וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 24.12

חלון ההעברות של ינואר בפתח: פולהאם החזירה כוכב, די מריה מכחיש, ברצלונה מאריכה חוזה, אברטון נאחזת ביהלום, חלוץ על לאתלטיקו? כל השמועות

העברות

* רכש חדש-ישן לפולהאם: קלינט דמפסי, קפטן נבחרת ארצות הברית שהבקיע 60 שערים ב-225 משחקים עבור הקוטג'רס בשנים 2007-2012, חוזר לקרייבן קוטג'. דמפסי בן ה-30 מגיע בהשאלה לחודשיים, ובתחילת מרץ יחזור לסיאטל מה-MLS.

* ארבע שנים אחרי שעזב אותה לטובת אספניול, הבלם הארגנטינאי חואן פורלין, 25, חוזר לבוקה ג'וניורס. פורלין שיחק בחצי העונה האחרונה באל ריאן הקטארית.

קלינט דמפסי שחקן פולהאם. רויטרס
חוזר כדי לסייע לפולהאם. קלינט דמפסי/רויטרס

שמועות

* אתלטיקו מדריד מחפשת חלוץ בכיר שיחזק את הסגל שלה ובספרד מדווחים שכריסטיאן בנטקה, חלוצה של אסטון וילה ונבחרת בלגיה, עשוי להצטרף לקבוצה בינואר.

* שחקנה של ריאל מדריד אנחל די מריה הכחיש כי הוא עשוי לעבור לטוטנהאם. אני שמח בריאל מדריד", אמר הארגנטינאי בן ה-25, והוסיף כי לא ביקש חידוש חוזה. "שחקן שלא משחק לא בא בבקשות. הראש שלי במדריד, רק העיתונאים קבעו שאעבור לטוטנהאם".

* בינתיים מתחממת גזרת צ'אבי אלונסו, שעדיין נמצא במשא ומתן על הארכת חוזהו בריאל, בזמן שהאקסית ליברפול חולמת להחזירו, וגם צ'לסי וארסנל עוקבות בעניין.

* כמו בכל חלון העברות, גם הפעם פריס סן ז'רמן מביעה עניין בשחקנים רבים. ב'לאקיפ' ציינו היום שני שמות עיקריים - יוהאן קבאיי מניוקאסל, וחואן מאטה מצ'לסי.

* בקטלוניה מדווחים שברצלונה קרובה להגיע לסיכום עם מארק ברטרה על הארכת חוזהו. הבלם בן ה-22, שחוזהו הנוכחי מסתיים הקיץ, צפוי לחתום על חוזה חדש ומשודרג בשבוע הקרוב.

* גם חלוץ מילאן רוביניו הודיע שהוא לא זז לשום מקום. הברזילאי הכחיש את השמועות על מעברו לסנטוס. "שאני אחזור? קשה להאמין כי יש לי חוזה במילאן. העתיד שלי שייך לאלוהים".

אנטוניו נוצ'רינו שחקן מילאן. Paolo Bruno, GettyImages
ינדוד לטורינו/GettyImages, Paolo Bruno

* באתר GOAL.COM טוענים כי בראש רשימת המועמדים של נאפולי לחלון ההעברות הקרוב נמצאים חאבייר מסצ'ראנו מברצלונה ואריק לאמלה מטוטנהאם.

* ווסלי סניידר הכחיש כי יעבור בינואר הקרוב למנצ'סטר יונייטד, שחשקה בו מספר פעמים בעבר: "עד עתה לא קיבלתי אף הצעה".

* ב-'סקיי ספורט איטליה' טוענים שטורינו תנסה לרכוש ממילאן את אנטוניו נוצ'רינו, ולהציע לרוסונרי במסגרת העסקה את הבלם דנילו ד'אמברוסיו.

* פאולו קנבארו בדרך החוצה מנאפולי. סוכנו של המגן/בלם הודיע כי הוא יעזוב בינואר. "ניפגש עם ההנהלה בקרוב ונחליט על עתידו", אמר, "ברו שנהיה חייבים למצוא פתרון, בניטז לא רואה את פאולו כאופציה". הסוכן הזכיר את אינטר כאופציה. "זה לא סוד שוולטר מצארי אוהב אותו".

* מאמן אברטון רוברטו מרטינס סיפק הצהרה אמינה במיוחד, כשהכריז שקבוצתו לא תמכור את הקשר הלוהט רוס בארקלי בינואר הקרוב גם תמורת סכום שישבור את שיא ההעברות הטרי של גארת' בייל.

* ובליברפול מצפים לחיזוק נוסף שיגיע בעקבות הארכת חוזהו של לואיס סוארס. "שחקנים טובים רוצים לשחק עם שחקנים טובים", אמר המאמן ברנדן רוג'רס. "כשיש לנו שחקנים כמו סוארס וסטיבן ג'רארד, שחקנים בכירים ירצו להצטרף אליהם".

* חלוץ ליון בפטימבי גומיס הודיע: "זו השנה החמישית שלי בקבוצה, ובסיומה אעזוב בוודאות. המקום שמושך אותי יותר מכל כרגע הוא מארסיי, אבל העתיד שלי נמצא בידי אלוהים".

* 'אולה' הארגנטינאי מדווח שלוקאס פראטו, חלוצה בן ה-25 של ולס סארספילד, נמצא על סף מעבר לולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully