וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון לשחקנים: "נשאר בהפועל תל אביב עד תום העונה"

22.12.2013 / 12:43

בן שמעון ביטל את האימון וערך אסיפה בה הבהיר: "אני מאמין בקבוצה הזו", ההנהלה שכרה מאבטחים מחשש להפגנות, אך לא נרשמו אירועים מיוחדים

one

יממה לאחר התבוסה הקשה 4:0 לבני סכנין, התכנסו הבוקר (ראשון) שחקני הפועל תל אביב במתחם האימונים, אך לא קיימו אימון בסופו של דבר. אתמול כשעתיים לאחר המשחק קיבלו השחקנים הודעה שיתקיים אימון בבוקר, אך כשהגיעו למתחם חודורוב, הסתפק בן שמעון בשיחה קצרה בחדר ההלבשה והאימון עצמו בוטל. לאחר השיחה, שוחררו השחקנים לבתיהם.

הנהלת הפועל תל אביב חששה מהפגנת אוהדים באימון ושכרה מספר מאבטחים, אך בניגוד להערכות המוקדמות, רק אוהדים ספורים בלבד הגיעו למתחם ולמעט תקרית קלה בין מאבטח לאוהד, לא נרשמו אירועים מיוחדים והשקט נשמר.

בן שמעון, כאמור, ערך אסיפה שמטרתה הייתה להבהיר את מעמדו בקבוצה בפני שחקניו. שוב ושוב הוא חזר במהלכה על ההצהרה שאין בכוונתו לעזוב: "אני נשאר פה עד תום העונה ומתכנן להיות עוד שנים בהפועל. יש פה תהליך שקורה. אמנם הוא סופג קצת סטירות בדרך, אבל אני מאמין בקבוצה הזאת. סכנין אתמול ניצחו כי הם היו אמיתיים על המגרש ואנחנו לא. אתם משקרים על המגרש. תפסיקו להתעסק ולהאשים אחד את השני ותתרכזו כל אחד בעצמו ובכדורגל. רק כך נוציא את הקבוצה מהמצב הזה".

קשר הפועל תל אביב שי אבוטבול (שמאל). קובי אליהו
אווירה קשה. שי אבוטבול/קובי אליהו

לגבי מעמדו של בן שמעון, הלחץ על ההנהלה הבכירה לעשות שינויים בצד המקצועי מגיע מהדירקטוריון ומעמותת האוהדים. כרגע לכולם ברור שאפשרות הפיטורים של המאמן לא אפשרית כלכלית בגלל חוזהו הגבוה עד העונה הבאה ולכן בהפועל טוענים כי רק אם בן שמעון עצמו יתפטר הוא לא יסיים את העונה. הוועד המנהל של העמותה ביקש ממחזיק זכויות הניהול, חיים רמון, לכנס ישיבה דחופה בהשתתפות כל בעלי המניות וזאת על מנת לדון במצב המועדון לקראת ינואר והעתיד הרחוק.

בנושא אחר. אתמול הונפף דגל של הרשות הפלסטינית ביציעי הפועל תל אביב בדוחא באקט שגרר עמו ביקורת חריפה כנגד אוהדי הפועל תל אביב. עמותת האוהדים של האדומים הוציאה הודעה היום בעניין בה היא טוענת שהדבר התבצע על ידי אוהדי בני סכנין: "אמש, במשחקה הפועל תל אביב מול בני סכנין בדוחא, הונף למספר שניות בודדות דגל רש"פ ביציע אוהדי הפועל. ברצוננו להבהיר כי הדגל הונף על ידי אוהדי בני סכנין אשר שהו ביציע ונמצאים בקשריי ידידות עם אוהדינו. הדגל הונף לשניות בודדות ומיד הורד לבקשת אוהדינו. חבל שעיקר תשומת הלב הופנתה למקרה הנ"ל ולא לקריאה המשותפת של אוהדי שתי הקבוצות לפיוס ומלחמה בגזענות".

חלוץ הפועל תל אביב איתי שכטר (במכונית) עם אוהדי הפועל תל אביב. קובי אליהו
איתי שכטר/קובי אליהו
שחקן הפועל תל אביב לןקאס סאשה. קובי אליהו
ברנקו איליץ'/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully