וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני סכנין הביסה 0:4 את הפועל תל אביב

מערכת וואלה! ספורט

21.12.2013 / 20:30

מוגרבי, כליבאת, גדיר ובן דיין כבשו לקבוצה של מרקו בלבול והנחילו עוד מפלה לקבוצה של רן בן שמעון אחרי ההפסד בדרבי. הפועל בצרות צרורות, סכנין בצמרת הגבוהה עם ניצחון רביעי בחמישה משחקים

one

הפועל תל אביב הושפלה הערב (שבת) בדוחא עם תבוסה מהדהדת וכואבת, 4:0 מול בני סכנין. אחרי ההפסד בדרבי הגדול במחזור החולף, הקבוצה של בן שמעון קיוותה להתאושש מול סכנין אבל חטפה עוד מפלה בעונה מאכזבת מאוד מבחינתה. בן שמעון הגיע למשחק הזה עם הרכב חסר ללא שכטר וגורדנה הפצועים ונענש כבר 11 דקות עם שער של מוגרבי שהגיע אחרי טעות קשה של בוריס קליימן. הפועל ניסתה להגיב, אבל ההגנה הפרוצה שלה נחשפה שוב ושוב ומוחמד כליבאת העניש אותה עם שער שני לפני המחצית בבעיטה לחיבורים של קליימן. מוחמד גדיר עם פריצה סוחפת לאורך יותר מחצי מגרש ודדי בן דיין עם שער שהובקע מעמדת נבדל קברו את הפועל תל אביב וסיפקו המון חומר למחשבה למאמן שלה.

שחקני בני סכנין חוגגים. יוסי ציפקיס
הנחילו עוד מפלה כואבת להפועל. שחקני סכנין חוגגים/יוסי ציפקיס

ההפסד הזה היה החמישי העונה של האדומים, שניצחו רק פעם אחת בחמשת המחזורים האחרונים ואם בדרבי הפועל עוד נראתה טוב, הערב הקבוצה נראתה נורא וגם הרכב חסר לא מהווה תירוץ ליכולת שכזו. אבל עם כל הכבוד להפועל, הייתה עוד קבוצה על המגרש והיא נהנית מעונה מדהימה. סכנין השיגה ניצחון ליגה שביעי העונה ונצמדה להפועל באר שבע השניה. הקבוצה של מרקו בלבול, שסימנה בקיץ כמטרה הישארות בליגה, יכולה לראות את עצמה מועמדת להגיע לאירופה, בהפועל רק מחכים שהעונה הזו תסתיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הרבה מאוד חומר למחשבה. בן שמעון/יוסי ציפקיס

מהלך המשחק

דקה 11: גול! אחרי פתיחה רגועה הצליחה סכנין לעלות ליתרון ראשון בזכות שער שהגיע אחרי טעות קשה של בוריס קליימן שוער הפועל שקיבל כדור מסאשה ומסר כדור לא טוב. אחמד קאסום ניצל זאת כדי לחטוף ולבשל לפיראס מוגרבי שמקרוב בעט פנימה. 0:1 לסכנין.

דקה 13: כשהיא נלהבת מהגול הראשון, סכנין יצאה להתקפה נוספת מסוכנת כשכליבאת מצא את עצמו חופשי מצד שמאל, אבל במקום למסור בעט מזווית קשה לרשת החיצונית.

דקה 20: הפועל תל אביב ניסה להשוות והפקירה את ההגנה שלה. סכנין ניצלה זאת עם יציאה למתפרצות ואחת מהן כמעט הסתיימה בשער כשכליבאת וגדיר מצאו עצמם מול בלם אחד בלבד, אבל הראשון מסר לא טוב והפועל ניצלה.

דקה 25: מצב ראשון להפועל שהגיע אחרי מהלך טוב של ישראל זגורי מצד ימין. הקשר הרים כדור מדויק לראשו של עומר דמארי שנותר פנוי ונגח חזק אך החוצה.

פיראס מוגרבי מוחמד גדיר שחקני בני סכנין חוגגים שער. יוסי ציפקיס
חגגו שער מוקדם. מוגרבי וגדיר/יוסי ציפקיס

דקה 35: עוד מצב טוב לאורחים. אוראל דגני המגן הצטרף להתקפה וקיבל כדור עומק בתוך הרחבה. דגני בעט חזק מזוית קשה אך קנדיל הדף לקרן.

דקה 37: מוחמד גדיר כמעט התכבד בשער העונה אחרי שקיבל הרמה מחאלד חאליילה ומתוך הרחבה ובעט במספרת וירטואוזית תוך כדי סיבוב, אבל קליימן הדף את הכדור שהלך למרכז.

דקה 43: גול! סכנין מכפילה את היתרון שלה עם שער אדיר של מוחמד כליבאת, שקיבל כדור ממוגרבי, הטעה את השומר שלו וברגל שמאל בעט פצצה מ-25 מטרים אל בין חיבורי הקורות של קליימן. 0:2 לסכנין, הפועל בצרות.

לוקאס סאשה שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
גם לו יש חלק בשער שספגה הפועל. סאשה/יוסי ציפקיס

דקה 46: רן בן שמעון ביצע חילוף כפול בהפסקה לאור היכולת החלשה של קבוצתו כשהכניס את סלים טועמה ובסארט עבדורחימי במקומם של רמזי ספורי ושי אבוטבול.

דקה 47: החילופים של בן שמעון לא מנעו מסכנין להמשיך לתקוף וכמעט לכבוש את השלישי עם בעיטה חזקה של מוחמד גדיר שנעצרה רק בקורה של קליימן.

דקה 57: אחרי שקיבל הופעת בכורה ממאמנו, עבדורחימי כמעט כבש שער להפועל תל אביב עם מהלך אישי נאה כשחדר לרחבה, אבל מזוית קשה בעט לרשת החיצונית.

דקה 60: גול! ההצגה של סכנין נמשכה עם שער שלישי מרהיב ביופיו של מוחמד גדיר, שקיבל כדור כ-60 מטר משערו של קליימן ודרך לאורך יותר מחצי מגרש מול האין הגנה של הפועל ובעט חזק לרשת. 0:3 מוחץ לבני סכנין.

מוחמד גדיר שחקן בני סכנין חוגג. יוסי ציפקיס
קבר את הפועל תל אביב. גדיר/יוסי ציפקיס

דקה 72: כמעט הרביעי של סכנין ששוב חשפה הגנה פרוצה של הפועל ומוחמד גדיר עם המהירות שלו פרץ לתוך הרחבה, אבל בעט חלש וקליימן הדף בקושי.

דקה 81: גול! סכנין נעצה מסמר רביעי בארון של הפועל עם שער נדיר של המגן דדי בן דיין שהובקע מעמדת נבדל. כדור קרן של המארחים הגיע לראשו של אברהם פאס שנגח לעברו של בן דיין שתוך כדי חצי מספרת בעט לרשת. 0:4 לבני סכנין.

דקה 89: הפועל יכלה לכבוש שער ניחומים, אבל עומר דמארי החמיץ ממטר כדור מצוין שהכניס לו עבדורחימי מצד ימין.

דדי בן דיין בני סכנין חוגג. יוסי ציפקיס
שער מנבדל אבל למי אכפת? בן דיין/יוסי ציפקיס
עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
הפנים אומרות הכל. דמארי/יוסי ציפקיס

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עלאא אבו סלאח, אברהם פאס, דדי בן דיין, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים, פיראס מוגרבי (כריסטיאן הידאלגו, 70), אחמד קאסום, מוחמד גדיר (רביד גזל, 77), מוחמד כליבאת.

הפועל תל אביב: בוריס קליימן, אוראל דגני, ברנקו איליץ', יורחן קולין, ליאור לוי, שי אבוטבול (בסארט עבדורחימי, 46), לוקאס סאשה, רמזי ספורי (סלים טועמה, 46), גילי ורמוט, ישראל זגורי, עומר דמארי.


בני סכנין בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

האם זו הפתעת העונה עד כה? בני סכנין בדריבליסט

האם זו אכזבת העונה עד כה? הפועל ת"א בדריבליסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully