וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרו השווה את מאזן השערים של מסי: "אני מלא ביטחון"

קשר-חלוץ ברצלונה עם 14 כיבושים העונה. הקטלאנים יודעים: בכל עונה בה הם ניצחו את חטפאה בחוץ, הם זכו באליפות

ליאונל מסי היה פצוע, ניימאר היה מורחק על לוח התוצאות נכתב חטאפה 2 - ברצלונה 0. אלופת ספרד נראתה חסרת אונים, אבל אז פדרו נכנס לפעולה. קשר-חלוץ בארסה כבש הערב שלושער בתוך שמונה דקות בלבד כדי לקבוע מהפך בקוליסאום אלפונסו פרס ובהמשך בישל וסחט פנדל. ברצלונה ניצחה 2:5 וסיימה את שנת 2013 בראש הטבלה הספרדית.

שחקן ברצלונה, פדרו. GettyImages
לפני כמה שבועות הוא התלונן על דקות המשחק. פדרו/GettyImages

פדרו שלפני כמה שבועות עוד התלונן על דקות המשחק שהוא מקבל אחרי הגעתו של ניימאר בקיץ, הגיע הערב ל-10 שערי ליגה והשווה את מאזן הכיבושים שלו לזה של ליאונל מסי העונה עם 14 בכל המסגרות. הקשר התזזיתי הוסיף העונה שלושה כיבושים בגביע ואחד בליגת האלופות. "מדריד עושה טוב לפדרו רודריגס", נכתב באתר הרשמי של המועדון, שם הזכירו שזה כבש שלושער לפני שלושה חודשים, גם כן בבבירת ספרד. אז ברצלונה ניצחה את ראיו וייקאנו 0:4.

בעיתונות בקטאלוניה גם דאגו להזכיר שאילולא השופט אלברטו אונדיאנו היה פוסל לו שער חוקי, פדרו היה מסיים את המשחק עם רביעייה. בברצלונה גם לא אהבו את העבירה הגסה של מוסקרה על בוסקטס, שזיכתה את שחקן חטאפה בכרטיס צהוב בלבד.

"יש לי ביטחון, אני מבקיע ותורם לקבוצה", סיכם כוכב המשחק אחרי שריקת הסיום, "התחלנו את המשחק לא טוב, אבל חזרנו וזה חשוב. הגישה של הקבוצה הייתה זו שהביאה את הקאמבק. התעלינו מעל הפתיחה הרעה והצלחנו. אנחנו מובילים את הטבלה, אנחנו במאבק בגביע ובליגת האלופות, יש לנו עונה טובה עד עכשיו".

שחקני ברצלונה, סרג'י רוברטו (שמאל), ג'רארד פיקה, כריסטיאן טייו. GettyImages
סיימו את 2013 במקום הראשון. טייו, פיקה וסרג'י/GettyImages

המאמן המנצח, טאטה מרטינו, אמר: "לא משנה כמה שחקנים חסרים לנו, יש לנו קבוצה מצוינת וחסרונות הם לא תירוץ. פדרו לעולם לא מתייאש. בכל פעם שהוא על המגרש, הוא מצטיין וכשהוא על הספסל הוא לא מתלונן. כל מאמן רוצה שחקן כזה בסגל".

אנקדוטה נוספת שהועלתה אחרי המשחק בברצלונה: חטאפה עלתה לליגה הראשונה בספרד בתום עונת 2004-05 ועד המשחק היום אירחה את ברצלונה תשע פעמים. הקטלאנים ניצחו בשש מתוכן וראו זה פלא: בסיומן של כל אותן עונות היא גם זכתה באליפות. אז השביעית בדרך?

בברצלונה יכולים להיות מרוצים מסיבה נוספת: סרחיו בוסקטס שסחב ארבעה כרטיסים צהובים, ספג את החמישי שלו העונה בדקה ה-86 והוא ייעדר מהמשחק נגד אלצ'ה שיתקיים אחרי הפגרה. אם הוא היה סופג את הצהוב החמישי נגד אותה אלצ'ה, הוא היה מחמיץ את המשחק נגד אתלטיקו מדריד בוויסנטה קלדרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully