וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: "אנחנו לוזרים, לאיש לא אכפת, אין עצבים, אין מלחמה"

משבר בהפועל תל אביב אחרי התבוסה 4:0 לסכנין. השחקנים מיואשים ומטיחים האשמות: ”קולין אחד הבלמים הגרועים בארץ, חור מהלך. אנחנו מתפרקים אחרי גול”. במועדון ידרשו מבן שמעון לפרט את תכניותיו המקצועיות. בהנהלה מבינים שרק מכירת דמארי תכסה את הגירעון

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

ייאוש, כך ניתן להגדיר את מצב הרוח בהפועל תל אביב אחרי התבוסה אתמול לסכנין בתוצאה 4:0. השחקנים האדומים יצאו מחדר ההלבשה בדוחא בבושת פנים כשהם מבינים שהביכו את המועדון בהופעה שלהם. "אנחנו קבוצה של לוזרים" אמר אחד מהם. "מתפרקים אחרי גול אחד ונראה שכמעט לאף אחד לא אכפת. אין עצבים, אין מלחמה. זה עצוב כמה לסכנין היה קל אתמול". רוב השחקנים הרגישו מבוישים להטיח האשמות זה בזה, אבל מי שכן הסכים להעביר ביקורת, בעיקר שם על המוקד את הבלם ההולנדי יורחן קולין. "אחד הבלמים הגרועים שהיו בארץ", טען אחד השחקנים. "הוא חור מהלך. גדיר עשה ממנו צחוק אתמול".

בסך הכל בהפועל תל אביב מבינים כי כולם אשמים בהופעה הזו. לגבי רן בן שמעון לא נמתחה יותר מדי ביקורת והשחקנים העידו כי למרות הדיבורים סביב הדרבי השבוע, ההכנה הייתה זהה לדרבי מבחינת אסיפות וההוראות הטקטיות. חשוב לציין, כי בין השחקנים לבן שמעון אין מערכת יחסים קרובה כמו שהייתה לו בקרית שמונה וספק אם השחקנים "יתאבדו בשבילו על המגרש" כהגדרת אחד הגורמים בקבוצה. מצד שני, גם השחקנים מבינים כי אם רן בן שמעון לא יסיים את העונה הכישלון ידבוק גם בהם.

בהפועל תל אביב ממתינים להתפטרותו של רן בן שמעון

שחקני הפועל תל אביב סלים טועמה, יורחן קולין, ברנקו איליץ'. יוסי ציפקיס
מערכת היחסים בין בן שמעון לשחקניו בהפועל תל אביב לא דומה לזו שהייתה לו בקריית שמונה/יוסי ציפקיס

אם עד השבוע לא דיברו בכלל בהפועל תל אביב על האפשרות שבן שמעון לא יסיים את העונה, הקולות האלה התחלפו במועדון. הלחץ על ההנהלה הבכירה לעשות שינויים בצד המקצועי מגיע מהדירקטוריון ומעמותת האוהדים. כרגע לכולם ברור כי אפשרות הפיטורים של המאמן היא לא אפשרית כלכלית בגלל חוזהו הגבוה עד העונה הבאה ולכן בהפועל טוענים כי רק אם בן שמעון עצמו יתפטר הוא לא יסיים את העונה. האופציה היחידה עבור הפועל תל אביב, שלא תשנה כלכלית שום דבר, היא החזרתו של יוסי אבוקסיס שפוטר בעונה שעברה מהקבוצה ועדיין מקבל שכר מהמועדון. בכל אופן, הדרקטוריון יחד עם העמותה דורשים מחיים רמון לקיים ישיבה שתפרט את המצב הכלכלי של הקבוצה ואף דורשים שבן שמעון יפרט את תכניותיו המקצועיות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
רן בן שמעון מאמן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
חוזה גבוה. בן שמעון/יוסי ציפקיס

השבוע יהיה עוד שבוע קריטי. נראה כי האוהדים - לאחר שצעקו לבן שמעון להתפטר אתמול - יחריפו את המחאה נגדו וילחצו על ההנהלה לעשות שינויים בצוות המקצועי. בעונה שעברה הלחץ הזה השפיע בסופו של דבר על חיים רמון והביא לפיטורי אבוקסיס, אבל העונה בגלל המצוקה הכלכלית של הפועל תל אביב אין באפשרותה לפטר את בן שמעון ולהחתים מאמן עם רזומה עשיר בשכר גבוה.

אם זה לא די, בהפועל תל אביב מבינים כי הם חייבים למכור את שחקנים בכדי לצאת מהגירעון. כבר בהפסקת המשחק אתמול הניפו שלט האוהדים לכיוון ההנהלה כי אוי לה אם תשחרר שחקנים לרעתם הנהלת הפועל הבכירה לא נכחה אתמול בדוחא. בכל אופן, בהפועל יודעים כי הם יצטרכו למכור את עומר דמארי. בסוף השבוע שעבר שוחח חיים רמון עם גילי ורמוט והודיע לו שהוא לא מתכוון בשום אופן לעזוב את הקבוצה. האדומים דורשים ממכבי חיפה כמיליון יורו על דמארי, לא כולל חלקו של עמוס לוזון, שידרוש סכום זהה לזה. אם שחר יהיה מוכן לשלם עבור החלוץ שני מיליון יורו, דמארי יעבור ככל הנראה עם פתיחת חלון העברות לחיפה.

אוהדי הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
דורשים שינוי/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully