וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול ראשונה, גם יונייטד וסיטי ניצחו

לואיס סוארס נתן הצגה ב-1:3 על קרדיף. האלופה טיילה בדרך ל-1:3 על ווסטהאם, התכולים גברו 2:4 בחוץ על פולהאם

צמרת הפרמיירליג צפופה והיום (שבת) יצא לדרך המחזור ה-17. ליברפול עלתה לפסגה בזכות עוד קונצרט של לואיס סוארס, שעם צמד ובישול נהדרים ניצח 1:3 את קרדיף, שם צפוי זעזוע בעמדת המאמן. מנצ'סטר סיטי, גם היא בכושר נהדר, המשיכה לירות בהתקפה וניצחה 2:4 בלונדון את פולהאם, למרות שער עצמי ביזארי של וינסנט קומפני. היריבה העירונית והאלופה, מנצ'סטר יונייטד, ממשיכה להתאושש וגברה 1:3 קל על ווסטהאם.

לואיס סוארס ליברפול חוגג שער. רויטרס
עוד הצגה גדולה. סוארס/רויטרס

ליברפול - קרדיף 1:3

אם בטעות עשיתם את זה עד עכשיו בתקופה האחרונה, אל תחמיצו אף משחק של ליברפול בקרוב. לא כדאי. לואיס סוארס אומנם לא יזכה בעוד כמה שבועות בכדור הזהב. הוא בכלל לא מועמד. אבל אם הוא ימשיך ככה, בינואר 2015 התואר הזה יהיה שלו, אולי לצד עוד כמה תארים שהוא יגרוף עד אז. האורוגוואי, שנמצא בכושר מפלצתי, חיסל את קרדיף תוך מחצית אחת בלבד עם צמד ובישול נהדר והעלה את ליברפול, לפחות עד יום שני בלילה, למקום הראשון בפרמיירליג. 19 שערי ליגה ב-12 משחקים העונה, זה המאזן המדהים של סוארס, שהפך לשחקן הראשון בתולדות הפרמיירליג שכובש עשרה שערים בחודש קלנדרי אחד (ועוד נותרו לו שני משחקים, מול סיטי וצ'לסי בחוץ).

25 דקות לקחו ללואיס סוארס. האורוגוואי החל במהלך, קוטיניו מצא את ג'ורדן הנדרסון וזה הגביה לסוארס, שירה מהאוויר מ-15 מטרים שער נפלא, 0:1 לליברפול אחרי דקות ארוכות של לחץ מצד המקומיים. זה השער התשיעי של סוארס בדצמבר, שיא פרמיירליג לשחקן כלשהו בחודש אחד.

שמונה דקות חלפו וקוטיניו כמעט הכפיל לאחר שמתוך הרחבה ומזווית קשה שלח כדור לקורה הקרובה. בדקה ה-42 זה כבר 0:2 והפעם סוארס על תקן המבשל. הנדרסון שלח כדור עומק נפלא, סוארס הגיע מול השוער ויכול היה לכבוש שוב, אבל העדיף לבשל לסטרלינג, שמול שער ריק שלח פנימה. עוד שלוש דקות, ועוד ביצוע מושלם של סוארס. בעיטה מסובבת לפינה הרחוקה מ-16 מטרים, 0:3 גדול, לואיס סוארס עצום והופך לשחקן הראשון בתולדות הפרמיירליג עם שני שערים לפחות בארבעה מחזורים רצופים. איזה קונצרט!

האורחים עלו על הלוח בדקה ה-58 עם נגיחה מדויקת לפינה הרחוקה של ג'ורדון מאץ' המצוין, שצימק ל-3:1. 14 דקות לסיום סוארס כמעט כבש שוב. סטרלינג דהר קדימה, מארשל יצא מצוין ולקח לו ואת הריבאונד סוארס שלח לקורה.

לואיס סוארס חתם על חוזה חדש בליברפול, עד 2018

אוהדי קרדיף סיטי במחאה נגד הבעלים וינסנט טאן. GettyImages
אוהדי קרדיף סיטי במחאה נגד הבעלים וינסנט טאן ובעד המאמן מלקי מקאיי, שמעמדו התערער עוד יותר/GettyImages

פולהאם - מנצ'סטר סיטי 4:2

זה התחיל נהדר עבור הסיטיזנס. בדקה ה-23 יאיא טורה עשה את מה שהוא יודע לעשות וסובב כדור חופשי מושלם לחיבורים. בדקה ה-43, הקפטן וינסנט קומפני הגיע ראשון לריבאונד אחרי נגיחה של דמיקליס וכבש את השער הראשון שלו העונה. קומפני עוד יחזור אלינו.

פולהאם לא אמרה נואש ועם מתפרצת קטלנית היא חזרה למשחק בדקה ה-50, לאחר שעדל טארבט השאיר את קיירן ריצ'רדסון מול שער ריק וזה שלח מקרוב פנימה. ואז הגיע הרגע האומלל של קומפני, שניסה להרחיק כדור רוחב פשוט. הכדור פגע ברגלו, עשה קפיצה מוזרה ונחת מעל ידיו של ג'ו הארט חסר האונים.

סיטי כבר ראתה איך היא שומטת את היתרון המבטיח, אבל ההתקפה שלה המשיכה לעבוד ו-12 דקות לסיום, חסוס נבאס המחליף העלתה אותה ליתרון פעם נוספת, עם בעיטה מהפינה שחלפה בין רגליו של מרטן סטקלנבורח, שיכול היה לעשות יותר. ג'יימס מילנר סגר עניין בדקה ה-83. נגרדו מסר כדור רוחב יפה והקשר האנגלי בעט בנגיעה פנימה מעשרה מטרים.

וינסנט קומפני מנצ'סטר סיטי חוגג שער עם מרטין דמיקליס. Clive Rose, GettyImages
שער לכל כיוון. קומפני/GettyImages, Clive Rose

מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם 1:3

אחרי התקופה הקשה, יונייטד חוזרת לעצמה והשיגה ניצחון רביעי רצוף בכל המסגרות. זה היה משחק בית עשירי ברציפות של יונייטד מול ווסטהאם בו היא לא מפסידה. דני וולבק פתח את מסכת ההבקעות בדקה ה-26 עם בעיטה מפתיעה וחדה מתוך הרחבה. 11 דקות חלפו ועדנאן ינוזאי הזכיר כמה כישרון יש לו ברגליים עם הטעייה גדולה ו-0:2. 18 דקות לסיום, אשלי יאנג, שכבש באמצע השבוע שער נהדר בגביע הליגה, סובב כדור מצוין לחיבורים. תשע דקות לאחר מכן, קרלטון קול ברח למלכודת הנבדל ומול דה חאה גלגל פנימה.

עדנאן ינוזאי מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. AP
כמה כישרון. ינוזאי/AP

יתר המשחקים:

קריסטל פאלאס - ניוקאסל 3:0
לניוקאסל: יוהאן קבאיי (36), דניאל גבידון (39, עצמי), חאתם בן ערפה (86, פנדל)

סטוק - אסטון וילה 1:2
לסטוק סיטי: צ'ארלי אדם (51), פיטר קראוץ' (70). לאסטון וילה: ליבור קוז'אק (66)

סנדרלנד - נוריץ' 0:0

ווסט ברומיץ' - האל 1:1
לווסט ברומיץ': מתייה וידרה (86). להאל סיטי: ג'ייק ליברמור (28)

יוהאן קבאיי ניוקאסל חוגג שער. Christopher Lee, GettyImages
ניוקאסל דרסה. קבאיי/GettyImages, Christopher Lee

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully