וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.12

חלון ההעברות של ינואר בפתח: סונג עשוי לעבור לנאפולי, הגדולות באיטליה בעקבות נאינגולאן, ארסנל וליברפול רוצות את פדרו ומתאו מוסקאיו על הכוונת של צ'לסי וברצלונה

שחקן ויאריאל, מתאו מוסאקיו. GettyImages
על הכוונת של מנצ'סטר סיטי, צ'לסי וברצלונה. מוסאקיו/GettyImages

שמועות

* בתקשורת האיטלקית טוענים כי קיימת אפשרות שקשר ברצלונה אלכס סונג יעבור בהשאלה לנאפולי בחלון ההעברות הקרוב. סונג מתקשה לתפוס מקום של קבע בהרכב של טאטה מרטינו, ובאיטליה מעריכים כי האלופה הספרדית תהיה מוכנה לוותר עליו עד תום העונה.

* קשרה הבלגי של קליארי, ראג'ה נאינגולאן, מסתמן כאחד מהמלפפונים החמים באיטליה בחודש הקרוב. יובנטוס, אינטר ומילאן מאוד רוצות את הקשר הקשוח בן ה-25 וגם סאות'המפטון עשויה להיכנס למו"מ על רכישתו.

* זניט סט. פטרסבורג מביעה עניין רב במגן מנצ'סטר סיטי אלכסנדר קולארוב. גם אינטר מעוניינת בסרבי הבינלאומי שכבר שיחק באיטליה, במדי לאציו.

* ב"דיילי אקספרס" הבריטי נטען שארסנל וליברפול שוקלות להגיש לברצלונה הצעה על פדרו. הקשר-חלוץ שהבריק ב-2:5 של קבוצתו על חטאפה אמש אמנם הצהיר ש"אני מרוצה בברצלונה", אבל דקות המשחק שלו נפגעו העונה אחרי הגעתו של ניימאר והוא רמז לאחרונה שהוא בוחן את עתידו.

* בלמה הארגנטינאי של ויאריאל, מתאו מוסאקיו, מוזכר בימים האחרונים שוב ושוב כמועמד בכיר לצ'לסי, מנצ'סטר סיטי וברצלונה. מוסאקיו בן ה-23 משחק במדי הצוללת הצהובה מאז 2009.

* על פי "ל'אקיפ" ג'יבריל סיסה עשוי לעזוב את קובאן קרסנודאר אחרי חצי עונה בלבד. באסטיה, ראן ובורדו מעוניינות בחלוץ הנודד.

* בצרפת מדווחים גם שפ.ס.ז' מגלה עניין רב בקשרה הארגנטינאי של בנפיקה, ניקולאס גאיטאן. גם נאפולי הוזכרה לאחרונה כמי שחושקת בקשר השמאלי בן ה-25.

ראג'ה נאינגולאן, שחקן קליארי. Enrico Locci, GettyImages
המלפפון החם באיטליה. נאינגולאן/GettyImages, Enrico Locci

* איקר קסיאס התראיין לטלוויזיה הספרדית והצהיר: "כל יום צצות שמועות לגביי בשוק ההעברות, אבל אני שייך לריאל מדריד, שהוא מועדון חיי. אני רוצה להישאר, וכרגע ההחלטה שלי היא להישאר".

* 'או ז'וגו' הפורטוגלי מדווח שצ'לסי הגיעה לסיכום עם בנפיקה על רכישתו של החלוץ הסרבי בן ה-19 לזאר מרקוביץ' תמורת 15 מיליון יורו.

* רובין קאזאן צפויה להגיש לניוקאסל הצעה בגובה 12 מיליון יורו עבור פאפיס סיסה.

* פטר קראוץ', החלוץ בן ה-32 שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בסטוק סיטי, מבוקש על ידי קריסטל פאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully