בפרמיירליג נפתח אמש (שבת) עם כמה דרמות גדולות. זה התחיל עם ניצחון דרמטי של מנצ'סטר יונייטד 0:2 על קריסטל פאלאס בזכות פנדל גבולי ושער נהדר של ויין רוני, נמשך עם בכורה מצוינת של מסוט אוזיל ב-1:3 של ארסנל על סנדרלנד, עבר ל-0:0 המאכזב של מנצ'סטר סיטי בסטוק, והסתיים עם הפסד מפתיע של צ'לסי 1:0 מול אברטון.

אוזיל מבסוט מהבכורה בארסנל: "גאה להיות חלק מהקבוצה הזו"

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. Clive Brunskill, GettyImages
"זה סיפור פשוט - צריך לשים את הכדור ברשת". ז'וזה מוריניו/GettyImages, Clive Brunskill

ז'וזה מוריניו, שספג הפסד ראשון בקדנציה השנייה שלו כמאמן הבלוז, השתמש במגוון קלישאות כדי לתאר את המעידה בגודיסון פארק: "כל עוד אתה לא כובש, כל המצבים שיצרת לא שווים כלום. זה סיפור פשוט - צריך לשים את הכדור ברשת. כדורגל אמנותי בלי שערים הוא לא טוב, והיום לא היה לנו את הקילר אינסטיקט".

המיוחד המשיך: "מצד אחד לא הגיע לנו להפסיד כי היינו הקבוצה הטובה יותר ושלטנו לאורך כל המשחק, היו לנו 21 בעיטות לשער והסתכנו עד כמה שיכולנו. מצד שני אפשר להסתכל על זה גם אחרת - אם קבוצה בועטת 21 פעמים, חלקם ממצבים קלים, ולא מבקיעה אפילו פעם אחת - אולי אני צריך להגיד שהגיע לנו להפסיד".

על החלודה שהפגין סמואל אטו בבכורה שלו אמר מוריניו: "אי אפשר לדבר על החדות שלו, אני לא חושב שזו שאלה של חדות. המסירה ששורלה העביר לאטו במחצית הראשונה הייתה איטית, אם היא הייתה מהירה אטו היה כובש במגרש הפתוח, אבל גארת' בארי הספיק לחזור. אלו פרטים שלא נוגעים לחדות של שחקנים".

סמואל אטו שחקן צ'לסי. Chris Brunskill, GettyImages
מוריניו: "אי אפשר לדבר על החדות שלו". סמואל אטו/GettyImages, Chris Brunskill

מאמן מאוכזב נוסף היה מנואל פלגריני, שדווקא ניסה להישמע מרוצה בסיום המשחק בבריטניה סטדיום: "אני לא מאוכזב מהיכולת שלנו, אבל אני מסכים שלא היו לנו הרבה הזדמנויות לכבוש. אבל כשאתה משחק בחוץ ולא מצליח לנצח, אתה צריך לפחות לא להפסיד ואני חושב שזה חשוב שעשינו את זה".

"גם לסטוק היה משחק טוב מאוד", המשיך המאמן הצ'ילאני. "ולכן התקשנו לפרוץ את ההגנה שלהם. אני לא חושב שאנחנו צריכים לצפות לנצח בכל משחק, כמובן שאנחנו רוצים לעשות את זה, אבל זה בלתי אפשרי. אני גם לא תמיד אהיה מרוצה מתיקו, אבל בשביל המשחק הזה תיקו היא תוצאה טובה".

סטבן יובטיץ' שחקן מנצ'סטר סיטי. Ross Kinnaird, GettyImages
פלגריני: "בשביל המשחק הזה תיקו היא תוצאה טובה". סטבן יובטיץ'/GettyImages, Ross Kinnaird

דייויד מויס מצא גם הוא סיבה לזעום למרות הניצחון של מנצ'סטר יונייטד, וביקר את שחקנו אשלי יאנג. קשר השדים האדומים ספג כרטיס צהוב על צלילה ברחבה במחצית הראשונה, ולאחר מכן סחט פנדל גבולי מקאגישו דיקגאקוי, שספג כרטיס אדום שהרס לפאלאס את חלום הסנסציה. "אני לא רוצה שהשחקנים שלי יצללו", אמר מויס. "אני לא רוצה שאף אחד יעשה את זה. הילד בהחלט שלח את הרגל שלו קדימה, אבל אני חושב שאשלי יצר את המגע, וזה לא מה שאני רוצה".

מויס הוסיף: "אני גם לא אוהב את החוק שקובע שבכל פעם שהשחקן האחרון בהגנה מבצע עבירה הוא מורחק. אני חושב שזה מחמיר מדי, ואם הייתי איאן הולוויי הייתי מאוכזב מכך. אולי הגיע לנו פנדל, אבל הילד לא ביצע עבירה קשה ששווה אדום, ולרוע המזל זה החוק".

אשלי יאנג שחקן מנצ'סטר יונייטד מול קאגישו דיקגאקוי שחקן קריסטל פאלאס. Michael Regan, GettyImages
נזיפה פומבית מהמאמן. אשלי יאנג צולל/GettyImages, Michael Regan

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully