וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב ממתינים להתפטרות של רן בן שמעון

21.12.2013 / 20:44

הלם בשורות האדומים אחרי ה-4:0 בסכנין, בן שמעון: "זה מסוג הימים השחורים, אני לא עוזב". אבוטבול: "ביזיון, מתנצל בפני הקהל"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל תל אביב נחלה הערב עוד מפלה בעונה שעד כה מסתמנת עבורה כסיוט אחד גדול. אחרי ההפסד בדרבי הגדול למכבי, האדומים קיוו להתאושש על חשבון בני סכנין, אבל חטפו 4:0 מהדהד בדוחא והתרחקו עוד יותר מהצמרת. סכנין השלישית, השפילה את הקבוצה של בן שמעון עם תצוגת תכלית וסיפקה למאמן האדומים הרבה מאוד חומר למחשבה. בסיום עשרות אוהדי הפועל תל אביב קראו למאמן להתפטר.

בהנהלה עולים הקולות למצוא פתרון מקצועי להידרדרות של הקבוצה. הלחץ על ההנהלה הבכירה מגיע מכיוון הדירקטוריון, שחברים בו דורשים את פיטוריו של רן בן שמעון. עם זאת, בהפועל מבינים כי פיטורים כאלה אינם ריאליים, בטח שלא במצב הכלכלי של המועדון, כך שבהנהלה רומזים שישמחו לראות את בן שמעון מציע את התפטרותו ולא יעמדו בדרכו.

"אף אחד לא ישכב על הגדר בשבילו. אחרי התבוסה הערב, חייבים זעזוע מקצועי", אמרו גורמים בהפועל תל אביב. עם זאת, חשוב לציין כי בן שמעון מקבל גיבוי מבעלי הקבוצה חיים רמון והיו"ר אמיר לובין, יחד עם חבר הדירקטוריון עידו חג'ג' ונכון לעכשיו אין בכוונת הפועל לפטר את המאמן.

רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
ימשיך בתפקיד? רן בן שמעון/יוסי ציפקיס

"זו תבוסה כואבת. עשינו טעויות שלא מתאימות לרמה הזאת", אמר לאחר המשחק מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון, "כל דבר שאסור עשינו היום, כלום לא הלך לנו. בדרבי עלינו על משהו שהוא טוב וחשבתי שנרוויח משהו מהמשחק ההוא, אבל היום זו סטירה חזקה בפנים".

בן שמעון התייחס ליכולת של קבוצתו ולא ברח מאחריות: "היינו חלשים מאוד, אני לוקח את האחריות ואצטרך לבדוק איפה הייתי לא בסדר. אנחנו לא מגדירים את העונה באמצע שלה. היה סיבוב ראשון לא טוב, רצינו להתחיל אותו טוב יותר. צריך לראות איך אוספים את השברים כי היה הפסד לא טוב. זה מסוג הימים השחורים שצריך ללכת ולהירגע. צריך לשמור על איזון ואנחנו לא מצליחים לעשות את זה".

על הביקורת שסופגת הקבוצה, אמר: "כל מי שנמצא במערכת הזאת יכול לעשות דברים טוב יותר. מגיעה לנו ביקורת, ולי יש ביקורת עצמית אחרי כל משחק. לא שמעתי אוהדים שקוראים לי להתפטר, ואם יש משהו יציב במועדון הזה זה האוהדים. כל מה שהם אומרים זה מוצדק. הם הגיעו עד סכנין וראו שהקבוצה שלהם לא שיחקה. יש לי בעיות קצת יותר גדולות מאיזה כמה שקוראים לי להתפטר. אני לא מתפטר, אני מתחיל דרך ואני רוצה לסיים אותה. הפועל תל אביב עוד תהיה קבוצה גדולה ואני מאמין שיש לי את הדרך הנכונה. אם זה תלוי בי, אני נשאר עד סוף העונה. אני מאמין בקבוצה ומאמין שאפשר להרים אותה".

בהפסקת המשחק בן שמעון אמר לשחקנים: "אסור לכם להתבזות, אנחנו יכולים עדיין לחזור למשחק. שחקו על הכבוד". בסיום, הוא כבר לא דיבר איתם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני הפועל תל אביב סלים טועמה, יורחן קולין, ברנקו איליץ'. יוסי ציפקיס
לא נעים. הפועל/יוסי ציפקיס
שי אבוטבול שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
התנצל. אבוטבול/יוסי ציפקיס

שי אבוטבול לא חסך בביקורת מקבוצתו: "ביזיון, בושה, איך שרוצים לקרוא לזה. התבזינו. חוץ מלהתנצל בפני הקהל שלנו אין לי מה להגיד על המשחק הזה. כל אחד צריך לעשות את חשבון הנפש שלו. בדרבי עוד איכשהו הראינו דבקים וחשבנו שנבוא עם זה לכאן אבל זה לא קרה. אנחנו השחקנים לא יכולים לעשות כלום מאשר לעבוד קשה ולתת הכול, ההנהלה תחליט".

לאחר מכן אבוטבול כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "אני רוצה להתנצל בפני כל אחד ואחת מהאוהדים שלנו. אלו שראו את המשחק מהבית ובמיוחד אלו שעשו את הדרך הארוכה כדי להיות לצידנו. הצגנו כדורגל חלש מאוד. שתדעו שאנחנו רואים ושומעים שאתם ממשיכים לעודד גם בימים כאלה ולא רואים את זה כמובן מאליו. אנחנו הפועל".

מרקו בלבול מאמן בני סכנין. יוסי ציפקיס
הקבוצה שלו הפתעת העונה. מרקו בלבול/יוסי ציפקיס
שחקן בני סכנין מוחמד גדיר מצטלם עם דגל פלסטין. יוסי ציפקיס
חגיגות ביציעים. דוחא/יוסי ציפקיס

בצד השני, בבני סכנין נהנים עד כה מעונה חלומית ומרקו בלבול ראוי לכל השבחים על כך. המאמן נשאל האם זה היה המשחק הכי טוב של קבוצתו העונה, וענה: "אחד המשחקים הטובים שלנו העונה. כשמתכוננים למשחק לא חושבים על התוצאה, אבל עם כל המצבים שהגענו הגיע לנו לנצח בתוצאה כזאת. שאפו גדול לבחורים משחק פנטסטי שלהם. כשהתחלנו את העונה הורידו אותנו ליגה, אחרי באר שבע אמרו שניאבק בתחתית".

בלבול החמיא לשחקניו בסיום: "יש פה תלכיד של שחקני בית מצוינים, שחקני חיזוק טובים ושחקנים שיודעים לחזור למסלול אחרי הפסדים ואני בטוח שנישאר עם הרגליים בקרקע. אנחנו שמחים מהמיקום ומאיך שאנחנו נראים וזה מה שחשוב מבחינתנו. אנחנו עובדים קשה באימונים ומסביב כדי להיראות ככה".

שחקן בני סכנין מוחמד גדיר עם ח"כ אחמד טיבי. יוסי ציפקיס
גם הוא בין החוגגים. טיבי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully