וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "שהאיגוד לא יטאטא את מה שקרה כאן"

מאמן עכו זעם על בר נתן, שביטל פנדל אחרי שהשופט הרביעי לכאורה קיבל החלטה ע"פ מצלמות הטלוויזיה: "מפחדים מהגדולות"

one

מכבי תל אביב פתחה הערב (שבת) פער של שבע נקודות בראשות הטבלה, לפחות עד יום שני. האלופה, שעכשיו יכולה להתרכז בליגה בשקט עד פברואר, מחצה 0:5 את הפועל עכו והשיגה ניצחון ליגה חמישי ברציפות. ערן זהבי המשיך ללהוט עם צמד (23, 45). דור מיכה (58), ראדה פריצה (74) וגל אלברמן (88) הוסיפו.

אבל הדבר עליו כולם ידברו אחרי המשחק הזה קרה בכלל בדקה ה-38. כדור הוגבה לרחבה הצהובה וספק פגע בזרוע של איתן טיבי. לאחר היסוס, השופט דניאל בר נתן הצביע על הנקודה הלבנה. בתחילה נראה שהקוון ניסן דוידי גיבה אותו בהחלטתו, וניגש לקצה הרחבה. עם זאת, בשידור הטלוויזיוני נראה שהשופט הרביעי זיו אדלר ניגש לראות את האירוע במצלמות הטלוויזיה, ומיד לאחר מכן הקוון דוידי שוחח עם השופט, ההחלטה השתנתה והפנדל בוטל.

מנכ"ל איגוד השופטים, יריב טפר, אמר כי "הוועדה המקצועית תנתח עם צוות השיפוט את האירוע המדובר ולאחר מכן תוציא מסקנותיה והנחיותיה".

מכבי תל אביב דרסה 0:5 את הפועל עכו

יובל נעים מאמן הפועל עכו עם השופט דניאל בר נתן. ברני ארדוב
יובל נעים זעם על ההחלטה של בר נתן/ברני ארדוב

מאמן עכו, יובל נעים, זעם בסיום: "מה שהיה עם השופטים זה משהו שצריך לחקור. איגוד השופטים צריך לעשות ישיבה ולא לטאטא דברים. חששנו כל השבוע להתפרק. שיחקנו מול מכבי בצורה טובה והוא שרק לטובתנו פנדל. אני רוצה לראות אותו מבטל את הפנדל הזה מול 20 אלף צופים בטדי. אחרי זה גם קיבלנו פנדל שלא היה וזה שבר אותנו. התפרקנו בסוף. שיחקנו נגד קבוצה פנטסטית וזה חבל. המשחק יכול היה להיגמר אחרת, גם אם היינו מפסידים, לא 5:0. זה לא משבר, הפועל עכו קבוצה טובה. כשאתה משחק מול מכבי בבלומפילד, אתה לוקח את זה בחשבון. לא רצינו שזה יקרה, אבל זה רק משחק אחד".

נעים הוסיף לגבי השופט: "דניאל בחור טוב שאני אוהב באופן אישי, אבל קרה משהו שאסור שיקרה. גם אם בא שופט רביעי, אתה צריך לבטל את הדעה שלו, לא ייתכן שאנשים עם זווית ראייה פחות טובה משלך ישנו לך את ההחלטה. השופטים מפחדים מהקבוצות הגדולות, ברגע ששופט עושה טעות נגד קבוצה גדולה הוא לא ישפוט אותה וזה מידע בדוק. זו האמת וחבל".

על המשך הדרך הוסיף נעים: "נתכונן לסכנין ונעשה תוצאה טובה. זה לא סוד שאנחנו צריכים להתחזק לפחות עם שני שחקנים בחלק הקדמי, אבל אחרי משחק כזה זה לא מעניין אותנו. עד ינואר יש זמן. מה שמעניין אותנו כרגע זה איך להרים את הבחורים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully