וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדה פריצה: "אנחנו לא מעל הליגה"

22.12.2013 / 8:30

חלוץ מכבי תל אביב חגג את ה-0:5 על עכו והוסיף: "התאכזבתי כשלא שותפתי בדרבי, מקווה לשחק כמה שיותר". יואב זיו: "ברור שזה יהיה יותר קשה כשיש משחק אחד בשבוע"

one

מכבי תל אביב מחצה אמש (שבת) 0:5 את הפועל עכו תוך תצוגת כדורגל סוחפת, ופתחה פער זמני של שבע נקודות בפסגה, לפחות עד משחקה של הפועל באר שבע ביום שני נגד בית"ר ירושלים. זה היה נצחון חמישי ברציפות של הקבוצה בכל המסגרות, וגם הפעם נותרו אלפי אוהדים ביציעים דקות רבות לאחר שריקת הסיום של השופט דניאל בר נתן וחגגו עם השחקנים.

בקבוצה סירבו להתייחס לעניין צוות השיפוט, שביטל במחצית הראשונה פנדל שכבר נשרק לזכותה של עכו, לאחר שצוות השיפוט נעזר לכאורה במצלמות הטלוויזיה והפך את ההחלטה הראשונית של בר נתן. ערן זהבי, שזכה למפגן תמיכה אדיר מהקהל, התכבד להבקיע את שער ה-3,000 של הקבוצה והוסיף אחר כך שער נוסף, שהעלה אותו לראש טבלת מלך השערים בליגת העל, עם 9 כיבושים ב-14 מחזורים. זהבי, שעמד במוקד העניינים בשבוע שעבר בשל הביקורת שהושמעה נגדו בחגיגות כיבוש השער בדרבי, ענד הפעם את סרט הקפטן בהיעדרו של שרן ייני המוצהב ונראה כמי שנמצא שנים רבות במועדון.

צפו במכבי תל אביב דורסת 0:5 את הפועל עכו

ערן זהבי התרגש מאוד מהמחווה של הקהל למענו

דוד רוזנטל על הפיכתו הסופית של ערן זהבי לסמל צהוב

גל אלברמן מכבי תל אביב חוגג שער עם דור מיכה ראדה פריצה. ברני ארדוב
סחטו מחמאות. אלברמן ומיכה/ברני ארדוב

אחרי שמשחקי שלב הבתים בליגה האירופית הסתיימו, ולפחות עד שייערכו צמד המשחקים בשלב 32 הגדולות בסוף חודש פברואר, יצטרך המאמן פאולו סוזה להסתדר עם סגל רחב ומשחק אחד בלבד בשבוע. אמש עשה סוזה לא פחות משישה שינויים בהרכב לעומת הדרבי שנערך בשבוע שעבר. בנוסף לשרן ייני המוצהב ומונס דאבור הפצוע, נותרו הפעם על הספסל ברק יצחקי, טל בן חיים ודן איינבינדר, שהפכו לאחרונה לשחקני הרכב כמעט קבועים.

במועדון מתכוונים לצרף לפחות שני שחקנים בחלן ההעברות בחודש ינואר, כאשר לצוות המקצועי יש משבצת של זר למלא וכרגע הכוונה היא להביא מגן, קשר וחלוץ נוספים לסגל. שמותיהם של דודו ביטון, בן שהר וטוטו תמוז כבר עלו כמועמדים, כפי שפורסם בוואלה! ספורט.

מי שכן שיחק וקיבל מחמאות רבות הוא דור מיכה, שפתח בהרכב לראשונה מזה שלושה חודשים וסיים עם שער בכורה ובישול מצוין לזהבי. גם יואב זיו שפתח ותופקד כבלם במערך שלושת שחקני ההגנה שפתח את המשחק, קיבל שבחים על יכולתו וכך גם גל אלברמן שלא שיחק דקה בדרבי, והיה אמש בין המצטיינים וגם הוא חגג שער בכורה העונה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ראדה פריצה דור מיכה מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
השתוקקתי לשחק בדרבי, והרגשתי הקלה עצומה כשכבשתי". ראדה פריצה/ברני ארדוב

נדמה שהחגיגות הכי גדולות היו אחרי כיבוש השער הרביעי מרגלי ראדה פריצה, שנראה מתוסכל לאחרונה מהעובדה שאינו מצליח לשחזר את יכולת הכיבוש מהעונה שעברה. כל שחקני הקבוצה הגיעו אליו, הקיפו אותו בחיבוקים וחגגו עמו את כיבוש השער. "אתה תמיד מרגיש אנחת רווחה והקלה גדולה אחרי שאתה כובש", אמר פריצה בסיום המשחק. "החמצתי קודם לכן הזדמנות טובה שהיתה לי. אני מרגיש את כל התמיכה מהחברים שלי לקבוצה וגם מהאוהדים והצוות המקצועי, וזה שווה הכל עבורי. אני עובד בשביל החברים שלי על המגרש ואני שמח לראות את האוהדים שלנו שמחים ומאושרים. זו בהחלט היתה הרגשה טובה מאוד אחרי שכבשתי".

פריצה, שכבש לפני שבועיים בטדי, נשאל מדוע נראה מעט כעוס או לא שבע רצון בשבועות האחרונים: "הייתי מאוכזב מאוד בשבוע שעבר, כשלא שותפתי כלל בדרבי נגד הפועל. השתוקקתי לשחק בדרבי וזה לא קרה בסופו של דבר כך שהייתי מאוכזב כשלא שיחקתי, וזו גם הסיבה שהרגשתי הקלה עצומה כשכבשתי אתמול. שמחתי מאוד על הניצחון בדרבי למרות שלא שיחקתי ואני תמיד מאוכזב כשאני לא משחק. ביום שלא אהיה מאוכזב מכך אפסיק לשחק. זה דבר טוב שיש לנו הרבה שחקנים מצויינים וכולם יצטרכו להתמודד עם המצב הזה".

בעקבות פציעתו של מונס דאבור שיעדר כחודש, צפוי פריצה לקבל דקות רבות יותר בתקופה הקרובה: "אני אעשה כמובן כמיטב יכולתי. עשינו שינויים לאורך כל העונה ואני חושב שזה דבר טוב, כי יש לנו סגל מצוין וכל שחקן כאן טוב מספיק בכדי לשחק. כעת כשמונס פצוע, למעשה רק אני וברק יצחקי החלוצים היחידים ואני בהחלט מקווה לשחק כמה שיותר. אני לא חושב שתהיה לנו בעיה ברוטציה ובמלחמה על ההרכב. אנחנו חברים מאוד טובים בתוך הקבוצה ואנחנו תמיד תומכים במי שמשחק. אנחנו כמו משפחה גדולה כאן במכבי, השחקנים והאוהדים יחד ".

פריצה התייחס לקביעה שאף קבוצה לא תצליח לעצור את מכבי העונה: "אני לא חושב שאנחנו מעל הליגה. כל משחק הוא משחק קשה. אם לא נגיע מוכנים למשחקים מהסוג ששיחקנו אתמול, פשוט לא ננצח. בעונה שעברה תמיד הגענו מוכנים היטב לקראת משחקים וגם העונה אנחנו עושים את זה ורצים אחד בשביל השני. אם זה מה שנעשה ונמשיך להיות קבוצה טובה, אני מניח שנמשיך לנצח".

החלוץ השבדי לא התרגש מהפער העצום בטבלה ממכבי חיפה והפועל תל אביב ואמר: "באר שבע רק שבע נקודות מאחורינו וזו עדיין עונה ארוכה, נשארו עוד הרבה משחקים ונרצה לקחת משחק אחרי משחק, כפי שעשינו בעונה שעברה. אם נמשיך לעבוד קשה בסופו של דבר נצליח במטרות שלנו".

יואב זיו מכבי תל אביב מול אלירן דנין הפועל עכו. ברני ארדוב
"שיחקתי בקריירה שלי כמעט בכל התפקידים, חוץ משוער". יואב זיו/ברני ארדוב

"זה היה משחק מצוין שלנו", אמר יואב זיו בסיום. "אנחנו מסתכלים כל משחק לגופו. לפעמים משחקים על תוצאה, והפעם זה גם התוצאה וגם הדרך וראו כדורגל טוב הפעם". זיו התייחס לשינוי התפקוד שלו אמש, כשפתח במערך שלושת שחקני ההגנה של מכבי והוסיף: "שיחקתי בקריירה שלי כמעט בכל התפקידים, חוץ משוער. עושים את ההתאמות הנכונות ויש לי המון עזרה מקרלוס גרסיה שהוא שחקן מצוין ומנהיג על המגרש והוא מכוון אותי ואנחנו מדברים תוך כדי ועושים את מה שצריך בשביל הקבוצה".

המגן הוותיק התייחס למלחמה הגדולה שתהיה כעת על הסגל וההרכב, בזמן שהקבוצה תשחק רק משחק אחד בשבוע בליגת העל וללא משחקים נוספים באירופה: "כבר אמרתי בעבר ואגיד שוב הפעם, כשיש משחק אחד בשבוע אז ברור שזה יהיה יותר קשה, אבל זה המחיר של להיות בקבוצת צמרת ובמועדון כזה גדול כמו מכבי תל אביב וזה המחיר שצריך לשלם. אתה צריך לבוא ולתת הכל במהלך כל אימון בשביל להיות בסגל ולשחק. יש סגל רחב ומצוין וכולם כאן מפרגנים באמת אחד לשני. כל אחד גם רוצה לעשות הכל בכדי לשחק".

על החגיגות סביב ראדה פריצה בשער הרביעי אמר זיו: "רצנו וחגגנו בכל גול. רצנו כולם לדור מיכה אחרי הבישול לערן, רצנו לערן אחרי הצמד ובגול ה-3,000 ורצנו גם לראדה וגל בגולים שלהם. אנחנו באמת שמחים אחד בשביל השני מכל הלב". זיו נזהר שלא להתייחס ליריבה העירונית הפועל תל אביב, שהובסה 4:0 בסכנין ונמצאת במשבר עמוק: "זה בכלל לא ענייני. אני אומר את זה כל הזמן, יש לנו את הבעיות והצרות שלנו ושימשיכו להיות לנו צרות טובות. כל אחד שיתעסק בצרות שלו וזה באמת לא ענייני".

"מה שחשוב וגם המאמן אמר את זה, שגם בתוצאה של 0:2 או 0:3 וגם ב-0:4 לא הורדנו את הרגל מהגז ולא הורדנו את מידת המחוייבות שלנו", סיכם זיו. "היו משחקים בעבר שסוזה כעס עלינו מאוד, למרות שניצחנו, כי הורדנו קצת את רמת המחוייבות, אבל הפעם המאמן ציין לטובה את המאמץ שלנו ואת זה שעשינו הכל לשמור על רשת נקייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully