וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי: "התרגשתי מאוד מהמחווה של הקהל"

21.12.2013 / 22:44

מכבי תל אביב דרסה את עכו, ערן זהבי הודה לאוהדים על שלטי התמיכה, פאולו סוזה על העומס שפחת: "נמשיך את הרוטציה"

one

מכבי תל אביב פתחה הערב (שבת) פער של שבע נקודות בראשות הטבלה, לפחות עד יום שני. האלופה, שעכשיו יכולה להתרכז בליגה בשקט עד פברואר, מחצה 0:5 את הפועל עכו והשיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות. ערן זהבי המשיך ללהוט עם צמד (23, 45). דור מיכה (58), ראדה פריצה (74) וגל אלברמן (88) הוסיפו.

המשחק כלל שתי החלטות שיפוט שנויות במחלוקת: הראשונה היה פנדל שנשרק לזכותה של עכו, שבוטל לאחר שהשופט הרביעי צפה לכאורה באירועים במצלמות הטלוויזיה. כמו כן, מכבי קיבלה פנדל גבולי, אחרי ספק עבירה על זהבי ברחבה.

גל אלברמן מכבי תל אביב חוגג שער עם דור מיכה ראדה פריצה. ברני ארדוב
ממשיכים ליהנות, חגיגה צהובה. מכבי תל אביב/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה, בחר כהרגלו שלא לעסוק בשופטים: "ראיתי דברים כאלה קורים בליגות אחרות וברמות אחרות. זה לא התפקיד או הדרך שלי להגיב על זה".

על המשחק הוא אמר: "אני לא חושב ששיחקנו טוב יותר היום מאשר במשחקים קודמים. שיחקנו טוב בכל המשחקים והשגנו את התוצאות שרצינו. גם כשהפסדנו, שיחקנו טוב. עכשיו יש לנו הזדמנות לקבל שבוע מנוחה בין משחקים ולתת לשחקנים ולהתאושש ולהביא את כולם לאותה רמת מוכנות. אנחנו גם יכולים להתכונן עכשיו כל פעם לקבוצה אחת, יש לנו יותר זמן.

"חשוב לי שהאינטנסיביות תהיה גבוהה והשחקנים מבינים את הדרישות מהם. לא יהיה שינוי ברוטציה. כולם יצטרכו להוכיח שהם יכולים לשחק גם עכשיו, קבלת ההחלטות שלי לא תשתנה. ריף פרץ ולוגסי הם שחקני מכבי תל אביב ומקבלים יחס כמו לכל שחקן אחר במכבי תל אביב. פריצה שחקן חשוב מאוד לקבוצה וחשוב לנו ולו שהוא חזר להבקיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
פאולו סוזה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
סוזה/ברני ארדוב

ערן זהבי, שחווה שבוע סוער לאחר הדרבי והחגיגה שלו שם, ראה את אוהדי מכבי מניפים שלט תמיכה בו עוד לפני הפתיחה: "אני מאושר שניצחנו והראינו כדורגל טוב, שמח שנפל בחלקי לכבוש את השער ה-3,000 של מכבי בליגה. רק שנמשיך ככה והקהל יהנה. התרגשתי מאוד מהקהל, הם עשו לי מחווה ואני רוצה להגיד להם תודה. זה חשוב לי מאוד, הם נותנים לנו אקסטרה וכל הכבוד להם".

זהבי הוסיף: "אני שמח על המחצית השנייה. במחצית ביקשתי לא להוריד את הרגל מהגז, כי במשחקים קודמים התחלנו להניע כדור והיום זה לא קרה. זה משהו שאני מאוד רוצה לראות ומקווה שנמשיך לעשות אותו. היה הרבה פירגון מצד כל השחקנים".

אוהדי מכבי תל אביב עם שלט תמיכה בערן זהבי. ברני ארדוב
פיו פיו. שער 11 מהלל את זהבי/ברני ארדוב
ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
קיבל אהבה. זהבי/ברני ארדוב
ערן זהבי מכבי תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
שלטי תמיכה בכל מקום. זהבי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully