וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס חתם על חוזה חדש בליברפול, עד 2018

החלוץ האורוגוואי ישתכר 200 אלף ליש"ט בשבוע: "אני מאושר, התמיכה שקיבלתי מהאוהדים השפיעה על ההחלטה שלי"

לואיס סוארס שחקן ליברפול חוגג. GettyImages
העלאה מכובדת בשכר. סוארס/GettyImages

200 אלף ליש"ט לשבוע. זה הסכום שישאיר את לואיס סוארס בליברפול עד סוף עונת 2018, כך לפי החוזה החדש עליו חתם החלוץ האורוגוואי היום (שישי). החוזה הקיים של סוארס, שאמור היה לפוג בעוד שנתיים וחצי, שווה לו 120 אלף פאונד בשבוע.

החלוץ, שכבש העונה 17 שערים ב-11 הופעות בהרכב, אמר לאתר הקבוצה: "אני מאושר על ההסכם החדש, שיבטיח את העתיד שלי לטווח הארוך. יש לנו שחקנים נהדרים והקבוצה גדולת ומשתפרת כל הזמן. אני מאמין שנוכל לזכות בתארים ולשחק את הכדורגל הטוב ביותר בליברפול. התמיכה שקיבלתי מאוהדי ליברפול השפיעה על ההחלטה שלי. אני כל כך גאה לייצג אותם ולעשות את הטוב ביותר שלי בכל פעם שאני לובש את החולצה הזו".

המנג'ר ברנדן רוג'רס הוסיף: "אלו חדשות פנטסטיות לכל אחד שקשור למועדון. הקבוצה, הבעלים והכי חשוב - האוהדים. לואיס הוא שחקן ברמה עולמית ולהבטיח את מקומו פה זה משהו שניסינו לעשות זמן רב.מה שהכי חשוב והכי מרגש זה שבגיל 26 השנים הטובות עדיין לפניו".

הבעלים ג'ון הנרי: "אנחנו מחויבים לעבוד קשה כדי לשמור את השחקנים הכי טובים אצלנו, וזה סימן שאנחנו מתקדמים בכיוון הנכון. כולנו מחויבים לספק את הצלחות לאוהדים שלנו, דבר שמגיע להם".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully