וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "מרוצה מהחלק הראשון של העונה"

ריאל יצאה לפגרה אחרי 2:3 דרמטי מול ולנסיה, סרחיו ראמוס: "יש מספיק מקום לטעויות בליגה". חסה כבש וחגג עם זידאן: "הוא הסיבה שנשארתי במועדון"

לא מעט דפיקות לב עברו על שחקני ואנשי ריאל מדריד אמש (שבת) לפני שהצליחה הקבוצה לצאת עם ניצחון 2:3 מהקרב הגדול שלה מול ולנסיה. הבלאנקוס שמטו יתרון פעמיים מרגליו די מריה ורונאלדו, לפני שחסה הצעיר כבש את שער הניצחון היקר ושמר אותם בטווח נגיעה מברצלונה ואתלטיקו מדריד, הממוקמות חמש נקודות לפניהם.

ריאל ניצחה 2:3 את ולנסיה, 2:5 לברצלונה על חטאפה

פדרו השווה את מאזן השערים של מסי: "אני מלא ביטחון"

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד חוגג. AP
לא ויתרו. רונאלדו/AP

קרלו אנצ'לוטי אמר לאחר הניצחון, אחרי יצאה קבוצתו לפגרה של שבועיים: "אני מרוצה מהחלק הראשון של העונה. אני מצפה ל-2014, ואני חושב שזו תהיה שנה טובה לריאל מדריד. פיגור של חמש נקודת מהפסגה הוא לא גדול מדי, והניצחון שהשגנו היום היה חשוב מאוד לאור הלחץ שהופעל עלינו".

"זה היה משחק מסובך מאוד מול קבוצה קשה", אמר סרחיו ראמוס לאחר הניצחון. "היינו טובים יותר במחצית הראשונה ויצרנו הזדמנויות בשנייה אבל איבדנו מהאינטנסיביות שלנו. עכשיו אנחנו חייבים לשפר דברים, והדבר החשוב הוא שלקחנו את הנקודות. איבדנו לא מעט נקודות בדרך, אבל יש מספיק מקום לטעויות בליגה ואתלטיקו וברצלונה לא רחוקות מדי". על הביקורת שנשמעת כנגד ריאל אמר השחקן: "אני כבר הפסקתי להקשיב מה יש לאנשים מסביב להגיד כשאנחנו נכשלים. זה נכנס מאוזן אחת ויוצא מהשנייה. אני נותן הכל מעצמי עבור ריאל מדריד ואני מקווה שיהיו לי עוד הרבה שנים כאן".

חסה שחקן ריאל מדריד חוגג עם לוקה מודריץ' (השמאלי בתמונת ראש). AP
"רוצה להישאר ולהיאבק על דקות משחק". חסה/AP

גיבור הניצחון, חסה בן ה-20 שכבש בדקה ה-82 עשר דקות לאחר שקם מהספסל, אמר בסיום: "אני חי את החלום שלי בריאל, והיום אני שמח במיוחד כי השער שלי הכריע את המשחק. הדרך בה כולם חגגו את השער שלי הראתה עד כמה הקבוצה הזו מאוחדת".

על השמועות על עזיבתו בחלון ההעברות הקרוב אמר חסה: "כבר אמרתי שאני רוצה להישאר כאן ולהיאבק על דקות המשחק שלי. עכשיו המאמן נותן לי הזדמנויות ואני מעריך את זה, וכמובן שאני מקווה לתרום יותר". כשנשאל על חגיגת השער שלו ענה: "חיפשתי את זינדין זידאן לחגוג איתו, כי לתמיכה שלו יש השפעה גדולה עליי. הוא והמאמן נותנים לי הרבה אהבה וזידאן הוא הסיבה שנשארתי במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully